سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گاز برقی

گاز برقی چیست؟

اجاق گاز برقی بر خلاف اجاق های گازی،با تبدیل انرژی الکتریسیته به گرما کار می کند و مناسب مکان هایی است که امکان دسترسی به گاز شهری وجود ندارد. اما پاسخ آنها به تغییرات دما کند می باشند برای مثال بعد از خاموش کردن شعله، دمای آنها رفته رفته پایین می آید. اما اجاق گازی تحت کنترل شما هستند و در پاسخ به تغییرات شعله سریع عمل میکنند.

ساختار

اجاق گاز برقی با انرژی برق کار میکنند و استفاده مداوم از این گاز ها باعث بالا رفتن بهای برق شما خواهد شد و با قطع منبع انرژی دیگر امکان پخت و پز با این گاز ها وجود ندارد اما با استفاده از اجاق های گازی هزینه های کمتری را متحمل میشوید. همچنین استفاده از این گاز نسبت به اجاق های گازی دارای ایمنی بالاتری هستند زیرا باعث آتش سوزی نمی شوند و مشکلاتی از قبیل تولید گازهای سمی کربن دی اکسید و یا کربن مونو اکسید ( که برای سلامتی مضر هستند) را ندارند. با استفاده از گاز برقی راحت تر هستید و آزادی بیشتری دارید. سیستم کنترل میزان حرارت  به شما امکان میدهد که حرارت را در زمان های مختلف مدیریت کنید. اجاق های گاز نیاز به تعمیرات زیادی ندارند و در صورت خراب شدن نیازی به صرف هزینه های گزاف تعمیر ندارید.

 

انواع

بدون شک اجاق گاز را میتوان مهم ترین وسیله ی آشپزخانه عنوان کرد، زیرا بدون وجود اجاق گاز آشپزخانه مفهوم خود را از دست میدهد. امروزه اجاق گاز ها در دو نوع برقی و گازی در بازار وجود دارند و متناسب با نیاز مشتریان دارای مدل های متنوعی هستند. بهتر است قبل از خرید اجاق گاز، مزایا و معایب گازهای برقی و گازی را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید.

گاز برقی را از یراق نما بخرید! اجاق گاز ها در دو نوع برقی(الکترونیکی) و گازی هستند که نظرات متفاوتی در مورد آنها وجود دارد.

اجاق گاز برقی بیمکث mg0022

بیمکث mg0022 دارای دو شعله برقی است .

  • نوع جنس بدنه آن از شیشه schott آلمانی است که دارای بهترین کیفیت شیشه است
  • همچنین این گاز دارای دکمه لمسی است با نمایشگر دیجیتال که در داخل یک کادر مربعی شکل قرار دارد.
  • ابعاد : طول 21 سانتیمتر وعرض 51 سانتیمتر است .
  • موقع نصب این گاز بیمکث صفحه گاز با صفحه کابینت مماس میشود.
  • صفحه لمسی آن دارای قفل کودک است جهت ایمنی بیشتر در تماس ناگهانی با صفحه این صفحه قفل دار است.
  • کلیه قطعات این اجاق توسط شرکت ego آلمان ساخته شده است که کیفیت قطعات را تضمین نموده است