سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رگال لباس

چگونه بهترین رگال لباس برای سازماندهی پوشاک را انتخاب کنیم؟

شاید تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یک جلسه مصاحبه ی دانشگاهی و یا کاری، قصد داشته باشید تا بسیار مرتب و منظم در جلسه حضور پیدا کنید اما به علت پیدا نکردن لباس های خود و یا چروک بودن و نامرتب بودن آن ها نتوانستید سر موعد در جلسه حاضر شوید و یا  به شکلی نامنظم به جلسه وارد شده اید.مرتب کردن لباس ها در کمد به کمک رگال لباس می تواند شما را برای حضور در هر جمعی به سرعت آماده کرده و از دیر رسیدن و یا نامرتب بودن شما جلوگیری نماید.

علاوه بر این، رگال لباس برای مزون داران و یا فروشندگان لباس و بوتیک ها بسیار با اهمیت است و این افراد نیز همواره درصدد پیدا کردن بهترین رگال لباس از میان انواع برند های موجود می باشند تا بتوانند لباس های خود را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش گذاشته و به این طریق  موجب رونق کسب و ار خود شوند.

انواع رگال لباس

 

همانطور که می دانید رگال های لباس معمولا در انواع مختلفی تولید شده و روانه ی بازار مصرف می شوند و شما بایستی بر حسب نوع استفاده ی خود از میان انواع آن ها، یکی را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

از جمله انواع رگال لباس عبارت است از:

-رگال لباس خانگی

-رگال لباس خیاطی

-رگال لباس بوتیک ها

-رگال لباس مزون ها

علاوه بر این رگال لباس ها معمولا به لحاظ نوع کاربرد و استفاده از آن ها در انواع مختلفی همچون موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

-رگال با قابلیت جمع شدن

-رگال با چرخ های متحرک

-رگال یک ردیفی

-رگال دو ردیفی

چرا باید از رگال لباس خانگی استفاده کنیم؟

 

قطعا یکی از مهم ترین دلایلی که بایستی از رگال های لباس خانگی استفاده کنیم، راحتی در جست و جو و پیدا کردن لباس ها می باشد. همچنین پس از شست و شو با ماشین های لباسشویی همچنان لباس ها معمولا نمناک هستند و چنانچه از رگال لباس مناسبی استفاده کنید، لباس ها به درستی خشک می شوند و چروک شدن لباس را به حداقل می رسانند.

علاوه بر این چنانچه لباس های خود را شسته و اتو کرده اید، بایستی لباس ها را به طور منظم بر روی رگال های لباس قرار دهید تا دوباره چروک نشوند و برای روزی که قصد استفاده از آن ها را دارید مرتب بمانند. در غیر این صورت لباس هایی که به تازگی اتو شده اند، چنانچه به روش نادرست و یا بر روی رگال های غیر استاندارد قرار گیرند، دوباره چروک شده و نیاز به اتو کشیدن دارند.

علل استفاده از رگال لباس در مزون ها و بوتیک لباس

 

مزون داران و بوتیک داران معمولا برای زیباتر جلوه دادن و البته دسترسی آسان مشتریان به انواع لباس ها، از رگال های متعدد در یک فضا استفاده کرده و به این طریق باعث جلب نظر مشتریان خود می شوند.

همچنین برای تفکیک و دسته بندی درست لباس ها مزون داران بایستی از رگال های متعدد برای لباس ها استفاده کنند. به طور مثال، لباس های خانگی بر روی یک رگال و لباس های مجلسی بر روی رگال دیگری باشند تا مشتریان بتوانند بر حسب نوع لباس مورد نظر خود، به سمت رگال های مربوطه رفته و انتخاب و خرید آنان تسهیل گردد.

علاوه بر این انتخاب رگال لباس مناسب برای بوتیک داران یا مزون داران می تواند در جلب مشتریان و کسب رضایت آن ها بسیار تاثیر گذار بوده و به این طریق کسب و کار شما را بهبود بخشد.

 

خیاط ها چرا از رگال لباس استفاده می کنند؟

 

معمولا خیاطی ها برای نظم بخشیدن به لباس های دوخته شده از رگال لباس مناسب برای خیاطی ها استفاده می کنند. رگال های مناسب برای خیاطی ها معمولا در قسمت پایینی فضایی برای گذاردن تکه های باقی مانده ی پارچه ها و یا دیگر وسایل مربوط به لباس ها دارند و به این طریق در نظم بخشیدن و سرعت بخشیدن به کار خیاطان، کمک می نمایند.

رگال لباس مناسب 01 مداکس هنگر

چگونه یک رگال لباس مناسب بخریم؟

 

برای خرید یک رگال لباس مناسب بایستی نکاتی را رعایت کنید تا بهترین رگال مناسب با نوع کاربری خود را خریداری کرده و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

بنابراین از جمله نکاتی که در هنگام خرید رگال لباس بایستی در نظر بگیرید، عبارت است از:

1-نوع و کیفیت ساخت

 

فارغ از برند رگال، در هنگام خرید بایستی توجه کنید که ساخت و ساز یک رگال چگونه است. در ساخت یک رگال لباس مناسب بایستی از مواد مناسبی استفاده شده باشد و نحوه ی ساخت آن نیز به درستی صورت گرفته باشد تا دوام خوبی داشته باشد.

در واقع یک رگال با کیفیت، استحکام خوبی دارد و می تواند وزن چوب لباسی های متعدد را تحمل کرده و به سرعت آسیب نمی بیند. کیفیت ساخت رگال حتی ممکن است در یک برند معروف رعایت نشده باشد و در یک رگال با برند متفرقه رعایت شده باشد، بنابراین در هنگام خرید یک رگال به جای توجه به برند آن، از کیفیت آن مطمئن شوید.

2-اندازه

 

در هنگام خرید یک رگال لباس مناسب برای خانه و یا مزون بایستی به اندازه ی آن و میزان فضایی که در اختیار دارید، توجه کنید.

3-طرح

 

اگر چه که بسیاری از افراد طراحی یک رگال را مهم نمی شمارند اما بایستی بدانید که یک ریل لباس در انواع کاربری های متفاوت تولید می شود که شما بایستی بر حسب نیاز خود از طرح های مختلف آن خریداری نمایید.

به طور مثال یک رگال با طراحی زیبا و صیقلی همچنین می تواند شما را ترغیب به آویزان کردن لباس ها نماید و یا مشتریان را وادار به تماشای لباس ها نماید.

4-قیمت

 

توجه کنید که قیمت بالا نشان دهنده ی کیفیت محصول نبوده و در هنگام خرید یک ریل لباس تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت مواد به کار رفته در قفسه متمرکز سازید.

علاوه بر این دقت کنید که صد ها رگال لباس با کیفیت خوب و قیمت مناسب تر وجود دارند، بنابراین شما بایستی ابتدا بودجه ی خود را در نظر بگیرید و سپس برحسب میزان بودجه ی خود، مناسب ترین رگال را انتخاب نمایید.

رگال لباس کاربردی مداکس هنگر

انواع رگال لباس01 مداکس هنگر

رگال لباس چوبی مداکس هنگر

رگال لباس فلزی مداکس هنگر

نکاتی درباره رگال لباس (نظم و زیبایی، ارمغانی برای محیط شما)

 

یک اتاق روشن به داشتن ذهن روشن کمک می کند بنابراین اگر شما هم احساس می کنید که به مکانی نیاز دارید تا بتوانید لباس های روزمره خود را در دسترسی آسان قرار دهید، بیش از این نگران نباشید، چرا که رگال های لباس راه حل مناسبی برای نگهداری انواع لباس ها می باشند. در حقیقت یکی از روش های بسیار آسان برای فرار از فضای کم و محدود کمد ها به خصوص برای افرادی که عاشق خرید لباس هستند

استفاده از رگال لباس :

 

 از سرازیر شدن لباس های شما از کمد لباس جلوگیری کرده و راه حل بسیار مناسبی برای برای نظم و ترتیب بخشیدن به محیط و فضای شما می باشد.

 کاربردها

شاید مهم ترین خصیصه و کاربرد آن را بتوان اضافه کردن فضا به مکان های محدود دانست. درواقع یک ریل لباس در اتاق شما، می تواند انواع شلوارها، کت ها و دیگر لباس ها را مرتب نموده و در نتیجه فضای بیشتری از اتاق را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین بسیار ساده و کاربردی هستند و علاوه بر آن که لباس های شما را نظم و ترتیب می بخشند در حقیقت از گم شدن دائم آن ها جلوگیری کرده و در نتیجه باعث صرفه جویی در زمان شما برای حاضر شدن می شوند.

علاوه بر کاربرد های ذکر شده، توجه کنید که امروزه انواع رگال لباس خانگی با طراحی های زیبا تولید می شوند و علاوه بر نظم بخشیدن به فضا، خود به عنوان یک وسیله دکوراتیو کاربرد دارند. شما می توانید از این ریل های لباس که با طرح های متنوع و زیبا طراحی می شوند، خریداری کرده و در گوشه ای از فضای اتاق، راهرو ورودی و یا حتی سالن خود، از آن ها به عنوان دکوری و آویزی برای انواع لباس ها، کلاه ها و کیف دستی ها استفاده نمایید.

انواع ریل لباس

 

خوشبختانه امروزه بازار رقابت در این حوزه باعث شده تا انواع ریل لباس براساس کاربرد ها و سلایق مختلف طراحی و تولید شود. جمع آوری آسان لباس ها به کمک یک ریل لباس که باعث استفاده ی بهینه از تمام فضای موجود می شود باعث ترغیب افراد جهت خرید رگال لباس برای منزل شده و این موضوع سبب طراحی های جدید برای این وسیله ی کاربردی شده است. بنابراین امروزه انواع ریل لباس با کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند.

توجه کنید که انواع رگال های لباس در اندازه های مناسب و مشخصی تولید می شوند که عرض آن ها چیزی حدود 100 تا 130 سانتی متر می باشد که این موضوع باعث شده تا این ریل برای فضاهای مختلف مناسب بوده و بتوان از آن ها حتی در راهرو ها، فروشگاه های کوچک لباس و یا حتی کارگاه های خیاطی کوچک نیز استفاده نمود.

1-انواع رگال لباس براساس جنس

 

همانطور که می دانید، امروزه انواع رگال لباس با جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که افراد بسته به سلیقه و یا نوع کاربرد، می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

انواع رگال لباس براساس جنس عبارتند از:

– ربل لباس فلزی (استیل)

-ریل لباس چوبی

 فلزی:

ریل لباس فلزی یکی از انواع پرکاربرد ریل لباس می باشد که از گذشته نیز طرفداران زیادی داشته و اغلب افراد از انواع روکش دار آن ها برای منازل خود استفاده می کرده اند. رگال های لباس فلزی امروزه نیز همچنان با طرح های جدیدتر و خلاقانه تری طراحی و تولید می شوند که همچنان خریداران خاص خود را دارند. علاوه بر این، قیمت رگال لباس استیل که نسبت به رگال چوبی پایین تر است یکی دیگر از دلایل خرید بیشتر این نوع از رگال ها می باشد.

همچنین این نوع از رگال ها اغلب برای فروشگاه های لباس، بوتیک ها، مزون ها و نیز خیاطی ها کاربرد داشته و بسیار مفید و زیبا می باشد.

 چوبی:

ریل لباس چوبی نوع دیگری از انواع رگال ها می باشد که امروزه در طرح های بدیع تری وجود داشته و علاوه بر نظم بخشیدن به منازل، زیبایی شگفت انگیزی را نیز برای شما به ارمغان می آورند. این نوع از رگال ها معمولا برای منازل استفاده شده چرا که به راحتی با انواع دکوراسیون منازل تطبیق پیدا کرده و می تواند حس زندگی را ایجاد نماید.

2.انواع رگال لباس براساس مدل

در دسته بندی دیگری رگال های لباس براساس مدل نیز به انواع مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به رگال لباس دیواری اشاره نمود. ریل های لباس دیواری نیز در طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند که می توانند حتی فضای کمتری نسبت به انواع رگال های زمینی نیز اشغال نمایند. در حقیقت رگال های لباس دیواری حجم و فضای کمتری را اشغال می کنند و در عین حال می توانند به همان تعداد میزان لباس را جمع اوری و مرتب نمایند.

ریل لباس دیواری یکی از انواع کاربردی رگال لباس برای منزل است که می توان از آن به عنوان رگال لباس ارزان نسبت به انواع ریل لباس زمینی نام برد.

3.انواع رگال لباس براساس رنگ

همچنین بهتر است بدانید که رگال های لباس در رنگ های متنوع و جذاب زیر طراحی و تولید می شوند که شما می توانید بسته به نوع دیزاین و دکوراسیون خود یکی از ان ها را انتخاب نمایید:

-نقره‌ای

-طلایی

-مشکی

-مشکی- طلایی

سایر انواع رگال لباس

علاوه بر انواع رگال های ذکر شده در بالا، امروزه انواع متنوع دیگری از رگال ها نیز تولید می شوند که کاربری های متفاوتی داشته و مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان آن ها خواهد داشت.

 

یکی از شرکت های ایرانی معتبر در زمینه ی ساخت انواع جالباسی، چوب رختی و رگال شرکت مداکس هنگر است. همه ی محصولات تولید شده توسط مداکس هنگر با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستند.