سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاشور ابرو

هاشور ابرو در مدل مختلف هاشور سه بعدی‌‌،‌ هاشور خطی‌‌،‌ هاشور هایلات و هاشور ابرو جدید پهن و اسپرت دخترانه اجرا می‌شود.

هاشور ابرو سه بعدی:

در این روش با زدن هاشور به صورت برجسته باعث خطای دید در ابروی فرد‌ می‌شوند‌‌.‌ این روش به صورت طبیعی و زیبا ابرو را برجسته‌ می‌کند و در بین بانوان‌ طرفدارن زیادی دارد.

 هایلات:

از دیگر روش‌های هاشور ابرو‌ می‌باشد که در این روش برای هاشور زدن از دو رنگ تیره و روشن با ایجاد سایه استفاده‌ می‌شود‌‌.

هاشور خطی:‌

در این مدل خطی بین خط‌های از ابرو که هاشور اجرا شده دوباره خط‌های دیگری ایجاد‌ می‌کنند‌‌.

 

هاشور ابرو - نسیم عقیلی

 

هاشور ابروی سه بعدی

 

هاشور ابرو سه بعدی از پرطرفدارترین و طبیعی‌ترین نوع هاشور‌ می‌باشد‌‌.‌ هاشور سه بعدی به طوری زده‌ می‌شود که ابروها در طبیعی‌ترین حالت ممکن به نظر برسند‌‌.‌ و با ایجاد خطای دید باعث برجسته و طبیعی دیده شدن ابرو‌ها‌ ‌شوند‌‌.‌ این روش حتی برای افرادی که هیچ ابرویی ندارند کارآمد است‌‌. از دو روش برای انجام سه بعدی استفاده‌ می‌شود: روش تغییر رنگ و نحوه زدن هاشور‌ها

روش تغییر رنگ:

در این روش از دو رنگ روشن و تیره برای ایجاد خطای دید و برجسته نشون دادن ابروها استفاده‌ می‌کنند به این صورت که هاشور‌های بالا و پایین ابرو‌ را با رنگ روشن‌‌تر و هاشور‌های وسط ابرو را با رنگ تیره‌ می‌زنند‌‌.

نحوه زدن هاشورها بر اساس متد فیبروز:

در این روش هاشور‌ها به گونه‌ای زده‌ می‌شوند که با ایجاد خطای دید و برجسته نشان دادن ابرو‌ها‌ ‌شود‌‌.‌ این نوع هاشور بر اساس فرم ابروهای طبیعی به چهار مدل متفاوت زده‌ می‌شوند‌

 تیغ ماهی:

در هاشور ابروی تیغ ماهی نقطه کانونی هاشور بر روی نقطه پایان هاشور قرار دارد و تمام هاشور در جهت پایان ابرو زده‌ می‌شود

 آسیایی:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت پایین ابرو و جایی بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد‌‌.‌

 کلاسیک:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت قوس پایینی ابرو قرار دارد و تمام هاشور در جهت این نقطه قرار‌ می‌گیرند‌‌.

 رو به بالا:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت بالایی ابرو‌ها قرار دارد و تمام هاشور‌ها در جهت بالای ابرو زده‌ می‌شوند

 

هاشور ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه؟

 

امروزه بسیاری از بانوان برای جلوگیری از ریزش ابروها و زیبایی بیش‌تر صورت تصمیم می‌گیرند که هاشور ابرو انجام دهند. در ادامه مراحل انجام هاشور با ترتیب گفته شده است‌‌.

کشیدن مدل ابرو:

قدم اول طراحی مدل ابرو با توجه به فرم صورت و سلیقه فرد‌ می‌باشد‌‌.‌ طراحی مدل ابرو با ابزارهایی مانند خط کش مخصوص طراحی ابرو‌‌،‌ کولیس‌‌،‌ نخ‌‌،‌ پرگار و ماژیک یا مدادهای مخصوص انجام‌ می‌گیرد‌‌.‌ طراحی مدل ابرو جز مهم‌ترین مرحله هاست‌‌.

بی‌حسی ابرو‌ها:

اگر مرحله اول یعنی طراحی مدل ابرو مورد قبول بود نوبت به بی‌حسی ابرو‌ها‌ می‌رسد‌‌.‌ برای بی‌حس شدن ابرو‌ها می‌توان از پد،‌ کرم‌‌‌،‌ قطره و ژل بی‌حسی استفاده کرد اما هرگز نباید از اسپری لیدوکاعین برای بی‌حس کردن ابرو‌ها استفاده کرد چون باعث رنگ ریزی ابروها‌ می‌شود‌‌.‌ دقت کنید نباید از بی حسی بیش از حد استفاده شود چون که باعث رنگ پذیری کم‌تر ابروها‌ می‌شود.

انداختن قاب هاشور:

بعد از انجام دو مرحله بالا باید محدوده ابروها برای خط انداختن هاشور مشخص گردد‌‌.‌ در این مرحله باید خط‌های هاشور طبق نوع هاشور روی پوست انداخته شود‌‌.

گذاشتن رنگ هاشور:

بعد مرحله مشخص کردن قاب ابرو باید رنگ مورد نظر فرد روی ابروها گذاشته شود‌‌.‌ بهتر است رنگ هاشور همرنگ با رنگ ابروها انتخاب شود تا نتیجه کار طبیعی‌‌تر و زیباتر باشد‌‌.‌ افراد با پوست حساس بهتر است از رنگ‌های طبیعی به جای رنگ‌های سرب‌دار استفاده کنند هر چند ماندگاری رنگ‌های طبیعی و ارگانیک کم‌تر از رنگ‌های سرب‌دار‌ است. هنگام خرید رنگ برای بهتر است از رنگ‌هایی که ترکیبات الکل‌‌، اکسید آهن و نیکل ندارند خریداری شود‌‌.‌ وجود نیکل و اکسید آهن‌ باعث قرمز شدن رنگ هاشور‌ و وجود الکل باعث ریزش رنگ هاشور‌ می‌شوند.

انداختن خطوط هاشور: بعد از انجام شدن مراحل قبل نوبت به زدن خطوط اصلی‌ می‌رسد‌‌.‌‌ هر چقدر خطوط هاشور ظریف‌تر باشد ابروها طبیعی‌‌تر جلوه‌ می‌کنند‌‌.‌

انداختن سایه: مرحله آخر انداختن سایه‌ است که در قسمت وسط و پایانی ابرو زده‌ می‌شود‌‌.‌ بعد از تمام شدن تمام مراحل تا 10 روز ممکن است‌ ابروها به رنگ تیره باشد و بعد از 10 روز رنگ ابرو‌ها کمرنگ و طبیعی‌ می‌شود‌‌.‌ در صورتی که با یک جلسه نتیجه‌ دلخواه حاصل نشد می‌توان یک جلسه ترمیمی انجام داد‌‌.

 

 

مزایای هاشور ابرو

 

قیمت مناسب:

این روش با توجه به مزایای زیادی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نسبت به روش‌های دیگر جهت آرایش دائمی ابرو برخوردار است‌‌.

عدم نیاز به لوازم آرایش ابرو:

استفاده از مداد و سایه‌های ابرو باعث ریزش ابروها‌ می‌شود که با هاشور کردن ابرو از ریزش ابرو جلوگیری‌ می‌شود‌‌.‌ همچنین بسیاری از افراد به دلیل بی حوصلگی و مشغله زیاد ترجیح‌ می‌دهند از هاشور ابرو به عنوان آرایش دائمی و نیمه دائمی استفاده کنند‌‌.‌ پس با انجام آن نیازی به خرید و استفاده لوازم آرایشی ابرو ندارید.

ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابرو:

روش‌های قدیمی برای اصلاح و زیبایی ابرو باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی در ابرو‌ها‌ می‌شود‌‌.‌ هاشور ابرو که از جدیدترین و طبیعی‌ترین راه برای زیبایی ابرو است باعث ایجاد خط‌های بسیار طبیعی و نازکی درست شبیه به تارهای ابرو‌ می‌شود‌‌.‌

 

عوارض هاشور ابرو چیست؟

 

هاشور ابرو علاوه بر مزایای زیادی که دارد از معایبی هم برخوردار است که بهتر است قبل از انجام هاشور ابرو جهت تصمیم‌گیری از آن‌ها آگاهی داشته باشید:

  • نیاز به مراقبت:

تا مدتی نباید از هیچ گونه لوازم آرایشی یا پمادی استفاده شود‌‌.‌ همچنین تا 24 ساعت نباید به ابروهای خود دست بزنید‌‌.‌ بعد از هاشور ابرو نباید آب به ابرو برسد و نباید فرد مقابل تابش آفتاب قرار بگیرد‌‌.‌‌

  • دائمی نبودن هاشور ابرو :

داعمی بودن هم میتواند یک مزیت و هم یک عیب باشد‌‌.‌ از آنجا که هاشور ابرو داعمی نیس بعد از مدتی کمرنگ یا پاک‌ می‌شود پس نیاز است چند وقت یک بار آن را تمدید و ترمیم کنید‌‌.

  • نیاز به مهارت و تخصص:

اجرای آن بسیار پیچیده است و نیاز به تجربه زیاد دارد‌‌.‌ در نتیجه برای انجام هاشور به بهترین‌ها و حرفه ای‌ها مراجعه کنید.

  • احتمال آلرژی:

رنگ‌های که استفاده‌ می‌شود و همچنین کرم‌های بی‌حس کننده‌ای که برای اجرای هاشور ابرو استفاده‌ می‌شود‌ در برخی موارد ممکن است باعث ایجاد آلرژی شوند‌‌. در صورت مشاهده علائم آلرژی، به پزشک مراجعه کرده و داروهای مورد نیاز را استفاده کنید‌‌.

  • احتمال عفونت:

استفاده از وسایل بی‌کیفیت و غیر استریل در انجام هاشور باعث ایجاد مشکلات زیادی‌ می‌شود‌‌. برای جلوگیری از عفونت باید در مراکز معتبر انجام شود‌‌.

 

کمرنگ شدن هاشور ابرو

 

گاهی با رعایت تمام مسائل ایمنی و به کارگیری رنگ‌های استاندار ممکن است باز هم با کمرنگ شدن هاشور ابرو روبه رو شوید که علت آن به موارد زیر ربط دارد :

  • استفاده از قرص‌های ضدبارداری
  • رقیق بودن بیش از حد خون
  • پوست تیره و چرب مراجعه کننده
  • وجود دیابت در فرد
  • پوست چرب مشتری
  • استفاده بیش از حد از بی حسی
  • استرس مشتری
  • اعتیاد به مواد الکل یا مخدر
  • فشار خون بالا
  • مصرف داروهای خواب آور
  • وجود مشکلات هورمونی
  • قرار داشتن مشتری در یکی از حالات بارداری‌‌،‌ شیردهی و پریودی
  • زاویه نامناسب دست
  • سرعت زیاد دستگاه
  • سرعت زیاد دست

گاهی دلیل کمرنگ شدن هاشور‌ می‌تواند چرب کردن بلافاصله بعد هاشور به دفعات زیاد باشد‌‌.‌ البته بیش‌تر مشکلات به دلیل رنگ‌های تقلبی موجود در بازار ایران‌ است‌‌.‌ برندهای معتبر به دلیل تحریم بودن کشورمان در ایران نمایندگی ندارند‌‌.‌ در بهترین حالت ممکن از کشور چین تهیه‌ شوند که باز هم چندان معتبر و مورد تایید نبوده و باز هم احتمال مشکل وجود دارد‌‌.

 

قیمت هاشور ابرو

عوامل زیادی در تعیین قیمت هاشور ابرو نقش دارند از جمله این عوامل میتوان به تاییدیه پزشکی و بهداشت‌‌،‌ تجربه و مهارت شخصی که هاشور انجام‌ می‌دهد‌‌،‌ دستگاه هاشور‌‌،‌ رنگ هاشور و محل قرار گیری کلینیک‌ می‌باشد‌‌.

تاییدیه پزشکی: حتما با شرط ایمنی و سلامت انجام دهید و از شخصی که قرار است هاشور انجام دهد بخواهید که گواهی آموزشی خود و نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. بهتر است هاشور ابرو در مراکز آرایشی معتبر که دارای دستگاه‌های حرفه‌ای و مجهز هستند انجام شود‌‌.‌ از آنجا که محل قرار گیری کلینیک در تعیین قیمت بسیار اهمیت دارد بدیهی است که هزینه هاشور ابرو در شهرستان کم‌‌‌تر از تهران خواهد بود‌‌.‌ در حالت کلی با توجه به توضیحات داده شده می‌توان‌ هزینه هر جلسه هاشور ابرو را از 800 هزارتومان در نظر گرفت‌‌.

رنگ هاشور:

از موثرترین عوامل در تعیین قیمت هاشور ابرو می‌توان به نوع و کیفیت رنگ اشاره کرد‌‌.‌ برندهای مختلف با رنگ‌بندی‌های معتبر معمولا انگشت شمار است و قیمت رنگ‌های معتبر بالا‌ می‌باشد که بالا بودن قیمت رنگ‌ بر روی قیمت تاثیر زیادی‌ می‌گذارد‌‌.‌ استفاده کردن از رنگ‌های معتبر علاوه بر ماندگاری بالا از وجود فلزات خطرناک مثل سرب در امان است‌‌.

دستگاه هاشور:

یکی از بهترین برندهای دستگاه هاشور در دنیا‌‌، آمیا‌ است که این برند از نظر ایمنی‌‌،‌ سلامتی‌‌،‌ کیفیت و استفاده آسان حرف اول را‌ می‌زند این دستگاه‌ها با پایین‌ترین میزان لرزش طراحی شده‌اند تا منافذی دقیق و منظم در عمق مورد نظر پوست ایجاد کنند‌‌.‌ تمام محصولات برند آمیا براساس استاندارهای پزشکی ساخته شده و تنها محصولات موجود در بازار‌ می‌باشند که مانع انتقال بیماری‌ می‌شوند‌‌.‌ در صورتی که شخصی در کلینیک خود از برند آمیا برای هاشور زدن استفاده کند به طبع قیمت و کیفیت کار آن نیز بیش‌تر خواهد بود.

مراقبت بعد 

مراقبت‌های اصولی و درست بعد از هاشور ابرو در جلوگیری از عفونت و ماندگاری رنگ هاشور تاثیر زیادی دارد‌‌. ممکن است بعد از هاشور سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده باشد مانند اینکه چگونه بعد هاشور باید به حمام رفت؟ یا از چه پمادی برای تسریع درمان استفاده کرد؟‌‌ بعد از انجام هاشور برای جلوگیری از عفونت و تسریع بهبودی باید نکاتی زیر را رعایت کرد :

تا زمانی که بهبودی کامل حاصل شود باید از قرار گرفتن در معرض افتاب جدا خودداری کرد

  • به مدت یک هفته بعد از انجام هاشور نباید به سونا و استخر رفت
  • از خاراندان و کندن پوست‌های ایجاد شده در محل هاشور شده باید جدا اجتناب کرد
  • دو هفته اول باید ابرو‌ها را با پماد ترمیم کننده یا پماد چشمی مرتب چرب کرد
  • از زمان انجام هاشور به مدت هفته باید از شستن ابروها اجتناب کرد

 

روش انجام 

انجام آن به دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ انجام می‌شود:

روش میکروبیلدینگ:

این روش برای انجام هاشور سه بعدی ابرو به صورت دستی از قلم میکروبیلدینگ‌ استفاده‌ می‌شود‌ این روش بسیار طبیعی و ظریف زده‌ می‌شود و نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری کم‌تری دارند

روش میکروپیگمنتیشن:

در این روش برای انجام هاشور سه بعدی از دستگاه استفاده‌ می‌شود‌‌ و رنگ به عمق پوست نفوذ‌ می‌کند در نتیجه ماندگاری بیش‌تری نسبت به روش میکروبیلدینگ دارد‌‌.

هر دو روش بالا کاملا به صورت بهداشتی انجام‌ می‌شوند‌‌. و هر بار انجام از سوزن و وسایل یک بار مصرف استفاده‌ می‌شود

 

ماندگاری هاشور ابرو سه بعدی

نمی‌توان زمان دقیقی را برای ماندگاری هاشور مشخص کرد اما بر اساس تجربه، ماندگاری هاشور سه بعدی در حدود 6 ماه تا 3 سال متغییر است. از مهم ترین عوامل در ماندگاری هاشور می‌توان به رنگ ‌‌،‌ نوع پوست‌‌،‌ روش انجام هاشور سه بعدی ابرو و عمق کاشت هستند.

 

مدل تیغ ماهی

مدل تیغ ماهی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین نوع هاشور‌ می‌باشد‌‌.‌ مدل تیغ ماهی را‌ می‌توان از روی انتهای هاشور ابروها که خط‌های هاشور شبیه به تیغ‌های ماهی هستند تشخیص داد‌‌.‌ تیغ ماهی برای‌ افرادی که ابرو کمی دارند یا به علت بیماری ابروی خود را از دست دادند نیز کارآمد و مناسب است‌‌. براساس تجربه دوام هاشور تیغ ماهی نیز بین 6 ماه تا 3 سال باشد.

سالن زیبایی نسیم عقیلی با سالها تجربه گرانبها آماده ارائه جدید ترین خدمات هاشور ابرو پاسداران می‌باشد.