سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شومیز زنانه

تنوع لباس‌های زنانه بسیار زیاد است. خانم‌ها می‌توانند برای هر موقعیتی لباس متفاوتی انتخاب کنند و بپوشند. حتی هر کدام از لباس‌ها خود مدل‌های مختلفی دارند که این موضوع دامنه انتخاب افراد را گسترده‌تر می‌کند. در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد انواع شومیز بپردازیم.

شومیز چیست؟

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها در بین خانم‌ها است. این لباس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و با پارچه‌های گیپور و حریر دوخته می‌شود. این لباس برای مجالس مختلف مناسب است و می‌توان آن را با دامن‌ها و شلوارهای مختلف ست کرد. حتی می‌توان از این لباس در زیر مانتوهای جلوباز استفاده کرد و به جذابیت استایل خیابانی افزود. این نوع تنپوش‌ها برای سنین مختلف دوخته می‌شوند و همه افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

شومیز مناسب مهمانی

کاربرد بسیار زیاد این لباس باعث شده است که همه خانم‌ها حتما یک یا چند نوع از آن را در کمد خود داشته باشند. این لباس‌ها راحت و در عین حال شیک هستند. به همین دلیل جزو اولین و بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به شمار می‌روند.

به طور کلی می‌توان گفت شومیز طرح‌دار با جنس حریر بهترین انتخاب برای مهمانی است. اگر آن را با یک دامن یا شلوار ساده ست کنید، استایل مجلسی ایده آلی خواهد بود که نه به اندازه استایل مناسب برای عروسی، پر زرق و برق است و نه خیلی ساده است. به ترکیب رنگ میان لباس‌های بالا و پایین‌ تنه خود توجه داشته باشید. توصیه می‌شود در کنار این استایل از اکسسوری‌های مناسب نیز استفاده کنید.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت که برای مهمانی‌های غیر رسمی کاربرد بسیاری دارد. مدل‌های اسپرت معمولا با شلوار اسپرت ست می‌شوند. در دوختن این نوع لباس‌ها بیشتر پارچه‌های نخی با طرح‌های ساده‌تر به کار می‌رود. ویژگی منحصر به فرد مدل‌های اسپرت شادگی و شیک بودن آن‌هاست. این لباس‌ها را به راحتی می‌توان با شلوارهای مختلف ست کرد. ساده‌ترین استایل مناسب برای مهمانی‌ها و مراسم‌های صمیمی‌تر استفاده از یک شومیز اسپرت به همراه شلوار جین است.

شومیز زنانه جدید

در تولید این لباس‌ها پارچه‌هایی در جنس‌ها و مدل‌های مختلف به کار می‌روند. به همین دلیل همه خانم‌ها می‌توانند محصولی متناسب با سلیقه و اندام خود انتخاب کنند. در ادامه به مدل‌های مختلف شومیز زنانه اشاره کرده‌ایم.

  • یقه پلیسه
  • جلو بسته
  • یقه هفت
  • یقه ملوانی
  • یقه پاپیونی

همانطور که خواندید، مدل یقه تأثیر بسزایی در مدل این لباس دارد.

نکاتی برای انتخاب بهترین شومیز زنانه

  • سایز مناسب: لباس شما باید حتما متناسب با فیزیک اندام‌هایتان باشد باشد. لباس انتخاب شده نباید خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ.

  • فرم اندام فاکتور بعدی است که باید در هنگام خرید این لباس مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال بزرگی یا کوچکی بالاتنه در تعیین نوع یقه تأثیر بسزایی دارد.
  • هماهنگی با رنگ پوست: یکی ازنکات مهمی‌که در هنگام خرید لباس زنانه باید به آن توجه شود رنگ آن است. رنگ لباس باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. اگر رنگ پوست شما تیره است از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما روشن است از لباس‌هایی با رنگ تیره‌تر استفاده شود. البته انتخاب رنگ شامل جزئیات بیشتری است که در این مقاله فرصت بیان آن‌ها وجود ندارد.
  • ساده یا طرح دار بودن لباس و جنس آن از دیگر فاکتورهایی است که باید به آن توجه شود و کاملا به سلیقه شما وابسته است.

مدل شومیز نخی

این لباس‌ها جزو پرکاربردترین نوع لباس برای مجالسی هستند که در فصل‌های گرم سال برگزار می‌شوند. می‌توان گفت لباس‌هایی که با پارچه‌های نخی دوخته می‌شوند، جزو راحت‌ترین نوع لباس‌ها هستند. شومیز با پارچه نخی جزو لباس‌های خنک و تابستانی است که خانم‌ها اغلب در فصل تابستان از آن استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از خانم‌ها این نوع تنپوش را در منزل خودشان نیز می‌پوشند.

این نوع لباس در انواع رنگ‌های روشن و تیره وجود دارد. برای استفاده در فصل تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد این محصولات پارچه نخی آن است که از عرق زیاد بدن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید از شومیزهای نخی در دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌ها استفاده کنید و این لباس را با شلوار‌های خنک و ساده ست کنید.

شومیز گلدار بلند

مدل‌های گلدار بلند یکی از جدیدترین انواع این لباس‌ هستند. آن‌ها به دلیل تنوع زیاد در رنگ، طرح پارچه و مدل بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید از این لباس‌های گلدار بلند برای مهمانی و مجالس استفاده کنید. این نوع تنپوش در طرح‌های گل درشت، گلدار متوسط، گل ریز، حریر و توری وجود دارند.

نکته‌ای که شما در انتخاب لباس‌های گلدار باید به آن توجه کنید، این است که اگر ریز نقش هستید، بهتر است طرح‌های گل درشت را انتخاب کنید. در مقابل اگر اندام درشتی دارید از لباس‌هایی که گل‌های ریز دارند استفاده کنید.

مدل شومیز حریر طرح دار

مدل حریر طرح دار از آن دسته لباس‌هایی است که با فرهنگ و سلیقه ایرانی سازگار است و به همین دلیل در بین خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد. شومیز حریر طرح دار به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارند مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. رنگ‌های این لباس نیز متفاوت است. اما جنس آن به گونه‌ای است که مدل‌های با رنگ روشن، جذابیت بیشتری دارند. به طور کلی لباس‌های حریر برای دختر خانم‌ها و خانم‌های جوان انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

شومیزهای حریر معمولا آزاد هستند و بهتر است که با شلوار و دامن گشاد ست نشود. بهترین انتخاب برای همراهی با این لباس، یک شلوار جین چسبان است. اگر لباس مورد نظر شما بلند است نیز می‌توانید با ساپورت آن را بپوشید. دامن‌ها و دامن شلواری‌ها معمولا با این نوع لباس هماهنگ نمی‌شوند.

4 مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هنیل

فروشگاه هنیل یک فروشگاه بسیار معتبر آنلاین در کشور است. این سایت در زمینه انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعالیت دارد. همچنین شما می‌توانید انواع اکسسوری‌های لازم برای تکمیل کردن لباس‌های خود را در این فروشگاه بیابید. این سایت فروشگاهی 4 مزیت مهم دارد که به آن‌ها می‌پردازیم.

  • اعتبار: این سایت تمام مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد. همچنین با ارائه محصولات باکیفیت به قیمت مناسب در بین مشتریان نیز معتبر شده است.
  • موتور جستجوی لباس: هنیل بیش از اینکه یک فروشگاه باشد، یک موتور جستجو است! شما می‌توانید هر طرح و رنگی از لباس را در این سایت پیدا کنید.
  • تنوع محصولات: فروشگاه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف لباس‌های مردانه است.
  • خرید آسان: هنیل یک فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که هستید، از فروشگاه بازدید کنید