سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش اسپرت

یکی از اجزای پر اهمیت و جدانشدنی در هر استایل و هر پوششی بی­ شک کفش می­ باشد. به معنایی دیگر کفش جزء کامل­ کننده­ ی استایل شما می­ باشد که در کنار لباس­های جذاب و شکیل، یک استایل برازنده برای شما خواهد ساخت.

این کفش ها هستند که شما را به جاهایی می­برند که لایق آن هستید

اهمیت کفش­ باعث می­شود انتخاب آن­ برای اشخاص سخت­تر شود. از طرفی برای انتخاب کفش پارامتری جدیدی به اسم راحتی و نگهداری از سلامت پا نیز وجود دارد که شاید در انتخاب لباس­ها چندان اهمیتی نداشته باشد. یک کفش خوب مانند یک محافظ خوب برای پای شما در برابر هرگونه آسیب­ خارجی می­باشد.

میان انواع مختلف کفش و سبک­های آن یکی از همیشگی­ترین گزینه­ ها که در هیچ دوره­ای از زمان قدیمی نخواهد شد، کفش اسپرت می­باشد. کفش اسپرت علاوه­بر پارامتر مهم راحتی که در اختیار مشتری خواهد گذاشت، یکی از بهترین گزینه­ ها برای ست کردن با دیگر اجزای استایل فرد می­ باشد.

بدون شک همه می‌دانیم که کفش اسپرت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کفش در بین خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف است.اهمیت کفش در پوشش هر شخص چه زن چه مرد، و در هر سنی امری اجتناب ناپذیر است. راحتی و زیبایی این نوع کفش مهم‌ترین دلیل انتخاب آن توسط افراد گوناگون است. مدل‌های کفش‌های اسپرت نیز مانند سایر کفش‌ها در هر سال بروزرسانی می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورند ترندهای اسپرت 2020 صحبت کنیم.

 

 

کفش اسپرت

 

انواع کفش ­اسپرت

کفش مخصوص دومیدانی

اولین پارامتر مهم در این کفش­ها وزن کم و راحتی بی­همتای آن­ها می­باشد تا باعث سنگینی پای شخص نشود. همچنین این کفش­ دارای ضربه­گیرهای مناسب می­باشد. انعطاف ­پذیری یکی دیگر از مشخصات مهم این دسته از کفش­ها می­باشد.

کفش فوتبال

در این نوع کفش ابتدا باید شخص بداند که کفش خود را برای استفاده در چه زمینی می­خواهد تا میزان استوک­های موجود در کفش خود را مطابق با آن تعیین کند. این نوع از کفش دور دوزی­های خاصی را دارد تا قدرت توپ و شوت کنترل شود.

کفش تنیس

کفش­های تنیس باید از طراحی­ های خاصی برخوردار باشند تا به ورزشکار اجازه­ حرکات ناگهانی و سریع را بدهد، به همین دلیل زیر این کفش ها باید نرم، سبک و در عین حال انعطاف­ پذیر باشد.

کفش پیاده روی

بسیاری از اشخاص اهمیت این کفش را جدی نمی­گیرند در حالی که یکی از مهم­ترین و پرکاربردترین انواع کفش اسپرت می­باشد. این کفش باید توازن بدن انسان را برای طولانی مدت حفظ کند. در کف کفش­های پیاده روی از لاستیک­ها یا اصطلاحا بالشتک­هایی استفاده می­شود که دارای تورفتگی یا برآمدگی­هایی باشند که راه رفتن را در سطح­هایی که صاف و هموار نیستند، راحت­تر کنند.

 

کفش اسپرت-هنیل

کفش اسپرت زنانه

کفش‌های اسپرت زنانه از مدل‌ کفش‌های کلاسیک و قدیمی زنانه به شمار می‌روند. این کفش‌ها قبلاً تنها به ‌عنوان کفش تخت و راحتی برای ورزش و پیاده‌روی استفاده می‌شدند. اما امروزه در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل برای استایل‌های گوناگون مناسب هستند. امروزه کاربرد این کفش‌ها مانند گذشته محدود نیست و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال کفش‌های اسپرت زنانه می‌توانند بهترین گزینه برای گردش در مرکز شهر و خرید کردن باشد. یا اینکه برای گردش در طبیعت مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از مدل‌های جدید کفش‌های اسپرت زنانه در صنعت مد سال 2020 رواج بسیاری پیدا کرده است.

کفش اسپرت دخترانه

کفش دخترانه اسپرت در میان قشر کودک، نوجوان و جوان طرفداران زیادی دارد. این کفش‌ها به دلیل جذابیت زیاد و تنوع طرح و رنگی که دارند به راحتی با انواع استایل‌های دخترانه ست می‌شوند. کفش‌های اسپرت دخترانه برای رفتن به محیط‌های آموزشی چون مدرسه و دانشگاه بهترین گزینه هستند. زیرا این کفش‌ها ساده‌ترین و راحت‌ترین مدل محسوب می‌شوند. استفاده از کفش دخترانه در استایل نوجوانان در سراسر دنیا از جمله محبوب‌ترین ترند‌های 2020 محسوب می‌شود. کفش‌های دخترانه تنوع زیادی دارند و به همین دلیل برای گروه‌های سنی متفاوتی به کار می‌روند.

 

کفش اسپرت

 کفش اسپرت مردانه

مدل‌های اسپرت مردانه یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع کفش محسوب می‌شوند. کفش‌های اسپرت مردانه راحت هستند و از تنوع طرح و رنگ زیادی نیز برخوردارند. آقایان می‌توانند از این کفش‌ها برای پیاده روی، باشگاه ورزشی و مراکز تفریحی استفاده کنند. همچنین این کفش‌ها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای رفتن به مهمانی‌های خودمانی و حتی محل کار باشند. کفش‌ اسپرت مردانه را می‌توان به راحتی با انواع شلوار‌های جین و کتان ست کرد. پوشیدن کفش‌های اسپرت کمترین آسیب را به پاها و ستون فقرات وارد می‌کند. مدل‌های اسپرت از این لحاظ نسبت به سایر انواع کفش برای حفظ سلامت جسمانی مناسب‌تر هستند.

چه نوع کفش اسپرتی بخریم؟!

در این جا قصد داریم 3 نکته ­ی مهم در انتخاب کفش اسپرت را با شما درمیان بگذاریم.

در ابتدا بدانید یک کفش را برای چه منظوری و چه استفاده ­ای می­خرید. هیچوقت یک کفش چند منظوره را خریداری نکنید؛ به­طور مثال کفشی را که برای ست کردن با لباس خود خریداری کردید را برای پیاده­روی های طولانی یا دویدن استفاده نکنید.

به زمان خرید کفش دقت کنید. بهتر است برای خرید کفش اسپرت در آخر روز اقدام کنید؛ چون پای شما در طول روز و در هنگام فعالیت مقداری باد خواهد کرد و بهترین زمان برای انتخاب درست کفش آخر روز می­باشد.

شرایط جسمی خود را بشناسید. افرادی که از کمردرد رنج می­برند عموما از کفش­های طبی با کفی­های مخصوص استفاده می­کنند ولی در مقابل افرادی که از درد پا یا پاشنه­ی پا رنج می­برند بهتر است از کفش­هایی با انعطاف پذیری زیاد و وزن بسیار کم استفاده کنند.

این نکات، 3 نکته ­ی مهم در انتخاب کفش اسپرت می­باشد اما باید توجه داشت که میزان راحتی کفش در پای شخص و همچنین کوچک یا بزرگ نبودن(انتخاب سایز درست کفش) نیز اهمیت زیادی در خرید کفش اسپرت دارد.

 

کفش اسپرت-هنیل

ویژگی‌های کفش اسپرت مناسب

یک کفش خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

وزن سبک

سبک بودن کفش یک ویژگی ضروری برای آن محسوب می‌شود‌.

انعطاف پذیر

کفش‌های اسپرت باید انعطاف پذیر باشند تا افراد هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنند.

قابلیت تنفس

 کفش‌های اسپرت باید به گونه‌ای باشند که هوا به راحتی در آن‌ها گردش کند تا از تعرق بیش از حد پاها در هنگام ورزش و پیاده‌روی جلوگیری شود.

کف و لایه میانی مناسب

 کف و لایه‌ی میانی کفش اسپرت باید دارای قوس مناسب باشد. این موضوع باعث می‌شود نیروی وارد شده از سوی زمین به پا خنثی شود. بنابراین ستون فقرات آسیب و استخوان‌های پا کم‌ترین میزان آسیب را می‌بینند.

کفش اسپرت سفید

کفش‌های سفید جزو محصولاتی  هستند که حتما باید در کمد هر فرد وجود داشته باشد. کفش‌های اسپرت سفید به راحتی با انواع و اقسام استایل‌های مردانه و زنانه ست می‌شوند. آقایان می‌توانند کفش اسپرت سفید مردانه را با انواع تی‌شرت و شلوار و حتی کت و شلوار‌های اسپرت ست کنند. پوشیدن کفش سفید با پیراهن و شلوار نیز می‌تواند از رسمیت یک لباس بکاهد و به آن ظاهری اسپرت‌تر بدهد.

داشتن یک جفت کفش سفید اسپرت برای خانم‌ها نیز یک ضرورت محسوب می‌شود. خانم‌ها می‌توانند کفش سفید را با انواع مانتو‌های رنگی و شلوار‌های جین و کتان ست کنند. پوشیدن کفش سفید اسپرت با لباس شب کوتاه و پیراهن‌های ساحلی نیز از جمله ترند‌های سال 2020 محسوب می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت کفش سفید یکی از محبوب‌ترین ترندهای محبوب اسپرت 2020 است.

 

کفش اسپرت

 

مدل­های جدید کفش اسپرت در سال 2020

هر انسانی فارغ از جنسیت و در هر سنی به دنبال بهترین­ها در دنیای مد می­باشد. در اینجا تعدادی از مدل های جدید کفش­های اسپرت در سال 2020 که برای برندهای معروف دنیا می­باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. آدیداس : AC7141
  2. نایک : Air ZoomX Vaporfly
  3. اسکیچرز : Air cooled memory foam inserts

قیمت کفش اسپرت

قیمت کفش‌های اسپرت بسیار متنوع است. کفش‌ها با قیمت چند ده هزار تومانی تا چند میلیون تومانی در بازار موجود هستند. کفش‌های اسپرت از برندهای مطرح مثل نایک، آدیداس و... گران‌ترین مدل‌های اسپرت محسوب می‌شوند. اما نمونه‌های اسپرت تولید داخل و کفش‌های چینی قیمت مناسب‌تری دارند.

عوامل دیگری چون میزان راحتی، مدل و زیبایی کفش نیز در قیمت آن تاثیرگذار هستند. اما هر کفش ارزانی نیز برای خرید مناسب نیست. زیرا کفش‌های اسپرت تقلبی قالب استانداردی ندارند و استفاده‌ی مداوم از آن‌ها می‌تواند به ستون فقرات آسیب برساند و موجب درد کمر شود.

 

خرید اینترنتی کفش ورزشی و اسپرت

کفش‌های ورزشی و اسپرت را می‌توان به صورت حضوری و اینترنتی تهیه کرد. خرید اینترنتی کفش نسبت به خرید حضوری آن مزایای زیادی دارد.

  • صرفه جویی در زمان.
  • رفه جویی در هزینه.
  • عدم محدودیت مکانی در خرید.
  • دسترسی گسترده به انواع و اقسام مدل‌های کفش.
  • دسترسی به بازار‌های کفش در نقاط مختلف کشور یا حتی دنیا.
  • امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها.
  • خرید بهداشتی و بدون احتیاج به خروج از منزل در شرایط شیوع بیماری کرونا.

نکاتی نیز وجود دارند که باید در هنگام خرید اینترنتی کفش اسپرت به آن‌ها توجه کرد. خرید کفش را باید حتما از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر انجام داد. زیرا برند‌های فیک و تقلبی و بی‌کیفیت ارائه دهنده کفش‌های اسپرت در بازار فراوان هستند. همچنین بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام بدهید که امکان مرجوع کردن کفش از طرف مشتری و در صورت عدم رضایت او را دارند. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید سایز دقیق پای شما است. ممکن است سایز کفش‌های اسپرت با کفش‌های مجلسی تفاوت داشته باشد. به همین دلیل لازم است برای خرید کفش سایز آخرین کفش اسپرتی که خریدید و برایتان کاملا راحت و اندازه بود را سفارش دهید. 

 

کفش اسپرت???????

 

 

جمع بندی

در این مقاله ترندهای مهم کفش 2020 را به شما ارائه دادیم. مجموعه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف کفش‌های اسپرت برای خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف است. کفش‌های ارائه شده توسط هنیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. امکان ارسال محصولات به سراسر کشور وجود دارد.