سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش کلایمر

کلیه ی نکته های مربوط به فروش کلایمر

تجهیزات کلایمر معمولا یکی از پر کاربرد ترین وسیله هایی است که در ساختمان هایی که از ارتفاع زیادی برخوردار هستند استفاده می شود که بهترین جایگزین برای داربست های فلزی قدیمی می باشند.

تجهیزات کلایمر از مزایای مختلفی برخوردار است که داربست فلزی هیچ کدام از آن را به دنبال ندارد و از جمله این مزایا می توان به نصب و راه اندازی سریع در محل کار و همچنین ارزان بودن نسبت به نوع جایگزین خود یعنی داربست های فلزی قدیمی را بر عهده دارد و از امنیت بیشتری برخوردار هستند که به امنیت ساختمان مورد نظر نیز اضافه می شود.

نکات مهم در خصوص سرویس و نگهداری کلایمر

هر دستگاه کلایمر مطابق دستورالعمل کارخانه سازنده شامل نکاتی جهت سرویس و نگهداری آن است و این سرویس و نگهداری مرتب دستگاه کلایمر نه تنها کارکرد آن را در طول مدت زمان زیاد تضمین می کند بلکه در این ارتباط آن را آماده به کار نگه داشته و احتمال برای بروز مشکلات و ایرادات را به حداقل می رساند،

اپراتورها موظف هستند کلیه اجزاء و قطعات را به طور پی در پی تمیز کنند و به هیچ عنوان نباید اقدام به تعمیر، تعویض و باز کردن دستگاه کنند و سرویس کار متخصص در این ارتباط تنها کسی است که مجاز می باشد تا کلیه امور مونتاژ، بازدید و بررسی اجزاء و قطعات، تعمیر و تعویض قطعات، روغنکاری و گریسکاری در صورت نیاز  کلیه اجزاء و قطعات معیوب و یا از رده خارج شده را در الویت کار های خود بگذارد.

ترمز ها و سیم بکسل های که در تجهیزات کلایمر ها موجود هستند باید همواره تمیز نگه داشته شوند و از ورود اجسامی مثل پارچه، کاغذ و یا هر گونه سنگ ریزه و سیمان و ... به داخل این دستگاه جلوگیری شود تا باعث بروز مشکلی نشود.

بلافاصله از شروع کار باید رمز های جانبی مورد آزمایش واقع شوند و در هنگام کار از برخورد آن ها با موانع باید اجتناب شود.

پس از تمام شدن عملیات روی رمز ها باید روکش مناسب داشته باشند  بر روی آن کشیده شود تا از آب باران و گرد و خاک در امان بماند، تاریخ ساخت، شماره سریال و نوع ترمز اضطراری معمولا روی آن حکاکی شده است و در حین انجام کار باید از مخدوش شدن این علائم گفته شده جلوگیری شود.

بر اساس دستور العمل کارخانه هر 6 ماه یکبار ترمز ها باید سرویس شوند و بعد از آن باید علامت گذاری شوند و ترمزهای جانبی که در محیط های پر گرد و غبار، مرطوب و چسبناک فعال هستند باید هر سه ماه یک بار سرویس کلی بشوند.

و همچنین در دستگاه ثبت ترمز هایی که دارای علامت بوده و این علامت گذاری توسط کارخانه انجام شده اند باید مورد استفاده قرار بگیرند در غیر این صورت می بایست از رده خارج و یا به کارخانه برگردانده شوند تا مشخصات فنی آن ها و تاریخ ساخت و سرویس روی آنها درج شود تا با مشکلی همراه نباشند.

فروش کلایمر
جنس کلایمر

نمای دستگاه کلایمر از یک قاب، ماشین آلات بالابر، سیم و تجهیزات الکتریکی به وجود آمده است و اسکلت سازه با استفاده از جوش ساخته شده است و همچنین از لوله ها و گوشه ها در انتهای مکانیسم های قرار داده شده اند از آن ها برای گرفتن و غلتک های بلند کردن و طناب های ایمنی استفاده می شود بنابراین در زیر سکوی کارگر عرشه دارای نرده، مکانیزم بالابر نصب شده، که یک وینچ دو درام است که در وینچ پیشرو دنده یک درایو سه چرخ دنده ای ساخته شده است و جزئیات آن در یک حمام روغن بسته کار می کند، مکانیزم وینچ اصطکاک برای بلند کردن هیچ طناب بالابر را در درام نمی کشد و تنها به دلیل اصطکاک بر روی آن ها حرکت می کند این سبد کلایمر را می توان به هر ارتفاعی که متناسب با طول طناب باشد در ساختمان از آن استفاده کرد.

مکانیزم به دو ترمز اتوماتیک و دیسک مجهز است و در صورت وجود بار اضافی کار می کند که ترمز طبل - توقف خودکار، نصب شده بر روی شافت چرخ دنده های سیاره ای، وقتی که جریان را در مدار کنترل خاموش می کنید، یک فنر بسته می شود که سکوهای معلق در دو کلایمر و دو طناب ایمنی معلق هستند و قسمت های بالایی آن بر روی کنسول های نصب شده روی سقف ساختمان ثابت قرار دارند تشکلیل شده اند و در انتهای پایین طناب، موجودی وزن هنگام شکستن یا تضعیف طناب ها، بطور خودکار با گیرنده ای که وجود دارد وصل می شوند و سبد کلایمر بر روی خط ایمنی آویزان می شود .

مدار کنترل سوییچ های فوقانی بالا و پایین سبد کلایمر هستند که در صورت قطع شدن برق، سبد کلایمر مجهز به وینچ دستی است در داخل ساختمان ساخت و ساز سبد کلایمر بر روی چرخ ها سوار می شوند که روی قاب نصب شده اند و از جسم توسط شیء بدون جدا کردن آن با استفاده از کامیون جابجا می شود  در هر نقطه ای از شهر می توان حمل کردوبا خرید کلایمر  در ساختمان ها از این تجهیزات پر کاربرد استفاده کرد.

فروش کلایمر

قیمت فروش کلایمر

معمولا از دستگاه کلایمر به عنوان یک بالابر در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند استفاده می شود و لازم به ذکر است که  فروش کلایمر از قیمت خیلی کمتری نسبت به داربست های فلزی در اختیار دارند.

معمولا هر دو حرکت عمودی و افقی را به همراه دارند  به همین دلیل از نظر قیمت کمی متفاوت هستند. در حقیقت این نوع کلایمر ها دارای ریل های مخصوص در بالای ساختمان هستند که می توان به صورت دستی و با استفاده از موتور حرکت کرد، هر یک از این عوامل در قیمت فروش نهایی کلایمر تاثیر می گذارد.
بنابراین قبل از خرید یک کلایمر بیشتر سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد تجهیزات آن و محل ساختمان مورد نظر به همراه داشته باشید تا هزینه های اضافی را متحمل نشوید و به راحتی با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بحث فروش کلایمر ها با توجه به محل قرار گیری ساختمان خود کلایمر مناسب را تهیه کنید

با کیفیت ترین کلایمر از لحاظ قیمت

کلایمر ها که برای ساختمان ها ایجاد شده اند تا کار های بشر را سرعت ببخشند در کیفیت های مختلف از جنس های مختلف در بازار وجود دارند  هر کدام از انواع مختلف این دستگاه با کیفیت در یک قسمت از ارتفاع ساختمان ها کارایی دارند.

شرایط فروش کلایمر با بهترین قیمت

در فروش کلایمر با بهترین قیمت باید بگوییم که در این هنگام می توانید با مراجعه به شرکت های معتبری که در این عرصه فعالیت دارند از جمله این شرکتها گروه خدماتی پاریزیک میباشد با  بررسی شرایط فروش کلایمر می توانید دستگاه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

قیمت کلایمر با بهترین شرایط فروش

شرایط فروش کلایمر به گونه ای است که به دو صورت اجاره کلایمر و فروش کلایمر در دسترس هست و با توجه به نوع درخواست خود اعم از خرید کلایمر می توانید با محاسبه نوع کار در ساختمان مورد نظر و همچنین ارتفاعی که ساختمان در بر دارد از مراکز فروش کلایمر نسبت به تهیه آن اقدام کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت worksafety-pazirik.com مراجعه کنید.