سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دسته ps5

خرید دسته PS5 بعد از خرید کنسول در اولویت دوم قرار دارد. تا زمانی که کنسول ارائه نشده باشد، نمی‌توان در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای اصلی دسته اطمینان حاصل کرد. اما خبرهای منتشرشده از سوی سونی نشان از ارائه دسته‌ای باکیفیت را می‌دهد که شما را با روند بازی همراه می‌کند. در این مقاله توضیحات جامعی در مورد خرید دسته PS5 ارائه داده‌ایم.

ویژگی‌های دسته PS5

قبل از اقدام برای خرید دسته PS5 لازم است تا با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شویم. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دسته PS5 عبارتند از؛

  • بازخورد لمسی همه جانبه
  • محرک‌های سازگار پویا
  • میکروفون داخلی

همه‌ی ویژگی‌های ذکر شده در بالا در طراحی دسته پلی استیشن 5  ادغام شده‌اند.

تجربه بازی زنده با خرید دسته PS5

با خرید دسته PS5 می‌توانید دنیای بازی را زنده احساس کنید. محرک‌های دوگانه در این دسته جایگزین موتورهای معمولی سنتی می‌شوند، بنابراین می‌توانند در برابر حرکات شما واکنش نشان دهند. ارتعاشات پویا می‌توانند احساس همه چیز، از محیط گرفته تا استفاده از اسلحه‌ها و ابزارهای مختلف، را شبیه سازی کنند. با راه اندازهای تطبیقی در هنگام تعامل با وسایل بازی و محیط‌های مختلف، سطح نیرو و تنش‌های متفاوتی را تجربه خواهید کرد. برای مثال هنگام ترمز گرفتن اتومبیل در سرعت، احساس ارتباط فیزیکی با عملکردهای روی صفحه داشته خواهید داشت.

با خرید دسته PS5 می‌توانید لحظات هیجان انگیزی را با دوستان خود تجربه کنید. شما می‌توانید با جک میکروفون و هدست داخلی با دوستانتان به صورت آنلاین گپ بزنید. دسته‌ی پلی‌استیشن 5، Dual‌Sense نامیده می‌شود. کنترلر AKA the DualSense جایگزین خط DualShock، یعنی کنترلر PS4 است.

مقایسه دسته PS5  با PS4

 

خرید دسته ps5-آی گیمر

بارزترین تفاوت دسته PS5 با دسته PS4 در طراحی و شکل ظاهری آن است. کنترلرهای PlayStation سنتی معمولا به صورت تک رنگ (سیاه) بوده‌اند، بنابراین سبک دو رنگ دسته پلی‌استیشن 5 سونی منحصر به فرد است. دکمه‌ها نیز در دسته پلی استیشن 5 ظاهر زیباتری نسبت به دسته PS4 دارند. دکمه‌های دسته PS5 براق‌تر هستند و طراحی ارگونومیک‌تری دارند.

کنترلر PS5

شکل کلی Dual‌Sense نسبت به DualShock 4 گردتر است و به طور کلی شباهت زیادی به کنترلر Xbox One دارد. نوار دور DualSense نیز از جای خود در DualShock 4 حرکت کرده است و به جای اینکه در بالای کنترل کننده باشد، در دو طرف TouchPad نشسته است. بر اساس پست بلاگ پلی استیشن که کمپانی سونی در آن از DualSense خبر داده است، طراحی ضخیم‌تر این کنترلر تا حدی به دلیل اجزای بزرگتر موجود در آن است.

کنترلر PS5 از محرک‌های سازگار برخوردار است که بسته به عملکرد درون بازی می‌تواند مقاومت‌ها و احساسات مختلفی را در بازیکنان ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر بازیکنی برای کشیدن کمان ماشه را به سمت پایین می‌کشد، ممکن است به نیروی بیشتری نسبت به کشیدن ماشه اسلحه نیاز داشته باشد.

تفاوت در بازخوردهای لمسی

دسته PS5  همچنین نسبت به دسته PS4 از فناوری بازخورد لمسی پیشرفته‌تری برخوردار است. این فناوری به بازیکنان اجازه می‌دهد با وضوح بیشتری بافت‌های خاص را احساس کنند؛ مانند احساس رانندگی با ماشین در گل و لای.

دیگر مزیت خرید دسته PS5 نسبت دسته‌ی پلی‌استیشن‌های قدیمی کوچک‌تر بودن آن است.  DualSense بسیار خوش دست و راحت است.

ویژگی دیگر این دسته تکنولوژی صدای سه بعدی در آن است. این تکنولوژی احساس واقعی بودن بازی را در بازیکنان بیش از پیش تقویت می‌کند.

4 نکته مهم در خرید دسته PS5

خرید دسته ps5-آی گیمر

  • خرید دسته PS5 را از مراکز معتبر انجام دهید. خرید از مراکز معتبر باعث می‌شود از اصالت کالا اطمینان کافی داشته باشید.
  • به گارانتی دسته PS5 در هنگام خرید توجه کنید. گارانتی داشتن محصول ویژگی مهمی است که باعث می‌شود از خرید خود احساس اطمینان و رضایت داشته باشید. همچنین در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید.
  • در هنگام خرید دسته PS5 به صورت حضوری حتما دسته را امتحان کنید. امتحان کردن دسته پلی‌استیشن باعث می‌شود تا از سلامت کامل آن مطمئن شوید.
  • در صورتی که خرید دسته PS5 را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید، حتما قبل از خرید نسبت به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و امکان مرجوع کردن کالا در صورت معیوب بودن اطمینان حاصل کنید.

قیمت دسته PS5

 

خرید دسته ps5-آی گیمر

خرید دسته‌ PS5 در تعطیلات سال جاری میلادی یعنی سال 2020 امکان پذیر خواهد بود. قیمت این دسته هنوز رسما اعلام نشده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها قیمت دسته‌ی PS5 در هنگام عرضه در حدود 75 تا 80 دلار خواهد بود. حداقل قیمت پیش‌بینی شده برای خرید دسته PS5 60 دلار است. قیمت‌های بالای 80 دلار نیز در بین پیش‌بینی‌ها وجود دارد اما به دلیل اختلاف زیاد با سایر کنترل‌ها چندان محتمل نیست. با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده درباره‌ی قیمت دسته دوال سنس این کنترلر در هنگام عرضه در کشور ما قیمتی در حدود 2میلیون تومان داشت.

نتیجه گیری

خرید دسته PS5 مزایای زیادی دارد. این دسته با تکنولوژی لمسی پیشرفته‌ای که دارد لذت بازی را برای خریداران آن دو‌ چندان می‌کند. بازی کردن با دسته‌ی PS5 احساس واقعیت مجازی را به بازیکنان منتقل می‌‌کند. این دسته بیشتر از آن که به دسته‌ی پلی‌استیشن‌های نسل قبل شباهت داشته باشد، به کنترلرهای ایکس باکس شبیه است.

 

به محض ورود این کنسول پرقدرت به بازار، می توانید برای خرید بازی و دسته PS5 به سایت آی گیمر مراجعه کنید.