سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ نوعی معماری ابرو است‌.‌‌‌ همه چیز مربوط به بهترین شکل ابرو برای هر چهره است – یک روش کاملاً سفارشی برای هر مشتری‌‌. این متد به لطف ابزاری که دقیقاً مانند یک خودکار با نوک تیغه‌‌‌ای شیب دار است که 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن وجود دارد‌‌،‌‌‌ بسیار دقیق است – سوزن‌هایی که به پوست نفوذ نمی‌کنند اما سطح آن را با ظرافت خراش می‌دهند‌،‌‌‌ دقیقاً مانند برش کاغذ‌.‌‌‌ سوزن رنگدانه پزشکی را روی لایه اپیدرم پوست کاشته و قسمت‌های ریز رنگی طبیعی ایجاد می‌کند‌.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

 

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای پر کردن فضای خالی ابروها و همچنین فرم دهی و قرینه سازی ابروها انجام می‌شود‌.‌‌‌ در این روش از ابزار مخصوص میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شود‎ که تیغ بسیار نازکی در سر آن داشته و برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو در ابروها‌،‌‌‌ رنگدانه را به داخل پوست می‌فرستد‌.

 

میکروبلیدینگ ابرو پاسداران

 

اگر به دنبال بهترین خدمات با کادر حرفه ای در زمینه میکروبلیدینگ ابرو هستید ما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران تهران را معرفی میکنیم . تمامی کسانی که در منطقه یک تهران زندگی میکنند دسترسی به منطقه پاسداران بسیار برایشان آسان بوده و میتوانند با خیالی آسوده تمامی خدمات زیبایی در این سالن انجام دهند. 

میکروبلیدینگ ابرو-میکرولیدینگ ابرو پاسداران

 

 

مزایا میکروبلیدینگ ابرو

 

ابتدا نگاهی خواهیم انداخت به مزایای میکروبلیدینگ ابرو‌.‌‌‌ میکروبلیدینگ ابرو یک روش آرایش نیمه دائمی محسوب می‌شود‌.‌‌‌ این متد توانایی طراحی ابروهایی با ظاهر طبیعی را دارد‌. روش میکروبلیدینگ نسبتاً سریع است و امکان نتایج طولانی مدت را دارد‌.‌‌‌ روند کار حدوداً دو ساعت طول می‌کشد‌.‌‌‌ با این حال‌،‌‌‌ به نتایجی خواهید رسید که حدود یک سال و نیم دوام خواهد داشت‌.

میکروبلیدینگ ابرو این توانایی را دارد که ابروهای شما را پرپشت‌تر نشان دهد‌.‌‌‌ بهترین نکته در مورد این روش درمانی این است که شما باید ظاهر ابرو را مطابق نیاز خود تنظیم کنید‌.‌‌‌ اگر دنبال یک مدل خاص ابرو هستید‌،‌‌‌ فقط باید آن را به تکنسین خود بگویید‌. همه ما می‌خواهیم ابروهای زیبایی داشته باشیم،‌‌‌ اما نمی خواهیم دردی بکشیم‌.‌‌‌ این روش کاملاً بدون درد است

 

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

 

در طی روش میکروبلیدینگ ابرو‌‌،‌‌‌ یک تیغه خوب برای برش در پوست شما استفاده می‌شود‌.‌‌‌ در یک جلسه‌‌،‌‌‌ بیش از 100 مورد از این نوع برش‌های کوچک روی پوست شما ایجاد می‌شود.‌‌‌ اگر تکنسین به درستی آموزش ندیده یا فاقد تجربه باشد‌،‌‌‌ می‌تواند به پوستتان آسیب برساند‌.‌‌‌ در نتیجه با عفونت روبرو خواهید شد‌.‌‌‌ بنابراین بسیار مهم است که برای انجام میکروبلیدینگ ابرو به دنبال تکنسین کاملاً آموزش دیده و باتجربه باشید.‌‌‌ هنگامی که به دنبال چنین تکنسینی هستید‌،‌‌‌ باید توجه ویژه‌‌‌ای به نمونه کار‌ها و رضایت مشتریان در صفحات آنلاین داشته باشید زیرا نمایانگر نوع خدماتی است که در پایان روز دریافت خواهید کرد.

 

مراقبت‌های لازم قبل از آن 

 

  • در روزی که می‌خواهید این کار را انجام دهید‌،‌‌‌ فعالیت‌های ورزشی سنگین انجام ندهید
  • پوست خود را برنزه نکرده و دقت داشته باشید که پوستتان آفتاب سوخته نشده باشد
  • 24 ساعت قبل از انجام این کار از آسپرین‌،‌‌‌ نیاسین‌،‌‌‌ ویتامین‌‌، ایپو بروفن استفاده نکنید
  • از مصرف الکل و کافئین در روز انجام این کار پرهیز کنید
  • از 3 روز قبل ابروها را وکس و یا تمیز نکنید
  • توجه داشته باشید که پوست شما در طی عادت ماهانه حساس می‌شود‌.‌‌‌ پس بهتر است وقت خود را با توجه به این موضوع تنظیم کنید  

مراقبت‌ بعد از میکروبلیدینگ ابرو

  • انجام این کارها تا 10 روز پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو مهم بوده و با انجام این کارها باید به پوست خود فرصت بهبودی کامل را بدهید‌.‌‌‌ زمان لازم برای این کار نیز ممکن است تا 10 روز طول بکشد‌.
  • موضع مورد نظر را نخارانید و حساس نکنید‌.‌‌‌ به پوست‌های خشک شده اجازه دهید که خود از بین رفته و بریزند
  • تا 10 روز از هیچ گونه کرم و محصولات آرایشی دیگری در این محل استفاده نکنید
  • 3 تا 4 هفته بعد از این کار از قرارگیری در معرض آفتاب خودداری کنید
  • از فعالیت‌هایی که موجب تعریق می‌شوند به مدت 10 روز بعد از میکروبلیدینگ ابرو خودداری کنید
  • به مدت 4 هفته از هیچ گونه ماسک صورت‌،‌‌‌ کرم‌های شیمیایی و بوتاکس استفاده نکنید
  • تا 10 روز روی صورت خود نخوابید‌.
  • تا 10 روز از شنا کردن‌،‌‌‌ سونا‌،‌‌‌ و جکوزی خودداری کنید
  • تا 7 روز غذاهای تند نخورید
  • سیگار نکشید
  • از قرار گیری در وسایل نقلیه سرباز مانند قایق‌،‌‌‌ دوچرخه‌،‌‌‌ موتور سیکلت و خودروهای سرباز دوری کنید
  • قبل از حمام کردن روی ابروها و صورت خود یک کرم محافظ زده و صورت خود را تا جای ممکن زیر دوش نگیرید
  • دقت داشته باشید که در 7 روز اول میکروبلیدینگ ابرو خارش موضع طبیعی بوده ولی تجربه نشان داده که انجام مراقبت‌های ذکر شده علائم خارش و التهاب را سریع‌‌تر التیام می‌بخشد
  • بین 14 تا 30 روز برای درمان کامل محل زخم لازم بوده و در صورت نیاز به ترمیم باید 30 تا 60 روز صبر کنید

 

ترمیم 

 

بعد از میکروبلیدینگ ابرو باید 1 تا 2 ماه صبر کنید تا زخم ترمیم پیدا کند و سپس اقدام به ترمیم کنید‌.‌‌‌ ابرو‌های میکروبلید شده طی چند مرحله ترمیم می‌یابد‌.‌‌‌ نشست و قرار گیری رنگ دانه‌ها نیازمند زمان بوده و رنگ دانه‌ها با گذشت زمان حالت طبیعی پیدا خواهند کرد‌.‌‌‌ اگر پس از میکروبلیدینگ ابرو شاهد خارج شدن رنگ دانه از ابروی خود شدید نگران نشوید با کرم ضد آفتاب با spf 30 یا 50 زده و در معرض آفتاب قرار نگیرید تا ابرو‌های شما از بین نرود‌.

 

ماندگاری 

 

هرچه خراش عمیق‌‌تر باشد امکان بروز خونریزی بیش‌تر می‌شود‌.‌‌‌ به همین دلیل از ماندگاری کم‌تری نسبت به آن روش برخوردار است‌،‌‌‌ ولی می‌تواند این مزیت را داشته باشد که رنگ و مدل میکروبلیدینگ انجام شده با توجه به خواست مشتری قابل تغییر باشد‌.‌‌‌ ماندگاری ‌میکروبلیدینگ ابرو بین شش ماه تا دو سال متغیر است‌.‌‌‌ مدل و نوع رنگ انتخابی تاثیر بسزایی در ماندگاری این شیوه دارد‌.‌‌‌ از نظر سلامت ایمنی این روش مطمئن است‌.‌‌‌ ولی رعایت یک سری مسائل در رابطه با آن بسیار ضروری است‌.

در نظر داشته باشید هرگاه روی پوستی زخمی ایجاد می‌شود در واقع زمینه‌ای برای ایجاد التهاب فراهم شده است‌،‌‌‌ بدین جهت لازم است قبل از انجام کار از استریل بودن سوزن‌های میکروبلیدینگ ابرو مطمئن شوید‌.‌‌‌ قبل از آنکه بخواهید مکانی را برای انجام این روش انتخاب کنید ابتدا همه جوانب را در مورد آن مکان و پرسنل آن در نظر داشته باشید و از پاکیزه بودن و رعایت مسائل و حتی مجرب و کارآمد بودن کاربران اطمینان حاصل نمایید‌.

 

 

پاک کردن تاتو ابرو با متد تخصصی پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو

 

در واقع امروزه بی‌ضررترین نوع پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو استفاده از مواد کم خطری است که تحت نظ  PDA ‌‌‌آمریکا ساخته و تولید می‌شوند و ساختار تاتو و‌ هاشور را مورد هدف قرار می‌دهند‌. تاتو در قدیم برای اینکه ماندگاری داشته باشد دارای فلزات سنگین مانند جیوه بود که البته در تاتوهای امروزه جیوه جای خود را به فلزات سنگین اما کم خطر دیگه‌‌‌ای داده است‌‌. به کارگیری این فلزات سنگین در مواد تاتو و‌ هاشور برای این است که ماندگاری داشته باشد و خاصیت مولکولی این فلزات سنگین طوری است که در زیر پوست ماندگاری دارند اما با مواد پاک کننده جدید که سیستم و روش خودش را دارد. به اصطلاح موادی که جاذب این فلزات سنگین هستند و پس از وارد شدن روی پوست‌،‌‌‌ تاتو در هر رنگ حتی سیاه هم باشد جذب این مواد شده و از بین می‌رود‌.

 

هزینه میکروبلیدینگ ابرو

 

با توجه به نوع ابروها‌،‌‌‌ امکان دارد هزینه میکروبلدینگ ابرو در تهران،‌‌‌ چیزی بین 800 تا یک دو میلیون تومان باشد‌. کاشت رنگدانه پس از ایجاد برش‌های ریز در پوست، ممکن است به هزاران سال قبل بازگردد‌،‌‌‌‌‌‌ اما تصور می‌شود که روند استفاده از این روش برای ابروها در آسیا طی 25 سال گذشته ظهور کرده باشد‌.‌‌‌‌‌‌ اطلاعات کمی درباره تاریخچه میکروبلیدینگ ابرو در دست است‌.‌‌‌ این روش تا سال 2015 به محبوب‌‌ترین روش خال کوبی ابرو در اروپا و ایالات متحده تبدیل شده بود‌‌‌ و تکنیک‌های جدیدی مانند 1D‌‌،‌‌‌ 3D و حتی 6D پدید آمد.

در نتیجه میکروبلیدینگ ابرو روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چندین سوزن است‌،‌‌‌ خطوط نازک و باریکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه‌ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کند‌.‌‌‌ این تکنیک سبب پرتر به نظر رسیدن ابروها می‌شود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند‌.