سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم یکی از نمادها برای ابراز همدردی با خانواده افرادیست که عزیزی را از دست داده و عزادار می باشند. اهدای تاج گل در مراسم عزاداری نه تنها در ایران، بلکه در اغلب کشورهای دیگر نیز مرسوم بوده و نشان دهنده همدردی و احترام می باشد.

انواع تاج گل ترحیم

تاج گل در مراسم مختلفی کاربرد دارد و با توجه به نوع مجلس و شرایط موجود در آنها، تفاوت های زیادی در تاج گل مشاهده میشود. عواملی مانند نوع گل ها و رنگ آنها و همچنین ساختار و شکل ظاهری تاج همگی در تقسیم بندی انواع تاج گل موثر می باشند. به عنوان مثال در تقسیم بندی انواع تاج گل ترحیم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

انواع تاج گل ترحیم بر اساس نوع گل

از نظر روانشانسی و فرهنگ هر منطقه، هر یک از گل ها نماد و نشانه احساس خاصی می باشد. بر همین اساس نوع گل هایی که در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده میشود، با گل هایی که در تاج گل عروس قرار دارند متفاوت هستند. در فرهنگ مردم ایران گل هایی از قبیل گلایل، رز سفید، لیلیوم، زنبق، میخک، داوودی، شب بو، آنتاریوم، ارکیده و سوسن برای مراسم عزاداری کاربرد زیادی دارند که در این بین گلایل بیشترین کاربرد را دارا می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در گل های مراسم عزاداری به چشم میخورد، رنگ سفید آنها می باشد که نوعی احساس آرامش را در محیط ایجاد نموده و برای ابراز همدردی گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع تاج گل ترحیم بر اساس شکل ظاهر

علاوه بر تنوع زیاد در گل، تاج گل ترحیم را می توان بر اساس شکل ظاهری آنها نیز در دسته بندی های مختلفی قرار داد. از رایج ترین انواع تاج گل مناسب برای مراسم عزاداری می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

تاج گل طبقه

کوچک ترین و ارزان ترین تاج گل که می توان برای مراسم عزاداری و ترحیم سفارش داد، تاج های یک طبقه می باشند. این تاج ها با توجه به ارتفاع کمی که دارند، تعداد گل کمتری داشته و قیمت آنها نیز ارزان می باشد. از مزایای تاج گل های یک طبقه می توان به حمل و نقل آسان آنها اشاره کرد. برای اینکه بتوان در تاج های یک طبقه جلوه بهتری را ایجاد کرد، بهتر است در انتخاب گل دقت شده و چیدمان آنها به درستی صورت گیرد.

تاج گل دو طبقه

تاج های دو طبقه همان طور که از نامشان مشخص است، ساختاری دو بخشی داشته و از هر دو بخش می توان برای چیدمان گل ها استفاده کرد. در مقایسه با تاج های یک طبقه، این تاج ها به گل بیشتری نیاز داشته و قطعا قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

تاج گل سه طبقه

بزرگترین سایز و نوع تاجی که می توان برای مراسم ترحیم سفارش داد، تاج گل سه طبقه می باشد. این تاج گل ها نیاز به تعداد بسیار زیادی گل داشته و حمل و نقل آن کمی سخت می باشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از گل های بیشتر در تاج های سه طبقه در نهایت بر قیمت آنها داشته و می توان گفت گران ترین تاج گل در گروه تاج های سه طبقه قرار دارد.

 

قیمت تاج گل ترحیم

مسئله مهمی که در خرید تاج گل برای مراسم های مختلف وجود دارد، قیمت آن می باشد. در تعیین قیمت تاج گل ترحیم چند فاکتور مهم تاثیرگذار هستند و به همین خاطر نمی توان به طور مشخص نرخ ثابتی را برای آنها اعلام کرد. از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت تاج گل نقش دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد گل

با توجه به اندازه و ابعاد پایه و نوع آن تعداد گل هایی که در تاج گل های تسلیت مورد استفاده قرار میگیرد کاملا متفاوت است. علاوه براین، طرح و نحوه چیدمانی که برای گل ها در نظر گرفته میشود نیز در کم یا زیاد شدن تعداد آنها اثر داشته و این کاملا طبیعی است که هرچه تعداد گل بیشتری در تاج به کار رود، قطعا قیمت تاج گل تسلیت بیشتر خواهد بود. لذا می توان برای خرید تاج گل ارزان تعداد گل های به کار رفته در آن ها را کمتر کرد.

نوع گل

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، تنوع گل در تاج گل های تسلیت بسیار زیاد می باشد که علاوه بر شکل ظاهری، از نظر قیمت نیز با هم تفاوت زیادی دارند. به عنوان مثال، گلایل که بیشترین کاربرد را در تاج و دسته گل های مراسم عزاداری دارد، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشد. در مقابل، گل های لیلیوم و رز کمی گران تر از بقیه بوده و استفاده زیاد از آنها باعث میشود تاج گل گران شود.

نوع تاج گل

با زیاد شدن تعداد طبقات تاج و اندازه و ارتفاع آنها، نیاز به گل های بیشتری بوده و در نهایت منجر به افزایش قیمت تاج گل ترحیم می گردد. به عنوان یک مقایسه کلی، قیمت تاج گل های سه طبقه که حدود سه متر ارتفاع دارند که نیاز به تعداد زیادی گل در آنها می باشد، از سایر گزینه ها بیشتر است. علاوه براین، برای زیباتر شدن تاج های چند طبقه در اغلب مواقع تنوع گل را نیز افزایش می دهند و این می تواند از دیگر عوامل اثرگذار در قیمت باشد.

خرید آنلاین تاج گل ترحیم

با خرید آنلاین تاج گل ترحیم می توان بدون نیاز به تحمل ترافیک و شلوغی و اختصاص دادن زمان زیاد برای مراجعه حضوری به گل فروشی، کاملا آنلاین تاج گل را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

چگونه تاج گل ارزان خریداری کنیم

  1. در هنگام خرید تاج گل همیشه به یاد داشته باشید که نوع گلی که برای تاج گل خود انتخاب می کنید رابطه ی مستقیمی با افزایش هزینه آن تاج گل خواهد داشت. بنابراین در انتخاب گل برای خرید یک تاج ترحیم ارزان دقت داشته باشید تا گل هایی را انتخاب کنید که از نظر هزینه معقول تر از سایر گل های گران قیمت می باشند.
  2. فاکتور بسیار مهم دیگر در خرید تاج ترحیم ارزان این می باشد که ابعاد تاج گل مورد نظر تان چه اندازه ای می باشد؟ دقت داشته باشید که تاج گل ها انواع مختلفی دارند که شامل تاج گل ساده، تاج گل یک طبقه/ دو طبقه/ سه تا پنج یا شش طبقه حتی می باشند. مسلما هر چه ابعاد تاج گل ترحیم مورد نظر شما بیشتر و بزرگ تر باشد، به همان نسبت در آن گل های بیشتری به کار خواهد رفت و در نتیجه هزینه ی آن نیز افزایش خواهد یافت.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید تاج ترحیم ارزان دارید به وب سایت گالری بهار مراجعه نموده و در آنجا انواع مختلفی از نمونه های تاج گل ها را با در نظر گرفتن هزینه ی آنها که در زیر هر محصولی به طور جداگانه درج شده است مشاهده نمایید و بهترین تاج ترحیم ارزان را با توجه به هزینه ی دلخواه تان انتخاب نمایید.