سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره دستگاه کلایمر

امروزه با پیشرفت حاصل شده در عرصه مسکن شاهد این هستیم که در روز به روز بر ارتفاع ساختمان ها اظافه می شود و معماران که در کار طراحی ساختمان ها هستند نیاز به دستگاه های زیادی از جمله بالابر و داربست های ایمن دارند .

از دیرباز با استفاده از داربست می توانستند در ارتفاع کار هایی از جمله نماکاری، تمیز کردن نما و همچنین همه فعالیت هایی که به دنبال آن با ارتفاع رابطه مستقیمی در پیش دارندرا انجام بدهند .

استفاده از این روش کارامد در ساختمان ها تا حد زیادی در پیشرفت کار کمک می کرد اما به دنبال آن مشکلاتی هم داشت که از جمله این مشکلات افتادن از ارتفاع و سختی کار باعث بروز همچین مشکلاتی می شد .

از این رو اجاره دستگاه کلایمر امروزه در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند رواج دارد و بهترین جایگزین برای داربست های قدیمی است زیرا این دستگاه کارایی بسیار زیادی را در بخش های مختلف ساختمان بر عهده دارد.

کاربرد کلایمر

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر روز دستگاه های جدیدی در بخش های مختلف اضافه می شود در کنار این که به عنوان بهترین جایگزین برای دستگاه های قدیمی می شود همچنین کیفیت و سرعت کار را تا حد زیادی پیش می برد .

دستگاه کلایمر از یک بخش نفربر ایجاد شده است که شامل یک اتاقک روباز است و با توجه به نوع و مدل آن حرکت عمودی، افقی و مورب به همراه دارد که در هر حالتی از ساختمان می توان از این دستگاه پر کاربرد استفاده کرد.

اگر این موضوع را با استفاده از نظرات افرادی که در کار ساختمان سازی فعال هستند پیگیر شویم به این نتیجه می رسیم که پیشنهاد آن ها برای کار در ارتفاعات از اجاره دستگاه کلامیر می باشد زیرا در یک ساختمانی که از ارتفاع بیشتری برخوردار باشد .

بار ها نیاز به این دستگاه را مشاهده می کنید که در قسمت های مختلفی از جمله سنگ نما از این دستگاه پر کاربرد دارد.

سابقه نشان داده که اجاره دستگاه کلایمر بهترین دستگاه از نوع با امنیت ترین دستگاه نسبت به دستگاه های قدیمی از جمله داربست ها می باشند که خطرات بیشتری را به همراه داشتند.
با استفاده از این دستگاه خطرات موجود در ارتفاع ساختمان را به حداقل برسانید  از اجاره دستگاه کلایمر در شستشوی نمای ساختمان یا نماشویی که در طول سال برای هر ساختمانی اتفاق می افتداستفاده میشود.

همچنین در نماهای شیشه ای که وقتی نیاز به تعویض داشتند از این دستگاه پر کاربرد استفاده می شود . با اجاره دستگاه کلایمر در شرکت های خدماتی، تعمیرات بنا، پیمانکاری و … نیاز  به این دستگاه تامین میشود.

اجاره کلایمر

شرایط اجاره دستگاه کلایمر

دستگاه کلایمر نیز مثل دستگاه های دیگر از انواع مختلفی وجود دارد و شما می توانید با توجه به نوع استفاده خود دستگاه کلایمر مد نظر خود را انتخاب کنید و در محل کار خود از آن استفاده کنید.

کلایمر هایی که به صورت معمولی هستند این نوع از دستگاه کلایمر را با پایه ثابت در بخشی از ساختمان قرار داده می شود و همچنین از حرکات عمودی نیز برخوردار هستند.

استفاده از آن ها به شکلی است که در هر ارتفاعی مورد استفاده قرار می گیرد و وزن باری برای حمل از این دستگاه نیز متفاوت می باشد .

از دستگاه کلایمر معمولی در نصب نما، نماشویی ساختمان و همچنین به شکل بالابر مصالح نیز می توان از این دستگاه پر کاربرد استفاده کرد.

از انواع مختلفی که دستگاه های کلایمر در اختیار دارند می توان به کلایمر های مارپیچی نیز اشاره کرد که در ساختمان های گرد و منحنی بیشترین کاربرد را دارند  .

این نوع از دستگاه نیز قابلیت تنظیم در ارتفاعات را نیز بر عهده دارند و همچنین از انواع دیگری نظیر داربست های آسانسوری، دکلی و … نیز موجود هستند.
با توجه به این نکته که این نوع دستگاه ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند افرادی که از این دستگاه ها برای ساختمان خود لازم دارند اقدام به اجاره کلایمر می کنند تا هزینه های زیادی را نداشته باشند.

این نوع از دستگاه ها با سوخت های مختلفی از جمله بنزین، گازوئیل و همچنین به صورت برقی نیز کار می کنند و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند .

به راحتی می توان با مراجعه به این شرکت های معتبر و اخذ مدارک همراه از آنها مطلع شد.

باپرداخت  هزینه از این دستگاه کلایمر در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند استفاده کرد.

معیار های دسته بندی کلایمر

هر ساله شاهد مرگ و میر های زیادی از استفاده داربست در ارتفاعات ساختمان هستیم که این خطرات کسانی راکه از داربست ها استفاده می کنند  تهدید می کند.

به پشتوانه پیشرفت روز افزون مهندسین ما در عرصه های مختلف از دستگاه هایی رونمایی می کنند که خطرات قبلی را به حداقل می رساند در همین ارتباط دستگاه کلایمر در ارتفاع این خطرات را از بین می برد.

دیگر با خیالی راحت در ارتفاعات ساختمان ها می توان مشغول به کارشد و امنیت کارایی ساختمان را اظافه کرد.

از لحاظ امنیتی این دستگاه در حد بسیار بالا بوده است و چنانچه اگر گزارش های ناشی از اتفاقات سقوط از ارتفاع را مورد بررسی قرار بدهیم در میابیم که با استفاده از دستگاه کلایمر خطرات به حداقل ممکن می رسد.

تا به حالا گزاراش فوتی افراد از این دسته را شاهد نبوده ایم و نکته ایمنی وجود دارد که هر کسی نیازی به این دستگاه را داشته باشد باید از آن مطلع باشد.

باید در هنگام اجاره کلایمر دقت داشته باشید تا از شرکتی معتبر اجاره بگیرید تا بازرسی و کنترل دقیق بر روی نصب و راه اندازی کلایمر مد نظر داشته باشند.

نماشویی ساختمان

قیمت اجاره دستگاه کلایمر :

برای بدست آوردن قیمت اجاره دستگاه کلایمر معیار های زیادی وجود دارد و از جمله این معیار ها قیمت اجاره با توجه به نوع دستگاه کلایمر مشخص می شود و اجاره این دستگاه به صورت روزانه، ماهانه و همچنین سالانه می باشد که هر چقدر مدت زمان استفاده از بالابر بیشتر باشد قیمت کمتری را به همراه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت worksafety-pazirik.com مراجعه کنید.