سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چوب لباسی چوبی

کاربرد های چوب لباسی چوبی چیست؟

در این مطلب میخواهیم در مورد چوب لباسی چوبی بخوانیم. چوب لباسی چوبی از آن دسته چوب لباسی هایی است که همواره مورد استفاده قرار میگیرد زیرا دوام بالایی دارند و میتوان تا مدت ها از آن ها استفاده کرد. چوب لباس های چوبی نقش بسیار مهمی در نظم بخشیدن به کمد لباس ها دارند، با استفاده از چوب لباسی چوبی لباس ها فرم خود را حفظ میکنند و به راحتی در دسترس قرار میگیرند. چوب لباسی چوبی انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

 

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

انواع چوب لباسی چوبی

 

چوب لباسی چوبی دیواری

 

چوب لباسی چوبی دیواری در فضاهای همچون ورودی خانه ها در نظم دهی به لباس ها یا وسایل کوچکی که همراه دارید بسیار موثر است. لباس هایی همچون پالتو، کت، چادر، بارانی یا وسایلس همچون چتر و کیف که در هر بار بیرون رفتن باید در دسترستان باشند. همچنین در خانه هایی که کمد به اندازه کافی برای نظم دهی به لباس ها وجود ندارد میتوان با نصب رخت آویز چوبی روی دیوار اتاق لباس های اضافه را آن جا قرار داد. چوب لباسی چوبی به کمک چندین پیچ و مهره باید به دیوار متصل شود، دقت کنید که چوب لباسی به درستی به دیوار متصل شود زیرا ممکن است با قرار دادن لباس های بیشتر و سنگین شدن از جا کنده شود. امروزه از چوب لباسی چوبی نه تنها برای قرار دادن لباس ها استفاده میشود بلکه طراحی های خلاقانه و بسیار منحصر به فرد آن ها باعث شده که جنبه تزییناتی نیز داشته باشند و در طراحی دکوراسیون منزل جایگاه ویژه ای داشته باشند.

 

چوب لباسی چوبی درختی

چوب لباسی درختی یا ایستاده چند شاخه ابزار کارآمدی برای مرتب کردن لباس های شماست. ایده ی طراحی چوب لباسی چوبی درختی از درختان پاییزی گرفته شده است که شاخ و برگ آن ها ریخته است و تنها شاخه ها باقی مانده است. بعضی از آنها درختی را از درخت های هرس شده میسازند اما از آنجایی که دیدن این صحنه برای افراد طبیعت دوست چندان خوشایند نیست چوب لباسی درختی را از جنس فلز یا پلیمر می سازند. چوب لباسی های درختی که از جنس فلز هستند با رنگ متالیکی پوشش داده میشوند که در فضاهایی مثل حمام  که رطوبت آن ها بالا است نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند و نمای هنری زیبایی به فضا میدهند . ضخامت شاخه ها  و تعداد آن ها متفاوت است. بعضی از چوب لباسی های درختی به گونه ای طراحی شده اند که وقتی هیچ لباسی روی آن ها نیست مانند یک درخت زیبا و دکوراتیو جلوه گری میکنند و فضای کافی نیز برای قرار دادن لباس در اختیارتان قرار میدهند.

 

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

فواید استفاده از چوب لباسی چوبی

چوب لباسی چوبی  بر خلاف سایر چوب لباسی ها مقاومت بالایی دارد و مناسب ترین گزینه برای لباس های سنگینی چون پالتو و کت ها است زیرا این نوع چوب لباسی خم نمی شوند و نمی شکنند. سطح صاف و زیبای این چوب لباسی ها به بافت لباس ها آسیب نمی رساند و از چروک شدن لباس ها جلوگیری میکنند. همچنین استفاده از این چوب لباسی ها باعث میشود حالت لباس ها به خوبی حفظ شود، یعنی ایده آل ترین چوب لباسی همین چوب لباسی چوبی است. البته باید بگوییم که قیمت این نوع چوب لباسی نیز نسبت به چوب لباسی هایی از جنس فلز و پلاستیک بیشتر است همانطور که مزیت های آن بیشتر است. انتخاب کلاسیک یعنی خرید چوب لباسی چوبی زیبا و ظریف. نمونه هایی از چوب لباسی چوبی که ضخامت بیشتری دارند بهترین گزینه برای نگهداری از کت ها و پالتو ها هستند.

از دیگر ویژگی های چوب لباسی چوبی آن این است که چون از چوب های طبیعی ساخته میشوند متفاوت از سایر نمونه ها هستند و همین باعث شده که استحکام بیشتری داشته باشند. چوب لباسی چوبی زیبا با یک روکش نیز پوشانده میشود، دلیل استفاده از این پوشش در ساخت آن ها هم بالا رفتن استحکام چوب لباسی است و هم اینکه رطوبت را به خود جذب نکنند و تا مدت ها سالم بمانند.

همچنین با شیار هایی که روی این نوع چوب لباسی ایجاد شده است میتوان لباس های مجلسی بند دار را روی آن ها قرار داد تا از چروک شدن و آسیب به بافت پارچه آن هاجلوگیری شود. دامن ها نیز از لباس هایی هستند که باید آویزان شوند تا همواره صاف و زیبا باقی بمانند، پس دامن ها را نیز میتوان به این چوب رختی ها آویزان کرد. معمولا نواری از جنس روبان برای آویزان کردن دامن ها در لایه داخلی لباس دوخت میشود. از قسمت پایینی چوب لباسی نیز میتوان استفاده کرد، به طور مثال میشود شلوار یا کراوات ها را آن جا قرار داد . بعضی از چوب لباسی های از جنس چوب قلاب چرخان دارند که  آویزان کردن و برداشتن لباس ها از کمد را آسانتر میکنند.

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

خرید چوب لباسی چوبی

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین چوب لباسی ها میتوانید به شرکت های معتبر ایرانی که در این زمینه فعالیت میکنند اعتماد کنید. یکی از شرکت های صاحب نام و با سابقه در زمینه ی انواع چوب رختی، چوب رختی ایستاده، چوب رختی دیواری، چوب رختی بچگانه، چوب رختی چند شاخه یا درختی، چوب رختی پلاستیکی و فلزی، رگال و … به تعداد دلخواه، شرکت مداکس هنگر می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز داخلی اقدام به تولید انواع چوب رختی کرده است. پس از کاهش نرخ ارز و به دنبال آن تحریم هایی که باعث محدودیت در ثبت سفارش کالاهای وارداتی شد، این شرکت تصمیم گرفت طراحی و تولید انواع چوب لباسی را بر عهده بگیرد تا هم در کاهش خروج ارز از کشور اقدام مثبتی انجام داده باشد و هم باعث خود کفایی در این زمینه و کاهش نیاز به واردات کالاشده باشد. شما نیز می توانید با استفاده از کالا های ایرانی و اطمینان به تولید کنندگان داخلی به تحقق اهداف این شرکت کمک کنید.