سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای جزء دربهایی هستند که به طور خودکار توسط یک سنسور یا سیستم کنترل و بدون تماس دست بازو بسته می شوند به منظور تسهیل در عبور و مرور افراد و حتی وسایل نقلیه و با این کار زندگی ما را آسان و راحت کرده اند. استفاده ازدرب اتوماتیک شیشه ای برای  افرادی که کیف و چمدان حمل می کنند بسیار مناسب است،باعث سهولت در وقت میشود و نیز امنیت شما را افزایش میدهد. زمانی که دست ها به درهای دستگیره دار دست نزنند ، بهداشتی تر هستند. درب شیشه ای اتوماتیک در بسیاری از مناطق مانند بانک ها ، فروشگاه ها ، دفاتر ، هتل ها ، پاساژها ، دانشگاه ها و رستوران ها ، مراکز اداری ، مراکز تجاری قابل استفاده است. امروزه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای کاملا متداول شده است.کاربرد آنها به این شکل است که وقتی شما به درب نزدیک میشوید سنسورهایی که در بالای درب نصب شده حرکت شما را تشخیص میدهد و درب به صورت خودکار باز میشود ،حساسیت این سنسور ها به مانند چشم انسان حساس به نور هستند در نتیجه با حرکت نوری سریع عکس العمل باز و بسته شدن را انجام میدهند.درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک ریلی

درب شیشه ای اتوماتیک ریلی یک لنگه درب بزرگ ریلی میباشد که به صورت کشویی به سمت چپ و یا به سمت راست بسته به محل نصب آن حرکت می کند . این مدل دربها معمولا در مکانهایی نصب می شوند که به تمام فضای محیط نیاز باشد و در زمان باز و بسته شدن فضایی را اشغال نمی کنند و کم جا هستند . همچنین درب شیشه ای اتوماتیک بسیار کم صدا است ، فقط تنها عیبی که این دربها میتوانند داشته باشد سرعت پایین باز و بسته شدن آن است . از ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سیستم کاملا حرفه ای میباشد و به صورت کشویی روی ریل باز و بسته می شود.
  • قابلیت حمل کردن لنگه های در با وزنهای متفاوت را داراست.
  • دارای غلطک هائیست که طول عمر بالائی دارند و با رزین روکش شده اند این غلطکها حرکت درب را روان وآسان میکند.
  • دارای سیستمی برای هشدار هستند(در زمان باز و بسته شدن امنیت ایجاد میکنند)
  • دارای استاندارد جهانی و مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند.
  • جنس ریل از نوع استیل ضد خش با لاستیک صداگیر میباشد و قابلیت تعویض دارد.

 موارد استفاده این نوع درب : هتل ها، بانک ها، مراکز تفریحی و ورزشی (استخر)، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز عمومی از این نوع درب ها استفاده میکنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو مناسب برای ورودی هایی با دهانه کم عرض می باشد به طور مثال برای راهروها و کریدورها و ورودی هایی که کوچک هستند و عرض کم دارند تعبیه می شوند . نوع رایج درب  شیشه ای اتوماتیک تاشو  نوع اتوبوسی است. این نوع درب ها به دو گونه طراحی می شوند که از یا از دو طرف باز و بسته شود و یا از یک طرف باز و بسته شود ساختار این دربها به این شکل است که از دو لت تشکیل شده که هر لت به دو قسمت تقسیم می شود که این دو قسمت لت به دیگری لولا می شود . از خصوصیاتی که این نوع دربها دارند میتوانیم به تنوع در رنگ کاور و فریم و شیشه تک جداره و شیشه دو جداره اشاره کنیم . از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  قابل استفاده در مکانهایی با محدودت فضا
  •  سرعت بالای باز و بسته شدن آنها در مدتی حدود دو تا چهار ثانیه
  •  امنیت بالای این مدل درب ها
  •  دارای سیستم امنیتی هوشمند می باشد  به محض تشخیص مانع فرمان توقف درب توسط کنترلگر صادر می گردد
  •  هنگام باز و بسته شدن شعاع کمتری را اشغال می کند

موارد استفاده : بانکها – فرودگاه ها – ساختمان های امنیتی –  ساختمانهای دولتی – فروشگاها  و اتوبوسها

درب شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب شیشه ای اتوماتیک گردان  میتواند به صورت اتوماتیک و دستی در دو یا سه یا چهار بال در اندازه های مختلف تولید شوند  . این دربها برای تسهیل و کنترل ترافیک عابر پیاده در مکانهایی که دارای ورودی و خروجی زیاد از عابران پیاده هستند استفاده می شود . درب اتوماتیک گردان در حقیقت اولین نکته برای اعتبار دادن  وجلال و زیبایی ساختمان است  این مدل درب ها راه حلی ایده ال برای ثابت نگاه داشتن سطح دمای داخل هستند  به طور متوسط دربهایی با قطر 3000 میلی متر با سه یا چهار بال می تواند حدود 25 تا 30 نفر را در هر دقیقه وارد و خارج کند  . در درب اتوماتیک شیشه ای گردان به طور استاندارد دکمه های عبور غیر فعال ، دکمه های توقف اضطراری ، سنسور های لرزش دست و یک رادار در هر ورودی و خروجی دارد  موتور و اتوماسون دربها در قسمت پایین آن قرار دارد و از طریق یک پوشش غیر قابل دید ولی قابل دسترسی است  شیشه سقف دربهای اتوماتیک شیشه گردان هشت در هشت میلی متر می باشد  .

مشخصات و خصوصیات درب اتوماتیک شیشه ای گردان :

  •  هنگامی که دست ، بازو ، شانه یا هر شی در هنگام چرخش بال روی آن گیر کند درب متوقف می شود .
  •  احتمال کاهش سرعت در هنگام ورود صندلی چرخ دار یا افراد مسن وجود دارد ( اگر دکمه غیر فعال روی ستون ورودی فشرده شود درب آهسته تر چرخانده میشود ) .
  • در موارد اضطراری اگر دکمه توقف روی ورودی فشرده شود  چرخش درب فورا متوقف می شود.
  •  سنسور امنیتی که دقیقا بالای ستون ورودی قرار دارد در صورت برخورد با یک شی یا جسمی با بالها درب را متوقف می کند .

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

در شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی به دلیل حرکت تلسکوپی که بالها با حالت کشویی روی هم قرار می گیرند نامگذاری شده است . به منظور تامین عرض عبور بزرگ در مکانهایی باعرض  کلی پایین تولید شده است بنابر این این سیستم یک سیستم ایده ال برای ورودی های باریک  است . در ورودی هایی که دیگر سیستم های درب کشویی قادر به فراهم کردم فضای لازم برای عبور را ندارند درب کشویی تلسکوپی به دلیل باز شدن بالهای کشویی روی یکدیگر مشکل عبور را از بین می برد . درب کشویی اتوماتیک تلسکوپی دو بال را در یک جهت و یا چهار بال را در دو جهت می چرخاند . از ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای کنترل سرعت هستند سرعت انها به دلخواه شما تنظیم می شود
  • دارای دکمه توقف اظطراری و دکمه کنترل از راه دور می باشد
  • بیشترین استفاده این سیستم در ورودی و خروخی ساختمانها می باشد.
  • مطابق تکنولوزی روز دنیا و دارای استاندارد جهانی می باشد.
  • شامل کلید چند حالته می باشد.
  • این سیستم تشکیل شده از تکنولوزی مکانیکی و الکترونیکی با کارائی بالا و متفاوت.
  • دارای سیستمی برای هشدار می باشد(در زمان باز و بسته شدن امنیت ایجاد میکند).
  • جنس آن از آلمینیوم و استیل ضد خش می باشد .

موارد استفاده : هتل ها، بانک ها، مراکز تفریحی و ورزشی (استخر)، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز عمومی

درب شیشه ای

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

به مرور زمان استفاده مداوم از درب اتوماتیک شیشه ای بعد از مدتی نیاز به تنظیمات دارد . یکی از اشکالات که گاها بوجود می آید به هم خوردن تنظیمات سنسورها است چون آنها از حساسیت بالایی برخوردار هستند عبور و مرور و باز و بسته شدن زیاد آنها تنظیمات آنها را به هم می ریزد . از دیگر مواردی که در اثر خرابی نیاز به تنظیمات دارند ریموت کنترل درب ها است. از دیگر موارد ممکن است به لت های درب شیشه ای اتوماتیک ضربه ای وارد شود که این خود باعث خرابی دربها می شود و نیاز به نتظیمات و بازدید دارد.

 

مجموعه گروه صنعتی یاشیل با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و همکاری با کمپانی های بزرگ اروپائی توانسته گامی بلند در شکوفائی این صنعت در کشور برداشته و مفتخر است آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری ،مشاوره ، طراحی، نصب و تامین قطعات در زمینه این نوع دربها اعلام نماید.