سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرایه اتوبوس توریستی

کشورمان ایران از زیبایی خاص خدادادی برخوردار است و دارای جاذبه های توریستی است. هر ساله تعداد زیادی توریست به کشورمان سفر میکنند و همه ی این زیبایی ها را از نزدیک مشاهده میکنند.

پس باید اقدامات لازم در زمینه ی جذب توریست را انجام دهیم. یکی از کارهای که هنگام وارد شدن توریست به کشورمان باید انجام دهیم برنامه ریزی دقیق برای گشت و گذار و بازدید از مناطق دیدنی است.

کرایه اتوبوس توریستی همراه با راننده ماهری که در این زمینه تجربه کافی دارد میتواند تا حد زیادی به صنعت گردشگری و توریست کمک کند.

شرایط کرایه اتوبوس توریستی

برای کرایه اتوبوس توریستی باید چندین فاکتور را در نظر گرفت، ابتدا باید این نکته را مد نظر قرار داد که توریست هایی که مهمان ما هستند باید در آسایش و راحتی باشند و با خاطره ی خوشی کشور ما را ترک کنند، به همین منظور باید اتوبوس هایی که امکانات رفاهی مناسب دارند را اجاره کرد.

کرایه اتوبوس توریستی باید بر اساس تعداد توریست ها باشد، برای مثال اگر تعداد توریست ها بین 23 تا 25 نفر باشند میتوان یک مینی بوس وی آی پی بسیار شیک و لوکس اجاره کرد. اما اگر تعداد آن ها بیش از 40 نفر بود چاره ی کار کرایه اتوبوس توریستی است.

مدت زمان سفر و مسافت نیز مهم است، هرچقدر مسافت و مدت زمان سفر طولانی تر باشد هزینه کرایه اتوبوس توریستی نیز بیشتر میشود.

همچنین اگر مدت زمان رسیدن به مقصد بیش از 10 ساعت باشد باید راننده ی کمکی نیز راننده اتوبوس توریستی را همراهی کند، زیرا راننده نمی تواند بیش از 10 ساعت رانندگی کند و ممکن است خستگی و خواب آلودگی راننده باعث بروز حوادث جبران ناپذیر شود.

مقایسه اتوبوس معمولی و اتوبوس توریستی

به طور کلی اتوبوس ها به دو دسته ساده و وی آی پی (توریستی) تقسیم میشوند و تفاوت های زیادی با هم دارند که به آن ها میپردازیم و در مورد کرایه اتوبوس توریستی نیز توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

اتوبوس های معمولی اغلب برای مسافت های کوتاه درون شهری و سرویس  ایاب و ذهاب مناسب هستند زیرا تعداد بالای صندلی های این اتوبوس ها مناسب جابجایی تعداد زیادی مسافر است، تقریبا 40 تا 50 ( یعنی دو صندلی در هر ستون و 4 صندلی در هر ردیف)صندلی دارند و به طبع بالا بودن تعداد صندلی یعنی کاهش فضا برای استراحت و آسایش.

البته این اتوبوس ها نیز مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی و دو مانیتور در ابتدا و وسط، سیستم پخش صوتی هستند.

اتوبوس های توریستی بین 25 تا 32 صندلی دارند و صندلی های این نوع اتوبوس ها بزرگتر و جا دار تر هستند و فضای کافی برای خوابیدن به پشت تا زاویه 140 درجه دارند، به همین دلیل است که کرایه اتوبوس توریستی آسایش و راحتی مسافران را به دنبال دارد.همچنین مجهز به سیستم تهویه پیشرفته و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.

در این نوع اتوبوس ها درپشت هر صندلی یک مانیتور جداگانه و شارژر تعبیه شده است. به طبع هزینه کرایه اتوبوس توریستی بیشتر از اتوبوس معمولی است اما نه به این معنی که هزینه سفر با این اتوبوس ها غیر منطقی است. به طور کلی مسافرت با اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی کم هزینه تر و ایمن تر است.

 

 

اجاره اتوبوس توریستی

 

نحوه کرایه اتوبوس توریستی

امروزه معمولا شرکت هایی که در زمینه ی اجاره خودرو فعالیت میکنند سایت دارند که میتوان با مراجعه به این سایت و با ثبت اطلاعاتی همچون تاریخ سفر، مدت زمان سفر، اجاره اتوبوس برای یک مسیر یا دو مسیر یا در اختیار، خودرو با حضور راننده یا بدون حضور راننده و … نسبت به کرایه اتوبوس توریستنی اقدام کنید و هزینه ی سفر را نیز برآورد کنید.

مدارک لازم برای کرایه اتوبوس توریستی

برای کرایه اتوبوس توریستی باید مدرک شناسایی معتبر مثل کارت ملی را به شرکت ارائه دهید؛

داشتن گواهینامه جمهوری اسلامی ایران با حداقل 6 ماه اعتبار،

فرد متقاضی باید بین 20 تا 70 سال سن داشته باشد،

پرداخت کل کرایه اتوبوس توریستی هنگام تحویل خودرو،

همچنین فرد متقاضی باید مقداری پول یا چک را به عنوان ودیعه به شرکت تحویل دهد، مبلغ ودیعه برای هر خودرو متفاوت است؛ کل مبلغ پس از تحویل خودرو به شرکت به متقاضی باز گردانده میشود.

ارائه مدارکی که دال بر اشتغال متقاضی یا محل سکونت باشد ضروری است، مدارکی مثل فیش حقوقی یا جواز کسب، دفترچه تامین اجتماعی، اجاره نامه مغازه و …

و هر مدرکی که نشان دهد شما شاغل هستنید نه صرفا کارمند.برای اجاره انواع اتوبوس و مینی بوس میتوانید به شرکت معتبر دریان سفر امید مراجعه کنید.

این شرکت آماده خدمات رسانی در زمینه ی  اجاره انواع  خودرو سواری و اتوبوس، تامین خودروهای تشریفاتی، سرویس ایاب و ذهاب، کرایه اتوبوس توریستی و … می باشد.