سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین چشم ماهی

دوربین چشم ماهی یک دوربین 360 درجه با تصاویر پاناروماست که می تواند تصاویری با کیفیت فول اچ دی 360 درجه و با زاویه دید وسیع ارائه کند.

مینی دوربین 360 درجه WIFI چشم ماهی، رم خور فیش آی (دوربین مدار بسته چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی 360 درجه با زاویه دید بسیار وسیع که دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه‌ اینترنتیست.

با تنها یک عدد از این دوربین مداربسته fisheye میتوان یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد.

یک دوربین کوچک اما تصویری با کیفیت بالا

این مینی دوربین کوچک فیش آی 360 درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربین‌های موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینه‌ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی می‌باشد.

 

 

چرا این دوربین مدار بسته به دوربین چشم ماهی معروف است؟

به بدلیل واید بودن لنز این نوع دوربین ها که زاویه 360 درجه را تصویر برداری میکنند و از نظر وسعت دید و شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا همان فیش آی معروف شده اند.

ظرفیت حافظه این دوربین ها چقدر است؟

دوربین های چشم ماهی طبق راهنمای شرکت سازنده تا 128 گیگابایت رم ساپورت میکنند اما تجربه کاربری نشان داده که رم 128 گیگ در حجم های بالا(وقتی پر میشود) کمی نرم افزار دوربین را دچار اختلال و کند میکند بهترین رم برای این دوربین ها 32 گیگ و از نوع کلاس 10 است و در صورت نیاز به بکاپ بیشتر میتوانید از رم 64 گیگ استفاده کنید.

آیا دوربین لامپی قابلیت دید درشب دارد؟

بله دوربین های چشم ماهی مدل های دتکتوری که شبیه سنسور آتشنشانی هستند دارای قابلیت دید در شب با مادون قرمز هستند زیر نوار مشکی دور دوربین ال ای دی های ریز مادون قرمز کار شده است که تصویر برداری در تاریکی مطلق را امکان پذیر میکنند.

کارشناسان شرکت دوربین مدار بسته پویابین بسیار مجرب و با تجربه هستند. اگر شما قصد ارتقای سطح ایمنی ساختمان و نصب دوربین مدار بسته را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان شرکت پویابین تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا انتخابی مطمین و صحیح داشته باشید.