سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرایه خودرو اتوبوس

شرایط اجاره اتوبوس چیست؟

در این مطلب میخواهیم هر آنچه که باید درمورد کرایه خودرو اتوبوس بدانیم را با هم مرور کنیم. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید زیرا سعی کرده ایم با ارائه اطلاعات مفید در زمینه ی اجاره خودرو اتوبوس شما را یاری کنیم.

در ابتدا باید بگوییم که اتوبوس از دیرباز تا به امروز از محبوب ترین خودرو های حمل و نقل عمومی بوده است به خصوص در ایران، زیرا این خودرو گروهی کم هزینه و ایمن می باشد و این امکان را فراهم میکند و همچنین ظرفیت بالایی نیز دارد که این ویژگی برای مسافرت های دسته جمعی و خانوادگی بسیار مهم است.

در ادامه با مزایای اجاره خودرو اتوبوس و شرایط اجاره خودرو اتوبوس بیشتر آشنا میشویم.

خودرو اتوبوس انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها امکانات و ظرفیت های گوناگونی دارند و برای مسافرت های کوتاه درون شهری، مسافرت های بین شهری، سفر های تحقیقاتی، اردو های مدارس، توریستی و گردشگری، سرویس های مدارس و کارخانجات مناسب هستند.

ابتدا برای اجاره خودرو اتوبوس باید تعداد افراد را مشخص کنید. نوع سفر، مدت زمان و مسافت نیز در انتخاب اتوبوس اجاره ای تاثیر میگذارند و هزینه های متفاوتی نیز دارند.

اجاره خودرو اتوبوس میتواند به همراه راننده باشد یا بدون حضور راننده، میتواند برای یک مسیر باشد یا دو مسیر رفت و برگشت یا در اختیار باشد. همچنین میتوانید قیمت اجاره خودرو اتوبوس را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه پرداخت کنید.

اگر تعداد افراد کمتر از 25 نفر می باشد میتوانید از مینی بوس های وی آی پی که امکانات رفاهی بسیاری دارند استفاده کنید اما برای سفر های دسته جمعی چند روزه مناسب ترین خودرو اتوبوس اسکانیا 44 نفره است زیرا با توجه به ظرفیت بالایی که دارد امکاناتش نیز مناسب هستند و آسایش و ایمنی مسافران را تامین میکند.

اجاره خودرو اتوبوس

اجاره خودرو اتوبوس به صورت روزانه

معمولا خودرو های اتوبوس را به صورت روزانه برای رفتن به قبرستان ها یا اردوی مدارس و سفر های کوتاه درون شهری اجاره میکنند.

زیرا شلوغی و عدم جای پارک مناسب همواره دغدغه بازماندگان متوفی بوده استو صاحب عزا میخواهد مراسم عزداری آبرومندانه برگزار شود پس بهترین انتخاب اجاره خودرو اتوبوس است تا هم از بار ترافیکی کاسته شود و هم مشکل کمبود جای پارک حل شود.

برای اجاره خودرو اتوبوس باید از یک روز قبل آن را رزرو کنید و ساعت دقیق حرکت و مبدا و مقصد را مشخص کنید. در صورتی که اتوبوس را برای ایاب و ذهاب به بهشت زهرا رزرو نموده اید میتوانید درخواست  کنید از مهمانان در داخل اتوبوس پذیرایی نیز بشود.

بعد اجاره خودرو اتوبوس هماهنگی های لازم را با راننده انجام دهید و حتما شماره راننده را یادداشت کنید.

یک سوم هزینه ی اجاره خودرو اتوبوس به صورت روزانه در هنگام رزرو دریافت میشود و بقیه ی مبلغ نیز بعد از پایان مراسم دریافت میشود.

مقایسه اتوبوس های معمولی با vip

اتوبوس های معمولی اغلب برای مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار میگیرند زیرا تعداد صندلی های این نوع اتوبوس 40 تا 50 است و بیشتر از مدل نیمه وی آی پی و وی آی پی است.

فضای بین صندلی ها کم است و مناسب برای مسافت های کوتاه است و نمی توان از این اتوبوس ها انتظار راحتی چندانی داشت زیرا در هر ستون دو صندلی قرار داده شده و یعنی در هر ردیف 4 صندلی.

اتوبوس های نیمه وی آی پی نه به راحتی اتوبوس های لوکس و وی آی پی هستند و نه مانند اتوبوس های معمولی تراکم صندلی هایشان بالاست، در واقع این نوع اتوبوس ها حد واسط بین دو نوع اتوبوس دیگر هستند.

نحوه ی چیدمان صندلی این اتوبوس ها به گونه ای است که یک ستون دو صندلی را در خود جای داده و یک ستون تنها یک ردیف و با 11 ردیف صندلی بین 26 تا 32 صندلی دارند.

درست است که فاصله ی بین ردیف های این نوع اتوبوس کم است اما بر خلاف اتوبوس های معمولی صندلی های بزرگتر و راحت هستند.

اتوبوس های وی آی پی(VIP): این نوع اتوبوس ها مناسب برای مسافرت های چند روزه هستند و معمولا بین 22 تا 25 صندلی دارند که فاصله ی بین ردیف ها نسبت به دو نوع اتوبوس قبلی بیشتر است، صندلی های این نوع اتوبوس راحت تر و بزرگ تر است و میتوان تا زاویه ی 140 درجه آن ها را به عقب خواباند، این ویژگی باعث آسودگی بیشتر مسافران میشود و زمینه ی استراحت و آسایش ان ها را فراهم میکند.

در مدل های پیشرفته تر این اتوبوس ها صندلی میتوانند به تخت خواب نیز تبدیل شوند. همچنین امکانات رفاهی دیگری چون جای شارژر، مانیتور و … دارند که در طول سفر شما را سرگرم خواهند کرد.

کرایه خودرو اتوبوس

مزایای اجاره خودرو اتوبوس

اگر بخواهیم مزایای اجاره خودرو اتوبوس را برشماریم باید بگوییم کرایه خودرو اتوبوس چه برای مسافت های کوتاه و طولانی و برای هر فصل از سال موجب آسایش و راحتی مسافران میشود.

ضمن اینکه هزینه ی مسافرت با اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی کمتر است.

اتوبوس ها همچنین نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی ایمنی بیشتری دارند و رانندگان این خودرو ها مهارت بالایی در رانندگی و کنترل شرایط دارند، همچنین قبل از سفر خودرو را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار میدهند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر مزیت استفاده از اتوبوس کاهش بار ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و رفع معضل جای پارک است.

برای اجاره خودرو اتوبوس باید به شرکت هایی که در زمینه ی اجاره خودرو فعالیت میکنند سر بزنید و خودرو مورد نظر را رزرو کنید.

یکی از شرکت های معتبری که در زمینه ی جابجایی مسافر در حوزه ی حمل و نقل گردشگری، ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری، خدمات تامین اتومبیل های تشریفاتی، اجاره انواع خودرو اتوبوس، مینی بوس، سواری و میدل باس با راننده و بدون راننده آماده خدمات رسانی است، شرکت دریان سفر امید می باشد.

اجاره خودرو اتوبوس