سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف متحرک پارچه ای?

سقف چادری متحرک برقی چیست؟

یکی از سقف های متحرک، سقف متحرک پارچه ای است که برای پوشش فضای باز رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و استخر می باشد. با توجه به اینکه امروزه استفاده از تمام فضاهای موجود، بلا استفاده و بدون کاربری برای تمام کسب و کارها امری بدیهی به نظر می رسد(به علت بحث هزینه ها، فروش و محدودیت فضا) سقف جمع شونده با دارا بودن سیستم هدایت آبراه، نورپردازی ،باز و بسته شدن سریع، دکوراتیو بودن و همچنین . این سقف ها با قیمت ارزان و وزن سبک و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و وزش باد، بهترین گزینه و پیشنهاد برای این عزیزان است. داشتن سقف متحرک و سقف جمع شونده مزیت های بسیاری است که در اینجا ما به آن می پردازیم. یکی از ساختار آن می توان به اتوماتیک بودن آن اشاره کرد. سقف جمع شو سایه بام با استفاده از ریموت کنترلی که دارد، به صورت کشویی بر روی ریل آلومینیومی حرکت میکند که بسیار کم صدا و سبک است.

سقف برقی سایه بام

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک

سقف چادری برقی

سقف متحرک پارچه ای کجا استفاده میشود؟

 

بیشتر بخوانیم : سقف متحرک استخر

سقف پارچه ای برای رستوران

یکی از مشکلات رایج در اغلب رستوران ها، نبود فضای کافی برای چیدمان درست میز و صندلی و پذیرایی از مهمانان خود می باشد. به همین دلیل، لازم است از سایر فضاهای خارجی رستوران به طور بهینه استفاده کرد. به عنوان مثال، فضای محوطه رستوران یا پشت بام دو گزینه بسیار مناسب برای این منظور می باشد که به دلیل شرایط آب و هوایی در بسیاری از مواقع نادیده گرفته میشوند. با کمک سقف متحرک پارچه ای برای رستوران می توان از محوطه و پشت بام حداکثر استفاده را برد و با توجه به اینکه غذا خوردن در فضای باز همیشه طرفداران بیشتری دارد، در نتیجه می تواند گزینه مناسبی برای جلب رضایت مشتریان باشد.

سقف پارچه ای برای حیاط

در بسیاری از مواقع نبود پارکینگ برای خودرو و سایر وسایل نقلیه در حیاط منزل باعث میشود در گرمای تابستان یا سرمای زمستان، فضای مناسبی برای نگهداری از این وسایل وجود نداشته باشد. ساخت و ساز پارکینگ بسیار زمان بر و هزینه بر بوده و مشکلات متعددی را به همراه دارد. سقف متحرک پارچه ای یکی از بهترین راه کارها برای حل این مشکل بوده و می توان در گرمای تابستان و سرمای زمستان، سایبانی مناسب برای خودروها در حیاط منزل ایجاد نمود. از دیگر کاربردهای سقف متحرک پارچه ای برای حیاط منزل می توان به فراهم ساختن محیط مناسب برای نشستن و دورهمی های خانوادگی و دوستانه در فضای باز اشاره نمود. به طوریکه، تابش نور خورشید و بارش باران نمی توانند مانع از لذت بردن از فضای محوطه منزل شوند.

سقف متحرک سایه بام

سقف پارچه ای حیاط

سقف جمع شونده پارچه ای بالکن

زندگی آپارتمانی در دنیای امروز با چالش های متعددی همراه می باشد. یکی از این موارد، نبود فضای باز مناسب برای نشستن افراد خانواده یا مهمانان است. در آپارتمان هایی که بالکن با وسعت مناسب وجود داشته باشد، می توان با سقف متحرک پارچه ای فضای بالکن را به محیطی بسیار کاربردی تبدیل نمود. بدون شک نشستن در این فضا و تماشای شهر در شب یا لذت بردن از نور و روشنایی روز یا دیدن مناظر برفی و بارانی می تواند لحظات خوشی را برایتان به همراه داشته باشد.

سقف متحرک استخر

استخرهای روباز علیرغم مزایای متعددی که دارند، با برخی محدودیت ها همراه هستند. به عنوان مثال، بارش باران در حین شنا، تابش نور شدید خورشید در روزهای گرم تابستان، ورود برگ و شاخه درختان اطراف استخر به درون آب و کثیف شدن آب از جمله این موارد هستند. نصب سقف متحرک پارچه ای بر روی استخرهای روباز می تواند راهکاری ایده آل با قیمت ارزان برای غلبه بر این چالش ها خواهد بود.

سقف متحرک گلخانه

با توجه به شرایط متفاوت نگهداری از گل ها و نیاز به نور مستقیم خورشید در برخی و عدم نیاز گونه های دیگری از گیاهان، لازم است برای گلخانه ها از سقف های متحرک استفاده گردد. سقف متحرک پارچه ای با توجه به هزینه ارزان، سبک بودن و مدت زمان کوتاه پیاده سازی آنها یکی از بهترین انتخاب ها در این شرایط خواهد بود. با نصب سقف متحرک پارچه ای می توان در بخشی از گلخانه که نیاز به تابش نور آفتاب می باشد، سقف را جمع کرد و در سایر بخش ها سقف باز باشد. علاوه براین، استفاده از سقف پارچه ای برای گلخانه می تواند انتخابی مناسب برای جلوگیری از بارش باران شدید به روی گل و گلدان ها و محافظت از آنها باشد.

ویژگی‌های سقف جمع شونده برقی در چیست؟

پارچه های پی وی سی کار شده در سقف کشویی پارچه ای با توجه به تکنولوژی ساخت آن ، در دماهای مختلف (از 30- تا 70+ درجه سانتیگراد) دوام دارند. و برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب(شمال کشور) تا گرم و شرجی(جنوب کشور) مناسب می باشند و همچنین سازه ی سقف متحرک پارچه ای از جنس آلومینیومی و استراکچر سقف جمع شونده پارچه ای هم به دلیل خواص آلومینیوم به واسطه آنادایز شدن و پاشیدن رنگ پودری الکترو استاتیک بر روی آن دوامی چند برابر پیدا کرده است. سقف اتوماتیک پارچه ای از محصولاتی کاملا نو ، بر پایه فناوری روز دنیا محسوب می شود و برای کاربری های متفاوت کاربرد دارد. این محصول برقی ، سبک، بادوام ، به صرفه (اقتصادی) و از لحاظ طراحی معماری بسیار پر کاربرد است. سقف جمع شونده پارچه ای سایه بام دارای استاندارد ISO 9001 است. استفاده از سقف پارچه ایی برای رستوران ها و برای سقف متحرک پارچه ای بسیار مناسب فضای باز می باشد. سقف اتوماتیک پارچه ایی یکی از مزیت های آن استفاده از پارچه PVC است. تفاوت پارچه پی وی سی و پارچه برزنتی برای سقف جمع شو در همین جنس نوع پارچه سقف متحرک می باشد.

سقف جمع شو برقی متحرک سایه بام

شرکت مهندسی عمران سایه بام با تجربه چند ساله در اجرا و طراحی منحصر بفردترین پروژه های عمرانی، دارای تولیدات اصلی با استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت سقف متحرک پارچه ای است. سقف متحرک را با نام های دیگر می شناسند. در بعضی موارد سقف تاشو ذکر میگردد یا کلماتی از قبیل سقف متحرک، سقف پارچه ای، سقف برزنتی، سقف متحرک پارچه ای، سقف جمع شو، سقف برقی، سقف موقت، سقف بازشو، سقف پارکینگی، سقف جمع شو ،سقف کنترلی، سقف هوشمند ، سقف متحرک پارچه ای هوشمند و سقف پارچه ایی هوشمند می شناسند. اسامی مختلف سقف متحرک باعث شده تا مشتریان به سردرگمی برسند. ما در اینجا به طور خلاصه بیان میکنیم که سقف متحرک با پارچه پی وی سی غشایی کششی ساخته میشود. این پارچه از توان بالایی برخوردار است. سایه بام توان تولید سقف متحرک همراه با شیشه متحرک را دارد. کاربرد سقف متحرک را میتوان به یکی از اماکن بیرونی همانند روف گاردن اشاره کرد. شما میتوانید با مشاهده پروژه های کار شده توسط تیم سایه بام سقف متحرک پارچه ای را همراه با سازه پارچه کششی مشاهده کنید.

 

سقف-متحرک-سایه بام
سقف-متحرک
سقف-متحرک

جهت مشاهده نمونه کارهای این محصول کلیک نمایید


سوالات متداول

سقف متحرک پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد ؟

سقف متحرک پارچه ای از انواع سقف پوششی برقی یا دستی بوده که باز و بسته می‌شود. این نوع سقف ها برای پوشش سقف رستوران، سقف روف گاردن، سقف تراس و پاسیو، سقف استخر، سقف باغ تالار و … قابل استفاده است و جهت نصب آن نیاز به مجوز شهرداری نیست.

سقف پارچه ای چه میزان نور از خود عبور می دهد؟

از سوالات رایجی که اغلب افراد در خرید سقف جمع شونده پارچه ای می پرسند، این است که، سقف متحرک پارچه ای چه میزان نور از خود عبور می دهد؟ با توجه به اینکه جنس به کار رفته در سقف متحرک چه جنسی می باشد، میزان نور عبوری از آنها متفاوت است. سقف های جمع شونده از جنس پی وی سی نور کمتری را از خود عبور می دهد و پارچه های برزنت، به دلیل نوع بافت آنها نور را بیشتر از خود عبور می دهند. در هر دو گزینه، نور آزاد دهنده نبوده و شرایط بسیار خوبی را برای استفاده از فضای باز محیط مورد نظر فراهم می کنند.

جنس پارچه ی سقف متحرک پارچه ای چیست؟

یکی از مهم ترین نکات در خرید سقف متحرک پارچه ای، جنس پارچه به کار رفته در آنها می باشد. این پارچه ها باید در برابر تابش شدید نور خورشید و سرمای زمستان از مقاومت بالایی برخوردار باشند. بهترین جنس پارچه ی سقف متحرک پارچه ای، پی وی سی می باشد. این پارچه ها به دلیل نوع بافت تا حد مطلوبی نور را از خود عبور داده و در مقابل، با تابش نور خورشید و سرما دچار پوسیدگی و خراش و پارگی نخواهند شد. علاوه براین، در برخی از نمونه های سقف های پارچه ای، از جنس برزنت برای این منظور استفاده می گردد که نسبت به نوع PVC ارزان تر بوده و مقاومت کمتری نیز دارد.

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

قیمت سقف متحرک پارچه ای براساس متراژ پروژه و نوع متریال سقف ، بر واحد متر مربع تعیین شده و برای تعیین این قیمت ، کارشناسان ما باید از پروژه شما بازدید رایگان کرده و پیش فاکتور نهایی صادر گردد.