سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی WIFI، درجه360 ،رم خور،فیش آی (دوربین چشم ماهی) ؛ دارای تصویر پانورامای Fullhd سیصد و شصت درجه با زاویه دید وسیع می‌باشد و دارای  و امکان مکالمه دو طرفه‌ اینترنتی و قابلیت ضبط صدای با کیفیت است.

تنها یک عدد دوربین مداربسته لامپی برای یک محیط بزرگ تا حدود 75 متر مربع را بصورت کامل و با کیفیت بالا پوشش داد.

 

این مینی دوربین کوچک فیش آی 360 درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربین‌های موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینه‌ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی می‌باشد.

ویژگی های دوربین لامپی

دوربین لامپی یکی از ابزار های مورد توجه بسیاری از افراد است که تمایل دارند دوربین نظارتی خود را از دید عموم مخفی نگه دارند ؛ این دوربین با شکل ظاهری شبیه به لامپ معمولی توجه کسی را به خود جلب نمی کند.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی طی دو سال اخیر وارد بازار ایران شده است به دلیل قیمت مناسب، نصب آسان و امکانات زیاد اسقبال بسیار خوبی از طرف مشتریان داشته است، اما وجود مدلهای مختلف و قیمتهای مختلف دوربین لامپی، خرید را کمی سخت کرده است ، این دوربین عموما با دو نرم افزار Icsee و v380(v380s) و در کیفیت های 1.3 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل در بازار وجود دارند.

البته فروشندگان بدلیل اطلاعات ناکافی همه این مدلها را به عنوان دو مگاپیکسل به مشتری معرفی میکنند.

گفتنی است نرم افزار v380 دارای کاربری راحتتر و سرورهای قویتری است مدلهایی که به عنوان سه مگاپیکسل در بازار وجود دارند واقعی نیستد و صرفا جهت افزایش فروش از این عناوین استفاده میشود.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما، خرید از فروشگاه دوربین مداربسته تخصصی معتبر و با سابقه است .

فروشگاه پویابین اولین و معتبرترین پخش کننده این نوع دوربین ها در ایران، این محصول را در دو مدل با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند علاوه بر قیمت مناسب پس از خرید شما میتوانید جهت نصب و راه اندازی این محصول از پشتیبانی تلفنی ما استفاده کنید.

چه چیزهای برای نصب و استفاده از دوربین لامپی نیاز است :

برای راه اندازی این دوربین فقط به یک سرپیچ و یک گوشی نیاز داریم، البته سرپیچ درداخل بسته ی دوربین وجود دارد که هم میتوان از این سرپیچ استفاده کرد هم میتوان به سرپیچ های معمولی نصب کرد.

این دوربین هیچ سیم و سیم کشی نیاز ندارد و از سرپیچ،برق مورد نیاز خود را میگیرد.

در حالت عادی و بدون مودم این دوربین تا حدود 15 متر به شما از طریق وای فای خوده دوربین تصویر میدهد،اما برای دیدن تصویر از راه دور یک مودم در محل نصب دوربین مورد نیاز است ،که دوربین به مودم از طریق وای فای وصل شده و ارتباطش با اینترنت برقرار شود.

تا اینجا دوربین وصل شد و ارتباط دوربین با اینترنت برقرار شد،حالا برای ذخیره تصاویر به یک میکرو رم احتیاج داریم تا تصاویر روی آن دخیره شود.

میتوانید رم 16 یا 32 و یا 64 گیگ تهیه کنید و داخل درگاه رم دوربین قرار دهید،این کار براحتی مانند قراردادن رم در داخل موبایل قابل انجام است.

در نتیجه شما برای راه اندازی کامل دوربین لامپی به مودم و یک عدد رم نیاز دارید،که در صورتی که نیازی به دیدن آنلاین تصاویر نداشته باشید ،مودم نیاز نیست و دوربین کار خود را انجام میدهد،و اگر روی دوربین رم قرار ندهید فقط بکاپ تصاویر را نخواهید داشت ولی میتوانید آنلاین تصاویر محل را ببینید.

 

دید در شب دوربین لامپی

در واقع دید در شب این نوع دوربین نوری است که از قسمت لامپ این دوربین منتشر میشود،این نور محیط را روشن و قابل دید برای لنز دوربین میکند.

نور دوربین از طریق نرم افزار گوشی خاموش و روشن میشود،یک حالت قابل توجه نور لامپ این دوربین این است که میتوانید زمان روشن ماندن آن را تنظیم کنید،بعنوان مثال تنظیم کنید که لامپ از ساعت نه تا دوازده شب بصورت اتوماتیک روشن شود.

نحوه ی ریست کردن دوربین لامپی

روی دوربین دو عدد سوراخ ریز وجود دارد که یکی میکروفن و دیگری دکمه ی ریست در داخل آن قرار دارد،کنار سوراخ مربوط به ریست خیلی ریز reset نوشته شده است.

با وارد کردن آچار مخصوص ریست در این سوراخ و فشار دادن دکمه و نگه داشتن آن به مدت ده ثانیه دوربین ریست میشود،ریست معمولا در مواردی که رمز عبور فراموش شده است انجام میشود.

آچار ریست،یک آچار L شکل کوچک است که در داخل پک دوربین وجود دارد.

 

آیا دوربین لامپی بخریم؟

این دوربین کاربری و نصب بسیار راحتی دارد و همینطور قیمت آن جالب توجه است که با هزینه کم میتوان یک محل را نظارت کرد،به این دلایل این دوربین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

با افزایش استقبال از این محصول نمونه های بی کیفیت و با قیمت پایین وارد بازار ایران شد که این محصولات پاسخگوی نیاز مشتری نبودند و بعد از مدتی معیوب میشدند، همین قضیه باعث سردرگمی مشتریان این محصول شد و خیلی ها را از خرید این دوربین چندکاره منصرف کرد،با همه ی این اوصاف هنوز هم طیف گسترده ای از مخاطبان خود را دارد.

برای خرید این دوربین حتما از فروشگاه های معتبر و باسابقه در زمینه دوربین، این محصول را با خاطری آسوده خرید کنید،با اطمینان میتوان گفت مدل های مرغوب این دوربین بدون هیچ مشکلی تا چند سال برای شما کارایی خواهند داشت.

 

 

همه‌ی چیزهایی که باید درباره این دوربین بدانیم

با توجه به بالا بودن سوالات کاربران و ابهام زیاد مشتریان در خرید دوربین مداربسته لامپی بدلیل وجود انواع مختلف این نوع دوربین در بازار ، در این مطلب بصورت مختصر انتخاب دوربین لامپی مناسب و با کیفیت توضیح داده خواهد شد.

کاربری این نوع دوربین از طریق گوشی است که بدون مودم تا فاصله ی حدود هشت متری میتوان تصویر و صدا را روی گوشی داشت و برای داشتن صدا و تصویر از راه دور باید در محل نصب دوربین مودم وجود داشته باشد که از طریق اینترنت ارتباط آن برقرار شود.

عملکرد دوربین های لامپی به این صورت است که به سرپیچ لامپ وصل شده و از برق سرپیچ تغذیه میکنند و برق سرپیچ دایما میباست وصل باشد لازم بذکر است که روشن و خاموش کردن لامپ این دوربین ها از طریق نرم افزار روی گوشی میباشد.

 

 

انتخاب دوربین مناسب

تعداد زیاد مدلهای مختلف این نوع دوربین در بازار انتخاب را بسیار سخت میکند اولین و ساده ترین راه برای خرید دوربین لامپی مناسب و با کیفیت خرید از فروشگاههای معتبر و باسابقه در این زمینه میباشد که بدلیل تخصص و حرفه ای بودن صداقت با مشتری را اولویت و سرلوحه ی کار خود قرارمیدهند و ارزشمندترین سرمایه را رضایت مشتری میدانند.

روش دیگر انتخاب دوربین لامپی مناسب با دیدن و مقایسه کردن کیفیت تصویر این دوربینهاست که کمی زمانبر خواهد بود که البته کار راحتی هم نیست و کمی تجربه نیز لازم دارد

بطور کلی دوربین های لامپی با دو نرم افزار در بازار وجود دارند نرم افزار ICSEE و V380(V380S) که دوربینهای لامپی با نرم افزار V380 به مراتب بهتر هستند به این دلیل که سرورهای قوی تری دارند و کار با نرم افزار آن راحتتر است و همچنین کیفیت تصویر بهتری دارند.

 

دوربین لامپی چگونه کار می کند؟

این دوربین نسل جدیدی از سیستم های حفاظتی می باشد که به راحتی و سریع قابل نصب می باشد ، کافی است به جای لامپ آن را به سرپیچ در هر جایی که نیاز دارید ببندید و انتقال تصویر آن را با بالا ترین کیفیت بصورت پاناروما و بیسیم دریافت کنید، یا با قابلیت کارت حافظه میکرو SD تا پشتیبانی حجم 128 گیگ آن، تصاویر را ذخیره نگه دارید.

آیا از دوربین لامپی به عنوان دوربین مخفی می توان استفاده کرد؟

 

از آنجا که این دوربین شباهت زیادی به لامپ های معمولی دارد ، هیچ شخصی قادر به تشخیص و شناسایی آن نمی باشد.

آیا دوربین مداربسته لامپی ارتباط دو طرف دارد؟

 

این دوربین مدار بسته دارای قابلیت های بیشتری نظیر میکروفن داخلی و اسپیکر می باشد که می تواند ارتباط دو طرفه را محیا کند.

آیا دید در شب دارد؟

دوربین لامپی 360 درجه فوق این امکان را دارد در شب نیز کار خود را به درستی انجام دهد زیرا دارای قابلیت دید در شب می باشد، همچنین سنسور حساس به حرکت این دوربین یک چشم بیدار را برای شما نگه می دارد.