سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب شیشه ای

مزایا و موارد استفاده از درب شیشه ای

مزایای استفاده از درب شیشه ای باعث شده است که بسیاری از افراد این نوع درب را در خانه یا محل کار خود ترجیح دهند. این نوع درب نه تنها از نظر ظرافت بلکه در عملکرد نیز مزایای بسیاری را به همراه دارد.

اولین مزیتی که به ذهن ما می آید ،استفاده بیشتر از نور خورشید است. درهای شیشه ای باعث ایجاد محیطی روشن برای فضا های ما میشوند زیرا نور خورشید را منتقل می کند. با این حال ، به عنوان فرا دیزاین ، ما از شیشه ها برای زیبایی در درب های خود وهمچنین از درهای مقاوم در برابر ضربه های خارجی استفاده میکنیم. درهای با نور بیشتر زمینه دید وسیع تری نیز ایجاد می کنند. همچنین باز کردن درب های شیشه ای از باز کردن فیزیکی درب چوبی یا استیل نیز راحت تر خواهد بود. از لحاظ زیبایی درمقایسه با درهای مدل قدیمی بسیار جذاب تر است، همچنین نصب آن بسیار آسان است.

از این نوع  درب در اغلب جاها میتوان استفاده کرد مثلا در مناطقی مانند ، کافه تریا ها ، مغازه ها و دفاتر،ورودی ساختمانها و…مورد استفاده قرار میگیرد از نظر زیبایی بسیار چشمگیر هستند و یکی از مناسب ترین راه حل های تزئینی برای مشتریان و تجارت است.

درب شیشه ای سکوریت

درب های شیشه ای سکوریت نوعی از دربهای شیشه ای است که از استحکام ، مقاومت و امنیت بالایی برخوردار هستند.استحکام  آنها 4 برابر شیشه های معمولی است.این شیشه ها در دمای حرارت بالا در کوره زیر فشار قرار میگیرد و بعد با دمای حرارت پائین سرد میشوند به این دلیل است که مقاوم هستند زمانی که در اثر حادثه ای شکسته شوند به قطعات ریز غیره برنده تبدیل میشوند از این نوع شیشه در صنعت خودرو سازی (شیشه اتومبیل ها) در صنعت ساختمان سازی (راه پله ، درب ، پنجره ، شیشه هود آشپزخانه و…) استفاده میشود.

 

درب شیشه ای

درب سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از دربهای شیشه ای در سرویس بهداشتی و حمام بسیار جذاب و متفاوت است .بسیار سازگار با محیط هستند برای مدت طولانی کارائی دارند،تغییر شکل نمی دهند،بالاترین میزان محافظت در برابر رطوبت و عایق حرارتی را دارند،دربهای شیشه ای استفاده شده در حمام و سرویس بهداشتی باید مقاومت در برابر ضربه را داشته باشد،این نوع دربها به صورت مات و شفاف ساخته میشوند،امروزه بیشتر از دربهای شیشه ای در حمام ها و سرویسهای بهداشتی استفاده میشود زیرا نسبت به درهای چوبی و فلزی یا آلمینیوم بهداشتی تر هستند وچون همیشه در معرض آب و خیس شدن هستند زود فرسوده و خراب نمیشوند.مدل کشوئی بسیار مناسب برای این مکانهاست.

درب شیشه ای راه پله

از درب های شیشه ای راه پله امروزه در دنیای مدرنیته بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .این دربها برای ورود به راه پله ها یا جداسازی هر طبقه از یکدیگر در ساختمانهای مسکونی و اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد.نه تنها باعث زیبائی به راه پله و ساختمان می شود بلکه باعث محدود کردن سر و صدا به داخل آپارتمان و از داخل آپارتمان به بیرون و راه پله ها هم میشود.همچنین از ورود آلودگی و گرد و خاک جلوگیری میکند.محافظ خوبی در مقابل سرما و گرما ی خارج از ساختمان می باشد .

اگر از شیشه سکوریت برای این منظور استفاده شود بسیار کمک کننده هستند که حتی اگر در ساختمان آتش سوزی صورت گیرد این دربهای شیشه ای از اشتعال بیشتر آتش جلوگیری میکند.

انواع درب شیشه ای

  • مدل ریلی

  • مدل کشویی

  • مدل لولایی

  • مدل تلسکوپی

  • مدل قوسی

  • مدل گردان

  • مدل کشویی

 

درب شیشه ای

 

سیستم شیشه ای کشوئی از ابزار ضد زنگ ساخته میشود میتوانید با استفاده از این نوع درب از نور روز تا حد امکان بهره مند شوید همچنین در مکانهای کم جا بسیار مناسب است.

سیستم های درب کشویی ، مدرن یا کلاسیک ، متناسب با هر نوع طراحی داخلی ، برای فضاهای راحت تر و روشن تر در ساختمانهای شرکتی ، دفاتر یا فضاهای زندگی معاصر ترجیح داده می شوند ، زیرا به دلیل شفافیت ، قابلیت سیستم های درب ضد زنگ لوازم جانبی انتقال نور را با توجه به حل مشکلات مربوط به روشنائی در پروزه ها دارا هستند درهای جانبی استاندارد گاهی اوقات متناسب با دکوراسیون اتاق شما نیستند یا ممکن است فضای کافی برای باز کردن سمت آن نداشته باشید؛ این نوع درب می تواند در این مرحله به درخواست شما پاسخ دهد.

بزرگترین مزیت درهای کشویی شیشه ای تولید شده توسط لوازم جانبی ضد زنگ این است که دربهای کشویی در هنگام باز وبسته شدن فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند از نظر ظاهری بسیار تزئینی هستند. از درب کشویی می توانید در مناطقی مانند حمام ، اتاق رختکن ، اتاق نشیمن ، بالکن داخلی استفاده کنید. درهای شیشه ای کشویی گزینه ای جایگزین برای کسانی است که می خواهند تفاوت زیاد و زیبائی در دکوراسیون به جای درب های کلاسیک با طرح های مدرن و شیک خود داشته باشند. در این حالت ، طراحی درب های شیشه ای کشویی ارجح است. درهای کشویی فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند زیرا به دلیل کشیدن باز می شوند و به لطف مکانیسم های باز و بسته شدن راحت تر می شوند. اگراستفاده از درهای کشویی برای دکوراسیون منزل را ترجیح میدهید، می توانید از مدل های درب شیشه ای کشویی استفاده کنید که خانه را مدرن تر می کند.

 

درب شیشه ای

درب لولایی

از مدلهای دیگر درب شیشه ای مدل لولایی هستند .این درب ها می توانند ظاهری بسیار کاربردی و شیک را نشان دهند. تفاوت مدل لولائی از مدل کشویی را می توان از نام آن به راحتی درک کرد. در این مدل از بالاترین کیفیت و شیشه داخلی استفاده شده است. اما درب در سیستم ریلی نمی لغزد ، با یک سیستم لولا، مانند درهای کلاسیک قدیمی باز و بسته می شود و ظاهری بسیار شیک به خانه شما می دهد. اگر به تیم کاملاً حرفه ای ، متخصصی اطمینان دارید به ایده های آنها گوش فرا دهید ،به این شکل  می توانید در خانه یا محل کار خود یک درب  لولائی شیک و کاربردی داشته باشید.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک انواع مختلفی دارند ،از جمله درهای پارکینگی و درب مغازه ها و پاساژها و درب گاراژ ، ولی در اینجا بحث ما درباره درب اتوماتیک شیشه ای است که در حال حاضر در بسیاری از ساختمانها از آنها استفاده می شود. مثلا ورودی لآبی ساختمانها ،ورودی راه پله ها ، ورودی پاساژها که به شکلهای مختلفی تعبیه میشود . دربهای اتوماتیک شیشه ای نمائی شیک به ساختمان میدهد و عبور و مرور را برای عابران راحتتر و سریعتر می کند، بدون دخالت دست شما میتوانید وارد و خارج شوید.

 

مجموعه گروه صنعتی یاشیل با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و همکاری با کمپانی های بزرگ اروپائی توانسته گامی بلند در شکوفائی این صنعت در کشور برداشته و مفتخر است آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری ،مشاوره ، طراحی، نصب و تامین قطعات در زمینه این نوع دربها اعلام نماید.