سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه اسپرسو ، کاپوچینو و فرانسه

اسپرسو

اسپرسو متداول ترین قهوه در پاریس  است. اسپرسو برای یک انتخاب سریع است. اگر شما یک کافی بخواهید ، این همان چیزی است که شما به احتمال زیاد سفارش میدهید.قهوه اسپرسو ساده- سیاه و بسیار تلخ است با یک کف بسیار نازک روی شات قهوه.ولی این قهوه در اول صبح قبل از شروع کار روزانه بسیار به شما انرژی میدهد چون کافئین زیادی داردکافئین زیار سلولهای مغز را فعال میکند .مواد لازم آن فقط قهوه آسیاب شده و آب است این قهوه را میتوانید در منزل با دستگاه موکاپات یا اسپرسو ساز تهیه کنید.

 

 

کاپوچینو: قهوه با شیر

ترکیبی از شیر و قهوه مشهور در بین نوشیدنی های قهوه فرانسه است ، در واقع یک اسپرسو با مقدار زیادی از شیر،مقداری از شیرداغ ساده روی قهوه ریخته میشود و مقداردیگری شیرداغ را خوب با هم زن می زنید تا کف کند شیر کف کرده را روی شیر قبلیمی ریزید بعد میتوان روی آن را با شکلات رنده شده یا پودر کاکائو تزئین کرد.شما در هر ساعت از شبانه روز امکان سفارش هر نوع قهوه را دارید در نتیجه ، اگرروزی به کشور فرانسه سفر کردید و در طول روز خواستید قهوه میل کنید بهترین راه رفتن به یکی از کافه هایی است که قهوه باکیفیت سرو می کند.

فراپه

آیا فرانسوی ها قهوه یخی می نوشند؟نوعی از قهوه کف کرده با مقداری یخ

اگر از طرفداران قهوه یخ زده هستید ،میتواند گزینه مناسبی باشد.شامل قهوه فوری و آب و شکر است که در آن مقداری یخ میریزند البته بسته به سلیقه مشتری گاهی شیر هم اضافه می شود.با میکسر تمامی مواد را میکس کنید و داخل لیوان با نی میل کنید.

نوشیدن قهوه خواص زیادی دارد اما مضراتی هم دارد برای افرادی که فشار خون بالا و بیماریهای قلبی و اضطراب و بی خوابی و تنگی نفس دارند بسیار خطرناک است.