سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش‌‌‌های زیبایی چهره و ابرو‌‌‌ها است که امروزه طرفداران زیادی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ این روش یک روش علمی است و برانو بابیک با استفاده از نسبت‌‌‌های طلایی اندازه متناسب ابرو‌‌‌ها را ارائه کرد‌‌‌‌.

نام این روش از شرکتی به نام فی در صربستان گرفته شده بنابراین‌‌‌‌،‌‌‌‌ فی نام شرکت و عدد متناسب برای اندازه ابرو است و بروز به معنی فرم و حالت دادن به ابرو‌‌‌هاست پس از استقبال زیاد افراد از این روش‌‌‌‌،‌‌‌‌ فیبروز‌‌‌ها علاوه بر ابرو بر روی لب‌‌‌ها‌‌‌‌،‌‌‌‌ خط چشم و خط مژه نیز انجام شد‌‌‌‌.‌‌‌‌اگر به دنبال انجام این متد به صورت دائمی هستید‌‌‌ می‌توانید به کلینیک‌‌‌های زیبایی مراجعه کنید‌‌‌‌.

این روش به صورت نیمه دائمی بوده و برای رفع نواقص ابرو انجام‌‌‌ می‌شود ماندگاری آن به عواملی مثل نوع پوست‌‌‌‌،‌‌‌‌ عمق انجام فیبروز ابرو ‌‌‌‌،‌‌‌‌ تغیرات هرمونی و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ بستگی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ فیبروز با استفاده از نوعی قلم انجام  می‌شود. سوزنی به این قلم متصل است که یکبار مصرف بوده تا آسیبی به سلامت افراد وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ خط‌‌‌هایی که این سوزن بر روی پوست ایجاد می‌کند مانند تار مو نازک و ظریف است. به همین دلیل بسیار طبیعی جلوه‌‌‌ می‌کند هم چنین عمقی که روی پوست ایجاد‌‌‌ می‌کند کم بوده‌‌‌‌ و می‌توان ضخامت فیبروز ابرو را نازک یا پهن کرد‌‌‌‌.

 

مزایای فیبروز ابرو

 

  • ایجاد تراکم بالا ابرو
  • سوزش و درد کمتر نسبت به سایر روش‌‌‌ها
  • پاک کردن راحت‌‌‌‌تر نسبت به سایر
  • التهاب کمتر
  • دقت بالا به دلیل دستی بودن فیبروز ابرو
  • تغیر مدل ابرو به آسانی
  • هزینه نسبتا مناسب
  • وجود مدل‌‌‌های مختلف
  • فرم دادم به آرک ابرو
  • حالتی ظریف و طبیعی
  • فرم ادن به تاج ابرو
  • ایجاد قرینگی برای ابرو

 

مراحل فیبروز ابرو

 

  1. مشخص کردن محدوده و قاب ابرو یا استفاده از نوعی مداد و ابزار خاص گاهی برخی از متخصصان در این مرحله از نوعی اپلیکیشن برای مطمئن شدن از دقیق بودن کار خود استفاده می‌کنند‌‌‌‌.
  2. ایجاد شوک به رنگ؛ پس از گذشت سه یا چهار دقیقه ابرو‌‌‌ها رنگ‌‌‌ می‌گیرد‌‌‌‌.
  3. سر کردن برای کاهش حدودی درد
  4. ترمیم کردن آرک و دم ابرو که در این عمل باید ضخامت استروک‌‌‌ها دوبرابر شود‌‌‌‌.

البته باید توجه داشت که مراحل‌‌‌ می‌تواند با توجه به نوع پوست متفاوت باشد‌‌‌‌.

 

 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

 

فیبروز ابرو روشی جدید‌‌‌‌تر نسبت به تاتو بوده و طبیعتا دارای مزیت‌‌‌های بیش‌تری نسبت به تاتو است‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌ تاتو در عمق لایه‌‌‌های پوستی انجام‌‌‌ می‌شد در حالی که فیبروز در سطح پوست است و به عمق لایه‌‌‌های پوستی نفوذ نمی‌کند‌‌‌‌.

از طرفی تتو به دلیل نفوذ عمیقش در پوست به صورت دائمی ماندگار بوده و به هیچ وجه جلوه طبیعی ندارد در حالی که فیبروز با استفاده از قلم مخصوص خط‌‌‌های نازکی بر روی پوست ایجاد‌‌‌ می‌کند که بسیار طبیعی است‌‌‌‌.

اگر قصد پاک کردن فیبروز ابرو را داشته باشید‌‌‌‌،‌‌‌‌ خاصیت نفوذ کم به عمق پوست این متد باعث‌‌‌ می‌شود تا به راحتی بتوانید آن را پاک کنید ولی تاتو اینگونه نیست. پاک کردن تاتو به راحتی انجام پذیر نیست و حتی اگر بتوان آن را پاک کرد هم چنان اثراتی از خطوط تاتو‌‌‌ می‌ماند‌‌‌‌.

فرق فیبروز ابرو با میکروبیلدینگ

 

فیبروز و میکروبیلدینگ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند مراحل و روش کار آن‌ها یکی است و فقط طراحی متفاوتی دارند‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته فیبروز را نمی‌توان برای کسانی که از قبل تاتو داشت‌ه‌اند انجام داد‌‌‌‌.

برای درک کامل فرق فیبروز ابرو بتا میکروبلیدینگ مطلب زیر را که تمامی آنچه مربوط به میکروبلیدینگ است را توضیح داده بخوانید.

 

پنج نکته مهم درباره فیبروز ابرو

 

از ماهر و مجرب بودن فیبروز کار خود مطمئن شوید تا از عدم به وجود آمدن خطای انسانی مطمعن شوید و رضایت کافی را از نتیجه کار داشته باشید‌‌‌‌.‌‌‌‌ سه روز بعد از فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ابرو‌‌‌ها باید چرب شود و از شستن آنها جلوگیری به عمل آید‌‌‌‌.‌‌‌‌ افراد حرفه‌ای‌تر در این کار دارای مدرک معتبر هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر از تاتو استفاده کرده اید نمی‌توانید از فیبروز ابرو استفاده کنید‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر در دوران بارداری یا شیر دهی هستید تا پایان دوره از انجام فیبروز خودداری کنید تااحتمال بروز مشکلات احتمالی صفر شود

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد البته باید توجه کرد که این روش دائمی نیست؛ برای ماندگاری دائم آن می‌توانید به کلینیک‌های زیبایی مراجعه فرمایید‌‌‌‌.‌‌‌‌ در ادامه به شرح برخی از عوامل موثر در ماندگاری آن می‌پردازیم:

نوع پوست

نوع پوست تاثیر بسیاری بر فیبروز می‌گذارد هرچه پوست چرب‌تر باشد ماندگاری این متد کم‌تر است؛ پوست‌های معمولی برای این کار بسیار مناسب هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ معمولا به کسانی که دارای پوست چرب هستند و قصد انجام فیبروز را دارند توصیه می‌شود قبل از انجام آن، اسکراپت انجام دهند تا میزان چربی پوست کاهش یابد‌‌‌‌.

عمق‌‌‌ هاشور ابرو

هرچه رنگ به عمق لایه‌‌‌ها نفوذ کند ماندگاری افزایش‌‌‌ می‌یابد بنابراین بستگی به فشار دست فیبروز کار دارد؛ هر چه فشار بیش‌تر باشد رنگ عمیق‌‌‌‌تر نفوذ‌‌‌ می‌کند و ماندگاری فیبروز ابرو افزایش‌‌‌ می‌یابد و بر عکس هر چه فشار کمتر باشد عمق ایجاد شده کم و در نتیجه ماندگاری کمتر است‌‌‌‌.

تغییر هورمون‌‌‌های بدن

در دوران عادت ماهیانه و بارداری و شیردهی هورمون‌‌‌های بدن دچار تغییر‌‌‌ می‌شوند، توصیه‌‌‌ می‌شود تا پایان این دوره‎ها از فیبروز کردن ابرو‌‌‌ها جلوگیری کنید تا آسیبی به سلامتی شما وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته در دوران شیردهی بعد از ماه چهارم با هماهنگی پزشک ممکن است بتوان فیبروز ابرو انجام داد اما هرگز نباید تا چهار ماهگی این کار را کرد‌‌‌‌.

معایب فیبروز ابرو

 

  • تیغه دستگاه که بر روی سطح پوست خراش ایجاد‌‌‌ می‌کند به خون کمی آغشته‌‌‌ می‌شود گاهی تیغه دستگاه دست فیبرز کار را‌‌‌ می‌برد که این اتفاق ممکن است باعث مبتلا شدن به بیماری ایدز شود‌‌‌‌.‌‌‌‌ به همین خاطر بهتر است فیبرز کار هنگام کار از دستکش استفاده کند تا میزان خطر کاسته شود.
  • افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده‌اند قادر به استفاده دوباره از فیبرز نیستند‌‌‌‌.
  • به دلیل نیاز به فشار دست در کار فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ممکن است فیبرز کار دچار خستگی شود و فشار دست نسبت به اوایل کار کاهش یابد که این امر موجب کاهش کیفیت زیبایی کار‌‌‌ می‌شود‌‌‌‌.
  • متاسفانه برخی از مراکز زیبایی از رنگ‌‌‌های نامرغوب استفاده‌‌‌ می‌کنند که باعث‌‌‌ می‌شود رنگ ابرو و ماندگاری آن کم باشد به همین دلیل حتما به مراکز زیبایی مورد اطمینان مراجعه نمایید‌‌‌‌.
  • فیبروز ابرو ماندگاری طولانی ندارد و این امر‌‌‌ می‌تواند ناخوشایند باشد
  • فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ برای ابروهای روشن انجام نمی‌شود و برای این کار باید ابرو‌‌‌ها نسبتا تیره باشند‌‌‌‌.

فیبروز ابرو قیمت

 

فیبروز ابرو روشی کم هزینه نسبت به سایر متد‌‌‌های مشابه است قیمت آن داری نوساناتی است که در ادامه به چند مورد تاثیرگذار در قیمت فیبروز ابرو پاسداران اشاره‌‌‌ می‌کنیم:

  • حجم رنگ
  • ماندگاری
  • تجربه فیبرز کار
  • مهارت فیبرز کار
  • جنس و کیفیت رنگ

نتیجه گیری

 

توصیه می‌کنیم برای بهره‌مند شدن از کیفیت و رضایت بیش‌تر به متخصصان مجرب در زمینه فیبروز ابرو مراجعه کنید‌‌‌‌.‌‌‌‌ بهتر استدر صورت ابتلا به بیماری‌‌‌هایی نظیر سرطان‌‌‌‌،‌‌‌‌ دیابت و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ یا هنگام تغیرات هرمونی مثل عادت ماهیانه و دوران بارداری و شیر دهی فیبروز ابرو انجام ندهید‌‌‌‌.