سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز ناهارخوری

نکات مهم در انتخاب و خرید میز ناهارخوری

در بررسی انواع مختلفی از میز های غذا خوری در مرحله اول به موضوع میز ناهار خوری چوبی می پردازیم. این نوع از میز ها از چوب ساخته می شوند و در بین مصرف کنندگان از محبویت بیشتری نسبت به دیگر میز ها برخوردار هستند ،همچنین دارای تنوع رنگ و استحکام بالایی همراه هستند .

در مقایسه به انواع مختلف میز ناهار خوری قیمتی بیشتر دارند و از جمله میز ناهارخوری مدرن هستند.روز به روز گرایش افراد به سمت میز ناهار خوری چوبی می شود زیرا از لحاظ زیبایی نیز دکوراسیون داخل خانه را تا حد زیبایی شیک و با منظره می کنند.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

معایب میز ناهارخوری چوبی

مقاوم نبودن در برابر رطوبت و حرارت ، استحکام کمتر نسبت به فلز

میز ناهارخوری دیگری که مورد بررسی قرار می دهیم از نوع فلزی می باشد و معمولا این نوع از میز نهار خوری دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل دیگر میز ها در اختیار دارند و در برابر رطوبت نیز استحکام زیادی دارند و مدت زمان استفاده از میز ناهارخوری فلزی بیشترین زمان را به همراه دارد و می توان با خیال آسوده از این میز در مدت زمان طولانی استفاده کرد.

همچنین اگر در مورد قیمت بررسی کنیم میز نهار خوری فلزی دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است.

مزایای میز ناهارخوری فلزی

مقاوم در برابر رطوبت و حرارت، عمر بالا، کیفیت بالا، قیمت مناسب ، استحکام بسیار زیاد

معایب میز ناهار خوری فلزی

تنوع کم ، نداشتن ظاهری به زیبایی مدل های چوبی از جمله معایب این نوع میزها می باشد.میز ناهار خوری ملامینه هم از جمله میز های ناهار خوری می باشد که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد و در این میان مدل هایی که جنس رویه آن ها از ملامینه باشند استفاده بیشتری را به همراه دارند زیرا این جنس از پوشش دارای دوام بیشتری هستند .

همچنین در مقابل خط و خش افتادن بر روی آن ها مقامت زیادی از خود نشان می دهند و دارای درخششی خاص برای افراد دارند که زیبایی این میز نهار خوری را دو برابر می کند.

بنابراین با استفاده از میز ناهارخوری ملامینه که در تنوع رنگ های مختلف قرار دارد شکلی با منظره زیبا را خانه میدهد که می توانید با وسایل دیگری که در دکوراسیون خانه از آن استفاده می کنید میز خریداری شده را ست کنید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید تا باب میل خود باشد.

مزایای میز ناهارخوری ملامینه

دارای قیمت مناسب و ارزان نبست به انواع مختلف دیگر از میز ناهار خوری دارد.

معایب میز ناهارخوری ملامینه

مقاوم نبودن در برابر حرارت و رطوبت ، تنوع کم ، عمر پایین تر نسبت به چوب ، بعضی میز های ام دی اف که پایه ضعیف دارند ممکن است بعد از مدتی لق شوند.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

انتخاب مناسب ترین میز ناهارخوری بر اساس فضا و محیط

امروزه با در نظر گرفتن این که مردم وقت زیادی را صرف زیبا سازی دکوراسیون خانه خود می کنند در این میان میز ناهار خوری نیز از جمله وسایلی می باشد که باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید میز ناهار خوری مناسب را تهیه کنید.

همچنین به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که میز های ناهار خوری به دلیل این که از انواع مختلفی وجود دارند و نحوه خرید آن ها باید به گونه ای باشد در کنار این که میز خریداری شده از زیبایی و تنوع رنگ خوبی برخوردار باشد، باید جنس میز نهار خوری را نیز مورد توجه قرار داد تا انتخاب مناسب رای برای دکوراسیون خود داشته باشید.

میز ناهارخوری نیز از جمله مبلمان های داخل خانه می باشد و باید نظر گرفت که میز نهار خوری نقش زیادی در دکوراسیون داخلی را بر عهده دارد پس باید در انتخاب نوعی از میز ناهار خوری دقت کرد که در مرحله اول بر اساس فضا و محیط در نظر گرفت تا میزی که برای خانه میخرید ابعاد لازم را داشته باشد تا بعد از خرید میز ناهارخوری به مشکلی بر نخورید.

زیرا در بسیاری از خانه ها که در قالب آپارتمان می باشند و دارای ابعاد کوچکتری هستند و در این محیط های کوچک باید میز نهار خوری در ابعاد کوچکتری انتخاب کنید تا فظای زیادی از خانه را اشغال نکند.

معمولا محیطی که برای میز نهار خوری در نظر می گیرید باید دارای طول و عرض موجود در آشپزخانه خود را متراژ کنید تا بتوانید اندازه موجود خود برای میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید.

بعد از مشخص کردن ابعاد محیط آشپزخانه خود می توانید میز تهیه شده را در دکوراسیون خانه جای دهید و نکته دیگری که در اندازه محیط خانه تاثیر گذار است انتخاب فرم پایه میز می باشد زیرا باید به گونه ای باشد که وقتی بر روی میز ناهار خوری می نشینید احساس راحتی داشته باشید و پاهای خود با پایه های میز برخورد نکنند بنابراین پایه میز تولید شده باید انعطاف کافی داشته باشد تا بتوانید صندلی های زیادی در اطراف میز قرار دهید.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

سبک کلاسیک برای میز ناهارخوری

در بین میز های ناهار خوری نوع میز ناهارخوری کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و جلوه ای زیبا را برای محیط آشپزخانه به بار می آورد. از جمله نکاتی که در طراحی دکوراسیون خانه باید دقت کرد جنس و طرح میز ناهارخوری می باشد و معمولا جنس میز های کلاسیک از چوب تراشیده شده و دارای طراحی ظریف به همراه هستند.

و اگر بخواهیم ویژگی سبک کلاسیک را مورد بحث قرار دهیم از جمله این ویژگی ها براق بودن میز ها می باشد و زیبایی خاصی را برای خانه به وجود می آورد و برای رنگ آمیزی میز کلاسیک معمولا از طلایی استفاده می کنند ولی نسبت به انواع سلیقه ها می توان از انواع رنگ های مختلف در آن استفاده کرد.

 

گروه تولیدی کرات چوب با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات می پردازد.