سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لوله گازی

لوله ها یکی از پر کاربرد ترین ابزارهای انتقال هستند و به طور ویژه لوله های گاز. در این مطلب میخواهیم بدانیم قیمت خرید لوله گازی چقدر است و از کجا میتوان بهترین لوله گاز را تهیه کرد؟

ابتدا اجازه دهید توضیح کوتاهی در مورد کاربرد لوله های گاز ارائه دهیم. حتما شما نیز تا به حال انواع لوله ی گاز با جنس های متفاوت و قطر های مختلف را مشاهده کرده اید، وقت آن رسیده که با انواع لوله ی گاز و کاربرد آن ها آشنا شویم.

لوله گاز چه کاری انجام میدهد؟ گاز را از قسمت انتقال به ایستگاه های تقلیل فشار میفرستد و پس از آن تبادل گاز بین ایستگاه ها و در نهایت توزیع گاز به محل های مورد استفاده.

خرید لوله گازی

انواع لوله گازی

لوله های گاز را میتوان در چندین دسته بندی متفاوت جای داد؛

اگر بخواهیم از لحاظ توزیع آن ها را دسته بندی کنیم باید آن ها را در دو دسته ی خطوط لوله ی تغذیه و خطوط لوله شبکه توزیع قرار دهیم. لوله های تغذیه، گاز را از ایستگاه های کاهش دهنده فشار گاز به داخل شهر ها منتقل میکنند و خطوط توزیع نیز وظیفه ی بردن گاز به لوله های شهری و منازل را به کمک لوله های توزیع بر عهده دارند.

از نظر جنس میتوان لوله گاز را به چند نوع مختلف شامل: لوله های فولادی حفاظت نشده یا حفاظت شده، پلی اتیلنی، مسی، چدنی، آهنی تقسیم کرد.

لوله های گاز به دو شکل قرار داده میشوند: روی زمین یا زیر زمین؛ که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

استفاده از هر کدام از لوله های یاد شده بستگی به نوع و مشخصات خاک، ظرفیت لوله ها، طراحی، مشخصات محیط قرار گیری لوله و … دارد.

مزایا استفاده از لوله گازی

مزیت های وجود لوله های گاز در انتقال گاز ها در کمترین زمان و با ایمن ترین راه  بر هیچکس پوشیده نیست، در ادامه تعدادی از این مزیت ها را با هم مرور میکنیم تا با اهمیت وجود این لوله ها و مزایای خرید لوله گازی بیشتر آشنا شویم.

یکی از بهترین ویژگی های لوله گاز این است که به راحتی قابلیت اتصال دارد، به طور مثال لوله های گاز از جنس پلی اتیلن را به خوبی میتوان جوش داد و نگرانی از بابت شکستن جوش وجود ندارد زیرا جوش این لوله ها مقاوم تر است.

در صورتی که نیاز به تغییر زاویه باشد لوله گاز را میتوان به راحتی خم کرد، زیرا لوله های گاز 25 برابر بیشتر از قطر لوله توانایی خمش دارند.

طول عمر لوله های گاز حدودا 50 تا 100 سال تخمین زده میشود و این یعنی خرید لوله ی گازی برای چندین سال شما را از تعمیر و جایگزینی لوله ها با هزینه بالا بی نیاز میکنند و تا سال های سال کاربرد دارند.

لوله های انتقال گاز میتوانند در برابر خوردگی و ترکیبات شیمیایی گاز ها مقاومت کنند و آسیب نبینند.

لوله های گازی در برابر فشار بسیار مقاوم هستند و به خاطر اینکه ضخامت بالایی دارند و از ورق های نورد گرم تولید میشوند در برابر پیچش و خمش مقاومت بالایی دارند. ضخامت ورقه های نورد بیش از 2 میلی متر است.

میتوان گفت خرید لوله گازی از مهم ترین کار هایی است که باید با دقت و دانش کافی در مورد لوله ها انجام شود.

خرید لوله گازی

لوله گازی

برای خرید انواع لوله گاز چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

لوله های گاز دارای اندازه های متفاوتی هستند و هر کدام از آن ها قادر است حجم مشخصی از گاز را با فشار مشخص از خود عبور دهد و به تبع هر لوله قیمت متفاوتی نیز دارد.

برای خرید لوله گازی ابتدا باید میزان گاز مصرفی را در نظر گرفت تا بر اساس آن اندازه ی لوله تعیین شود.

و تعیین مسیر عبور لوله ها تا دورترین نقطه مورد نظر.

برای خرید لوله گازی بهتر است در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید و از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید زیرا خرید لوله گازی یکی از اساسی ترین و مهم ترین کار ها می باشد.

خرید لوله گازی دست دوم

اگر برای صرفه جویی در هزینه ها یا به هر دلیل دیگری تصمیم به خرید لوله گازی دست دوم گرفتید باید به این نکات به خوبی توجه کنید:

برای خرید لوله گازی دست دوم باید توجه کنید که طول آن ها بین 1 تا 12 متر باشد.

برای خرید لوله گازی دست دوم باید دقت کنید که قطر آن ها چقدر است و قرار است در کجا کاربرد داشته باشند، لوله گاز در سایز های مختلف 1.2 اینچ تا 65 اینچ  وجود دارد.

خرید لوله گازی دست دوم در دو نوع درز دار و بدون درز با قیمت های متفاوتی انجام میشود. همچنین کشور سازنده و کیفیت لوله ها نیز بر قیمت خرید لوله گازی دست دوم تاثیر میگذارد.

اگر فروشنده ی لوله گاز دست دوم هستید باید با شرکت ها و سایت هایی که این محصولات را خریداری میکنند تماس بگیرید و اطلاعاتی چون متراژ و ویژگی و خصوصیات لوله ها را در اختیارشان قرار دهید و در صورت تمایل میتوانند به صورت حضوری از لوله هایتان بازدید کنند و آن ها را خریداری کنند.

خرید لوله گاز در تناژ بین 100 کیلو تا 1000 تن انجام میشود.

برای خرید لوله گازی دست دوم بهتر است به صورت حضوری آن ها را بررسی کنید و دقت کنید که لوله ها بدون برش خوردگی و آسیب دیدگی باشند و سطح آن ها صاف و سالم باشد. قیمت لوله گازی دست دوم بر اساس میزان سلامت، جنس لوله ها و ابعاد و اندازه های لوله ها تعیین میشود.

احتمالا تا به حال با انواع لوله گازی و کاربردشان آشنا شده اید و وقت آن رسیده در مورد اینکه بهترین لوله گاز را از کجا میتوان تهیه کرد؟ صحبت کنیم.

برای خرید لوله گازی بهتر است به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه کنید. یکی از شرکت های با تجربه که در زمینه ی تولید انواع لوله گازی خطوط انتقال آماده خدمات رسانی می باشد شرکت استیل سرای است.

محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین متریال ساخته میشوند و کیفیت قابل قبولی دارند، همچنین قیمت محصولات این شرکت کمتر از سایر شرکت هاست.