سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس زنانه

لباس زنانه، بسته به این که برای منزل باشد یا خارج منزل، زمستان باشد یا تابستان، مهمانی باشد یا پارک رفتن، دسته بندی می­شوند.

خانم ها عاشق مد و خرید هستند و در هر شرایطی دوست دارند بهترین لباس ها را بپوشند. لباس زنانه بی­نهایت طرح و جنس را شامل می­شود تا هر سلیقه­ای را به خود جلب کند.خرید لباس زنانه برای خانم‌ها ‌یکی از مهم‌ترین کارها است. آن‌ها با دقت و سلیقه‌ بسیاری لباس خود را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل هم در صنعت تولید لباس، به لباس زنانه توجه زیادی می‌شود. سالانه مدل‌های بسیار متنوعی از لباس‌ها برای خانم‌ها روانه بازار می‌شوند. تنوع زیاد این مدل‌ها نیز انتخاب را دشوار می‌کند.

اهمیت زیادی که خانم‌ها به ظاهر خود می‌دهند، باعث دقت زیاد آن‌ها هنگام خرید می‌شود. اما علیرغم این دقت برخی از خانم‌ها انتخاب‌ های اشتباهی دارند. چرا که ممکن است لباس برای فرم اندام‌ آن‌ها یا رنگ پوستشان مناسب نباشد. در این مقاله اطلاعات مفیدی برای انتخاب بهترین لباس زنانه در اختیار شما قرار داده‌ایم که به شما در انتخاب ساده‌تر و بهتر کمک می‌کند.

لباس زنانه

از آنجا که خانم ها عاشق خرید کردن و دنیای مد هستند، لباس زنانه بزرگ­ترین مجموعه پوششی بشر را به خود اختصاص داده است. از میان تمام پوشاک های خردسالان و بزرگسالان، پوشاک زنانه بیشترین درخواست تولید و هم­چنین بیشترین میزان فروش را دارا است؛ هم­چنین در سال­ های اخیر انواع زیادی از آن به بازار منتقل شده­ است.

لباس زنانه شامل :

تیشرت

بلوز

پلیور

سویشرت

تاپ

شومیز

شلوار راحتی

شلوار جین

شلوار رسمی

دامن

ماکسی

بافت

لباس مجلسی

لباس رقص

ست ورزشی و اسپرت

مانتو

هودی

سرهمی

لباس خواب

لباس بارداری

و ... است.

لباس زنانه، بسته به محلی که قرار است از آن استفاده شود، رنگ پوست، فیزیک و وزن شخص، قد شخص، موقعیت آب و هوایی، طرح و جنس لباس و ... انتخاب می­شود.

لباس زنانه- هنیل

 

لباس زنانه خانگی

لباس زنانه خانگی، یکی از راحت­ترین انواع لباس­ های بانوان می­باشد؛ مهم­ترین فاکتور این لباس میزان راحتی آن می­باشد. این لباس بسته به نوع شرایط آب و هوایی می­تواند نخی و دارای رنگ­­­­های دلربای تابستانی یا ضخیم و گرم برای زمستان باشد.

بدون شک یکی از خواسته ­های هر خانمی، ست بودن اجزای پوشش او می­باشد. به همین جهت، طراحان و خیاط های مزونی و تولیدی، دست به عرضه کردن لباس­ هایی زده­اند که از ابتدا با یک نوع پارچه و طرح دوخته شده­اند و به اصطلاح ست هستند؛ هم­چنین اخیرا ست هایی تولید کرده­اند که تضاد رنگ یا طرح دارند و بسیار شیک و مد روز هستند.

لباس­های خانگی ست نیز یکی از محصولات پر طرفدار در سال­های اخیر، برای بانوانی می­باشد که در منزل به تیپ خود اهمیت می­دهند.

برای خانم ­های میانسال یا حتی جوان، دامن یکی از انتخاب­های قدیمی آن­ ها می­باشد که راحتی را به آن ­ها هدیه می­دهد. دامن های گل گلی و رنگی رنگی که پر از شکوفه های بهاری یا برگ های پاییزی هستند و به زندگی بانوان شادی می­ بخشند. دامن هایی که می­توان با آن ها یک رقص کودکانه کرد و دور خود چرخید و خندید. دامن پوشیدن حس راحتی و شادی خاصی همراه خود دارد.

 

لباس زنانه- هنیل

نحوه ست لباس زنانه

ست کردن، هنری خلاقانه و انرژی بخش است که توسط طراحی که لباس را جان می­بخشد، یا خانمی که عاشق خرید است و لباس را خریداری می­کند، صورت می­گیرد.

نحوه ست لباس زنانه به این صورت است که، خانمی که در حال خرید است به کمک فروشنده، لباس های زنانه­ای را که از نظر رنگ، جنس پارچه، طرح روی آن ها، برند و ... شبیه به هم هستند را انتخاب کرده و در کنار هم قرار داده تا با هم مقایسه شوند؛ در صورت پسندیده شدن از طرف مشتری، آن ها را خریداری کرده و به صورت ست استفاده می­شوند.

ست کردن لباس زنانه، هم برای لباس های خانگی است و هم برای لباس های مهمانی و مجلسی. هم­چنین می­توان لباس های خود را با همسر یا فرزند خود ست کرد. ست های مادر دختری، یکی از پر طرفدارترین و زیباترین ست ­هایی است که در هر دوره­ای از زمان، مادران همراه دخترانشان انجام می­دهند.

فرض کنید دو رفیق همراه هم وارد سالن مهمانی شوند یا برای یک مصاحبه کاری به موسسه­ای رفته باشند، وقتی اعضای آن مجلس یا سازمان به آن دو نگاه کنند، حس خوبی از ترکیب رنگ ها، دنیای پارچه ها و نزدیکی رابطه آن دو رفیق دریافت می­کنند.

نکات انتخاب لباس شب زنانه

لباس شب مخصوص مهمانی‌های مختلف است. این مهمانی‌های می‌توانند رسمی یا یک دورهمی دوستانه باشند. انتخاب لباس به نوع مهمانی نیز بستگی دارد. در ادامه به نکات کلیدی اشاره کرده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید بهترین لباس شب برای هر موقعیتی را انتخاب کنید.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

لباس مناسب برای دورهمی‌های دوستانه

در این دورهمی‌ها شما می‌توانید از لباس‌های راحت‌تر استفاده کنید. پوشیدن یک تونیک شیک یا پیراهنی کوتاه می‌تواند مناسب چنین مهمانی‌هایی باشد. برای اینگونه مهمانی‌ها لباسی انتخاب کنید که هم راحت و هم شیک باشد. در این دسته‌ از مهمانی‌ها دست شما برای انتخاب استایل اسپرت نیز باز است.

 

لباس مناسب برای مهمانی‌های رسمی

در مهمانی‌های رسمی باید از لباس‌های رسمی استفاده کنید. لباس زنانه مخصوص این مهمانی‌ها لازم نیست زرق و برق زیادی داشته باشد. یک پیراهن کوتاه ساده مناسب مجالس رسمی است. البته با استفاده از اکسسوری‌هایی مثل دستبند و گردنبند نیز زیباتر می‌شود. در چنین موقعیت‌هایی می‌توان از کت شلوار مجلسی یا کت و دامن نیز استفاده کرد.

لباس مناسب برای جشن‌های مختلف

در جشن‌هایی مثل جشن تولد هردو مدل لباس نیمه رسمی و رسمی را می‌توان انتخاب کرد. در این مهمانی‌ها دست شما برای انتخاب بازتر است و می‌توانید هر استایلی را برای خود تشکیل دهید. در جشن‌ها خانم‌های جوان تحرک بیشتری دارند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود لباسی را انتخاب کنند که در آن راحت باشند. لباس‌های رسمی نیز همیشه برازنده خانم‌های بالای 45 سال هستند.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

3 نکته در انتخاب لباس زنانه شیک

تنوع لباس‌های موجود در بازار در بسیاری از موارد انتخاب را برای خانم‌ها سخت می‌کند. اما با توجه به سه نکته مهم می‌توانید بهترین لباس‌ها را خریداری کنید. در ادامه درباره آن‌ها صحبت کرده‌ایم.

نکته اول: تناسب رنگ‌های به کار رفته در لباس

رنگ لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید با هم متناسب باشند. ممکن است شما لباس‌هایی را بخرید که بسیار زیبا هستند. اما ترکیب‌ آن‌ها لزوما زیبا نیست. ست کردن نیز همیشه به معنی انتخاب لباس‌های همرنگ نیست. هارمونی رنگ‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبایی استایل شما داشته باشد.

نکته دوم: انتخاب لباس با توجه به ویژگی‌های ظاهری

اندازه یک لباس باید با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد. لباس زنانه نباید تنگ یا گشاد باشد. برخی از افراد تصور می‌کنند با انتخاب لباس‌های خیلی گشاد می‌توانند اضافه وزن خود را پنهان کنند. اما نباید فراموش کرد که لباس‌های گشاد آویزان می‌شوند و فرم خوبی در بدن ندارند. البته این موضوع به مدل نیز وابسته است.

نکته دیگر در این زمینه انتخاب لباس زنانه متناسب با رنگ پوست است. به طور کلی می‌توان گفت رنگ‌های خیلی روشن برای چهره‌های سفید مناسب نیست و رنگ‌های خیلی تیره برای چهره‌های سبزه کاربرد ندارد.

نکته سوم: استفاده از اکسسوری در کنار لباس

استفاده از اکسسوری‌ها مناسب در کنار یک لباس زنانه شیک، تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی شما دارد. اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که با لباس مورد نظر همخوانی داشته باشد. اکسسوری می‌تواند شامل هر چیزی باشد. از کیف و کمربند گرفته تا زیورآلات و جواهرات زنانه.

مدل لباس زنانه پوشیده ایرانی

برخی از خانم‌ها به لباس‌های پوشیده علاقه دارند. آن‌ها سعی می‌کنند که در هر مراسمی پوشیده باشند. به خصوص در مهمانی‌هایی که رسمی هستند. البته در کنار پوشیده بودن، شیک به نظر رسیدن نیز مهم است. به طور کلی نکاتی که در قسمت‌های قبلی بیان کردیم، برای انتخاب تمام لباس‌های زنانه باز و پوشیده کاربرد دارند. لباس‌های زنانه پوشیده متنوعی در بازار موجود هستند. بنابراین خانم‌ها می‌توانند لباس مناسب برای خود را انتخاب کنند.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

فروشگاه آنلاین هنیل انواع لباس زنانه مثل لباس‌های پوشیده ایرانی را عرضه می‌کند. این فروشگاه سلیقه‌های مختلف را در نظر گرفته و حق انتخاب وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لباس‌هایی شیک در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف که دارای جنس باکیفیتی هستند در هنیل عرضه می‌شوند. پس اگر به لباس زنانه پوشیده علاقه دارید، می‌توانید لباس موردپسند خود را این فروشگاه بیابید.

لباس مجلسی مناسب عروسی

شاید انتخاب لباس برای مجلس عروسی، کار بسیار سختی برای خانم‌ها باشد. چراکه می‌خواهند زیباترین لباس را بپوشند. معمولا لباس‌های مجلسی خیلی شیک برای چنین مجالس بزرگی انتخاب می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود در این مجالس از انتخاب لباس‌های اسپرت یا لباس‌های مناسب دورهمی خودداری کنید.

لباس زنانه مناسب برای معمولا پیراهن‌های ماکسی‌ هستند. طراحان و خیاطان روی پارچه و دوخت این نوع پیراهن‌ها بسیار کار می‌کنند. به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز معمولا نسبت به سایر لباس‌ها بیشتر است. به همین دلیل لازم است هنگام انتخاب این نوع لباس‌ها توجه ویژه‌ای به فاکتورها موثر در انتخاب بهترین لباس داشته باشید.

قیمت لباس زنانه

قیمت لباس زنانه، بستگی به مقدار پارچه و کاری که برای طرح دادن به پارچه شده است، دارد. هم­چنین این که لباس برای چه محلی خریداری می­شود؛ مثلا قیمت لباس های مجلسی و اداری زنانه، از لباس های اسپرت و خانگی آن ها بیشتر است.

از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت لباس های زنانه : جنس پارچه، میزان کار کردن روی پارچه، مدت زمان دوخت، برند شرکت و مزونی است که آن را دوخته است.

خرید اینترنتی لباس زنانه

خرید اینترنتی این روزها رواج بسیاری دارد. امروزه شهرهای بزرگ بسیار شلوغ و پرترافیک هستند. هوای آن‌ها نیز معمولا آلوده است. فروشگاه‌های لباس زنانه شهرهای کوچک نیز معمولا محصولات متنوعی ندارند. یک فروشگاه‌ آنلاین معتبر می‌تواند تمام این مشکلات را حل کند. شما می‌تواند در هرجا که هستید به فروشگاه آنلاین دسترسی داشته باشید.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

سایت هنیل یکی از لباس‌ فروشی‌های آنلاین معتبر کشور است. فروشگاهی که تنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع لباس زنانه رسمی، نیمه رسمی و غیررسمی در هنیل موجود هستند. بنابراین با یک جستجوی ساده به لباس موردنظر خود می‌رسید. جالب است بدانید که هنیل یک تولیدکننده نیز هست. بنابراین می‌توانید لباس‌ها را با هزینه مناسب‌تری خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.