سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس مردانه

آقایان به پوشش خود برای ظاهر شدن در اجتماع بسیار اهمیت می­دهند زیرا نشان دادن قدرت و بزرگی آن ها، مسئله مهمی برایشان است.

لباس مردانه، با طرح ها و رنگ های بیشماری که دارد، این امکان را به پسرهای جوان و مردان شاغل می­دهد که شیک ترین پوشش و راحت ترین جنس را به تن خود کنند. امروزه تنوع لباس مردانه بسیار زیاد شده است. هرکدام از مدل‌های این لباس‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث سخت شدن انتخاب میان آن‌ها می‌شود. بسیاری از افراد لباس خود را براساس سلیقه شخصی انتخاب می‌کنند. برخی نیز مدل‌های جدید و مطابق با مد روز را ترجیح می‌دهند. در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد انواع لباس‌های مردانه ارائه دهیم. همچنین نکاتی را آموزش داده‌ایم که به شما در انتخاب بهترین لباس‌ها کمک می‌کند. با ما همراه باشید

لباس مردانه در طرح جدید

صنعت مد در حال پیشرفت روز افزون و ارائه مدل‌های جدید لباس مردانه به بازار است. رقابت شدید باعث طراحی و تولید لباس‌های زیباتر و متنوع‌تر شده است و از هر نظر به نفع مشتری است. در واقع طراجان . تولیدکنندگان البسه مردانه برای اینکه بتوانند توجه افراد با سلیقه‌های مختلف را جلب کنند، باید مدام لباس‌های جدیدی به بازار ارائه دهند.

طرح‌های بسیاری برای لباس مردانه در بازار موجود است. اما کیفیت هرکدام و البته قیمت آن‌ها متفاوت است. لباس‌های جدید در کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. این باعث می‌شود قیمت‌ها نیز متفاوت باشد. این موضوع باعث شده است که افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از طرح‌های جدید لباس مردانه استفاده کنند.

البته برای تهیه محصولات جدید باید حتما به فروشگاه‌هایی مراجعه کرد که محصولات خود را مطابق با مد روز بروزرسانی می‌کنند. پیدا کردن چنین فروشگاهی در سطح شهر شاید ساده نباشد، اما به کمک اینترنت می‌توانید بهترین فروشگاه را پیدا کنید.

لباس مردانه

 

لباس مردانه اسپرت

در حالت کلی لباس‌ها به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم می‌شوند. در طراحی لباس‌های اسپرت، دست طراح بازتر است. چون می‌تواند مدل‌ها و طرح‌های مختلفی را به کار گیرد. اصولا در طراحی چنین لباس‌هایی محدودیت زیادی وجود ندارد. بنابراین طراحان می‌توانند با خلاقیت خود مدل‌های جدیدی را ارائه دهند. به همین دلیل است که میان مدل‌های مختلف لباس‌های اسپرت تفاوت‌های بیشتری وجود دارد. رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ممکن است مخاطب را سردرگم کند. شاید برای ما هم سخت باشد که از بین محصولات متنوع، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه نکاتی در مورد خرید لباس اسپرت مردانه بیان کرده‌ایم.

مدل لباس

لباس‌های اسپرت می‌توانند شامل پیراهن، تی‌شرت‌ها، پولوشرت‌ها و... باشند. شلوارهای اسپرت نیز انواع مختلفی دارند. مدل‌ لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید با یکدیگر هماهنگ باشد. به عنوان مثال موارد زیر باهم سازگار هستند.

  •  شلوارهای زاپ‌دار با تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های اسپرت هماهنگ هستند.

  • شلوار لی را می‌توان با انواع لباس‌ها برای بالاتنه پوشید. ترکیب شلوار لی با پیراهن و کت تک اسپرت، استایل اسپرت و رسمی را باهم ترکیب می‌کند.
  • پوشیدن پیراهن به همراه تی‌شرت انتخاب خوبی برای تیپ اسپرت است.

لباس مردانه

البته استایل‌های اسپرت بسیار متنوع هستند. اما موارد بالا جزو پرطرفدارترین ست‌های اسپرت به شمار می‌روند.

رنگ لباس‌ها

ست کردن رنگ لباس‌ها بسیار مهم است. شما باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که ترکیب آن‌ها با یکدیگر ظاهری جذاب داشته باشد. برای مثال رنگ سفید و مشکی یا خاکستری ترکیب خوبی با یکدیگر می‌سازند. ترکیب رنگ در لباس نقش مهمی ایفا می‌کند. در لباس‌های اسپرت می‌توان از رنگ‌های گرم‌ نیز استفاده کرد. اما این تنوع در لباس‌های رسمی به این شدت نیست.

انتخاب طرح‌های مناسب

طرح‌های بسیار زیادی روی لباس مردانه اسپرت طراحی می‌شوند. شما می‌توانید براساس سلیقه خود، طرح زیبایی را انتخاب کرده و به تن کنید. امروزه طرح‌های روی لباس‌ها شامل شعارها، جملات و نقش‌های مفهومی نیز هستند.

 

لباس مردانه

انتخاب سایز مناسب

برخی از افراد از لباس‌های تنگ و یا سایز کوچک استفاده می‌کنند. این کار علیرغم تصور این دسته از افراد، ظاهر جذابی نداشته باشد. لباس‌ها باید کاملا مناسب اندام شما باشند تا جلوه زیبای خود را نشان دهند.

ست لباس مردانه رسمی

ست لباس مردانه رسمی، نیاز هر مرد و پسری است. این لباس‌ها برای موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. البته بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند در روزمره نیز از استایل رسمی استفاده کنند.

به طور کلی انتخاب لباس متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید، اهمیت فراوانی دارد. طبق تحقیقات روانشناسی، آقایانی که ست شیک رسمی به تن دارند، مورد احترام بیشتری قرار می‌گیرند می‌توانند توجه‌ها را به سوی خود جلب کنند. همچنین افراد حرف آقایانی که ظاهر شیکی دارند را راحت‌تر قبول می‌کنند! به همین دلیل آقایان در محل کار خود و جلسات مهم از این استایل استفاده می‌کنند. انواع لباس رسمی عبارتند از؛

  • شلوار پارچه‌ای: این شلوارها همیشه به عنوان یک لباس رسمی شناخته می‌شوند.
  • شلوار کتان: شلوار کتان جزو انواع لباس مردانه است که برای استایل‌های رسمی یا غیر رسمی کاربرد دارد. این شلوار را هم می‌توان با کت‌های رسمی ست کرد و هم با پیراهن‌های اسپرت.
  • تیشرت یقه‌دار: تیشرت‌های یقه‌دار با یک شلوار پارچه‌ای مناسب یک ست زیبا را می‌سازند. چنین تیشرتی با شلوار کتان نیز ظاهری نیمه رسمی دارد.
  • تک‌کت‌ رسمی: این کت‌های پارچه‌ای با یک پیراهن و یک شلوار پارچه‌ای مناسب، استایل بسیار شیکی می‌سازند. این لباس مردانه با یک تیشرت یقه‌ گرد و شلوار کتان نیز حالتی نیمه‌رسمی ایحاد می‌کند.
  • پیراهن‌ها: پیراهن‌های پارچه‌ای رسمی در تنوع بسیاری در بازار موجود هستند. فقط کافی است که آن‌ها را با لباس‌های دیگر خود ست کنید.

 

لباس مردانه

لباس مردانه مجلسی

لباس مجلسی شاید باارزش‌ترین لباس برای مردها باشد. چراکه همیشه اتوکشیده و در کاور مخصوص خود نگه‌داری می‌شود. لباس مجلسی مردانه یک کت و شلوار به همراه جلیقه است. البته برخی جلیقه را می‌پوشند و برخی نیز به آن علاقه‌ای ندارند. این لباس‌ها می‌توانند به همراه یک کراوات یا پاپیون باشند. شاید در نگاه اول لباس مردانه مجلسی متنوع به نظر نرسد و افراد تصور کنند نیازی به فکر کردن در مورد انتخاب آن ندارند. اما در خرید این لباس نیز باید به نکاتی توجه کنید. برای مثال کراوات باید به اندازه‌ای باشد که نوک آن روی کمربند بیفتد. رعایت نکات ساده‌ای مثل این می‌تواند تأثیر بسیاری داشته باشد. لباس‌های مجلسی طرح‌های متنوعی دارند که باید با اندام شما سازگار باشند. به عنوان مثال انتخاب طرح‌های راه راه عمودی برای افراد لاغر چندان مناسب نیست.

4 مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هنیل

فروشگاه هنیل یک فروشگاه بسیار معتبر آنلاین در کشور است. این سایت در زمینه انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعالیت دارد. همچنین شما می‌توانید انواع اکسسوری‌های لازم برای تکمیل کردن لباس‌های خود را در این فروشگاه بیابید. این سایت فروشگاهی 4 مزیت مهم دارد که به آن‌ها می‌پردازیم.

  • اعتبار: این سایت تمام مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد. همچنین با ارائه محصولات باکیفیت به قیمت مناسب در بین مشتریان نیز معتبر شده است.
  • موتور جستجوی لباس: هنیل بیش از اینکه یک فروشگاه باشد، یک موتور جستجو است! شما می‌توانید هر طرح و رنگی از لباس را در این سایت پیدا کنید.
  • تنوع محصولات: فروشگاه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف لباس‌های مردانه است.
  • خرید آسان: هنیل یک فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که هستید، از فروشگاه بازدید کنید. پس از سفارش محصول نیز در کم‌ترین زمان ممکن لباس مردانه یا دیگر لباس‌های خریداری شده را تحویل می‌گیرید.