سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ پنجره بالکن

بهترین مدل حفاظ پنجره بالکن به صورت ثابت و متحرک

ما همیشه سعی می‌‌کنیم‌‌ تمام تجهیزات لازم برای زیبایی و امنیت خانه را مورد استفاده قرار دهیم. برخی از محصولات جنبه زیبایی و برخی جنبه امنیتی دارند. اما حفاظ بالکن را می‌توان ترکیبی از هر دو دانست. یعنی آن‌ها امنیت خانه شما را فراهم می‌کنند. در عین حال نیز به زیبایی آن می‌افزایند. امروزه در معماری و ساخت نمای اکثر ساختمان‌ها از این وسیله استفاده می‌شود. حفاظ‌ها در مدل‌های متنوع و با مواد اولیه مختلفی در این مقاله قصد داریم که بیشتر شما را با این محصولات ضروری منازل آشنا کنیم.

یکی از ابزاری که علاوه بر درب آکاردئونی بسیار در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و جنبه ی حفاظتی نیز دارد ، حفاظ پنجره بالکن و پنجره می باشد که شرکت حفاظ نما بهترین مدل های حفاظ پنجره متحرک را تولید می‌کند و تمامی حفاظ ها در طرح های مختلف و رنگ بندی های متنوع ارائه می شود . حفاظ بالکن برای پنجره های ثابت و متحرک قابل نصب می باشد که برای پنجره های متحرک نیازمند ابزار و قطعات میباشد که تمامی این لوازم ها را شرکت تولید می کند و خدمت مشتریان عزیز ارائه می کند .

استفاده از حفاظ استیل بانکی در تراس

یکی از دلایل استفاده از حفاظ پنجره برای تراس ایجاد حس امنیت می باشد . حال اگر در منزل و یا آپارتمان خود وسایل بسیار قیمتی و گران قیمت دارید ، یا مدارک مهم در داخل خانه می‌گذارید ، بهتر است از حفاظ های مقاوم و با کیفیت استفاده کنیم . یکی از مواردی که می توان در آپارتمان ها و منازل از حفاظ استیل بانکی استفاده کرد در تراس می باشد . زیرا باید عرض و ارتفاع تراس کمی بزرگ باشد تا حفاظ استیل بانکی بر روی درب تراس نصب شود . حفاظ استیل بانکی بسیار محکم می باشد و در زمینه ی ضد سرقت مقاوم سازی شده و همچنین می توان این حفاظ را به طرح‌های مختلف شکل داد .

حفاظ پنجره دو جداره

انواع حفاظ بالکن

همانطور که گفته شد، این محصول با متریال و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. سلیقه کاربر و نیاز ساختمان حفاظ مناسب را تعیین می‌کند. برای انتخاب راحت‌تر لازم است اطلاعاتی در مورد انواع حفاظ طراحی شده برای بالکن داشته باشید. در ادامه به این انواع اشاره کرده‌ایم.

حفاظ بالکن شیشه‌ای

این مدل از حفاظ‌ها از جدیدترین حفاظ‌های بالکن هستند. ظاهر آن‌ها نیز برای خانه‌های مدرن بسیار مناسب است. این دسته از حفاظ‌ها دارتی شیشه‌هایی با مقاومت بسیار بالا هستند. شیشه‌ها ممکن است به صورت شفاف یا رفلکس باشند. مزیت مهم این مدل هماهنگی با انواع نمای ساختمان است.

حفاظ ضد سرقت

این حفاظ‌های معمولا برای طبقه اول مورد استفاده قرار می‌گیرد. حفاظ ضدسرقت تا سقف بالکن امتداد دارد. بنابراین سارقان نمی‌توانند وارد خانه شما شوند. جنس این محصولات نیز معمولا از آهن است. در طبقات همکف و اول و مکان‌های کم ارتفاع بهتر است از این نوع محافظ‌ها برای درب بالکن‌ها و پنجره‌ها استفاده شود.

حفاظ استیل

این نوع حفاظ‌ها می‌توانند برای خانه‌های لوکس و کلاسیک استفاده شوند. حفاظ‌های استیل دارای ظاهری زیبا و لوکس هستند. در عین حال از مقاومت بالایی نیز برخوردارند. استحکام و زیبایی این دسته از حفاظ‌ها باعث شده است که کاربرد گسترده‌ای داشته باشند. آن‌ها نه تنها برای بالکن خانه‌ها، بلکه برای ورودی مغازه‌ها، پنجره‌ها و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مقایسه انواع حفاظ بالکن

هر نوع از حفاظ‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. همچنین دارای کیفیت متفاوتی نیز هستند. شما باید حفاظی انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. اگر بخواهید تنها به ظاهر حفاظ توجه داشته باشید، ممکن است حفاظی نامطمئن انتخاب کنید. در مقابل اگر تنها به امنیت توجه کنید، ممکن است نمای ساختمان را خراب کنید. بنابراین لازم است به هر دو نکته به صورت همزمان توجه داشته باشید.

اگر در طبقه اول یک آپارتمان ساکن هستید، بهتر است که از حفاظ بالکن ضدسرقت استفاده کنید. سارقان تمایل زیادی به طبقه اول آپارتمان‌ها دارند. چراکه دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است. حفاظ‌های ضد سرقت کار آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. آن‌ها خانه‌های بدون محافظ را ترجیح می‌دهند.

اگر به دنبال حفاظی هستید که تنوع مدل داشته باشد، بهتر است به سراغ متریال آهن و استیل بروید. آن‌ها در طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین دست شما در انتخاب بازتر خواهد بود.

بهترین راه برای مقایسه انواع حفاظ بالکن، بازدید از فروشگاه‌ آنلاینی است که محصولات مختلفی ارائه دهد. در چنین فروشگاهی عکس‌های هر حفاظی به همراه مشخصات آن‌ها نیز وجود دارد. بنابراین مقایسه را بسیار آسان می‌کند.

بررسی پروفیل حفاظ پنجره بالکن آهنی

از آنجایی که حفاظ پنجره بالکن آهنی نیازمند قطعات و لوازم می‌باشد که مقاومت آن را بالا ببرد از پروفیل برای حفاظ پنجره استفاده میکنیم . حفاظ پنجره نیازمند یک قوطی مکعب شکل می باشد تا بر روی آن به راحتی نصب شود و تمامی این وظیفه بر عهده پروفیل می‌باشد حال می‌توان پروفیل ها را نیز شکل داد و طرح‌های مختلفی مانند و از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است .

حفاظ پنجره دو جداره

کاربردهای حفاظ بالکن

احتمالا تا اینجا به اهمیت و ویژگی‌های حفاظ‌های بالکنی پی برده‌اید. این محصولات جزو موارد ضروری برای تمام ساختمان‌های دارای بالکن هستند. اگر حفاظی در بالکن وجود نداشته باشدف شایدکم‌تر کسی بتواند از آن استفاده کند. امروزه کاربرد بالکن بسیار گسترده شده است. چرا که جایکزین حیاط در خانه‌های آپارتمانی به شمار می‌رود. ما لباس‌های خود را در بالکن پهن می‌کنیم، گیاهان را در این قسمت قرار می‌دهیم و حتی ممکن است ناهار روز تعطیل را در باربیکیوی موجود در بالکن بپزیم. حال اگر حفاظی وجود نداشته باشد، امنیتی وجود ندارد و احتمال سقوط هست. بنابراین یکی از کاربردی‌ترین قسمت‌های خانه بلااستفاده می‌ماند.

البته حفاظ بالکن کاربرد دیگری نیز دارد. این محصولات دارای ظاهری زیبا هستند. آن‌ها می‌توانند در نمای ساختمان نقش مهمی ایفا کنند. به همین دلیل است که در برخی موارد حتی زمانی که به حفاظ نیاز نیست، از مدل‌های آن استفاده می‌شود. ست بودن حفاظ طبقات مختلف یک ساختمان اهمیت بسیاری دارد.